ردیابی گوشی ایفون (آموزش کامل ردیابی گوشی اپل)

در خصوص سایه رنگ آبی نیز باید گفت که نمایشگر آیفون X قادر به نمایش رنگ هایی دقیق و واقعی، واضح و شفاف است، اما اخیرا شنیده شده که در نمایشگرهای OLED، زمانی که از زوایای مختلف به نمایشگر نگاه می شود، رنگ های موجود در آن، بیشتر به آبی متمایل می شوند. اما اپل این اطمینان را به کاربران خود داده که مشکلی در خصوص سوختگی پیکسل در این گوشی ایجاد نخواهد شد و برای جلوگیری از این بروز این حالت، از روش خاص و پیشرفته ای گوشی آیفون 5 میلیونی استفاده کرده است. اگرچه این نسبت ابعاد برای آیفون X یک امتیاز و برتری محسوس به شمار می رود، اما مشکل اینجاست که بسیاری از محتواهای موجود با این نسبت ابعاد تولید نشده اند و از این رو، نمی توان انتظار داشت که ویدیوی در حال پخش، کل نمایشگر را بپوشاند.

استفاده از Face ID بسیار ساده است به طوری که هر کاربری و با حداقل دانش کار با گوشی هوشمند، قادر خواهد بود تا این سیستم را راه اندازی و تنظیمات مربوط به آن را انجام دهد. بهترین مدل خانواده آیفون ۱۳ قطعا آیفون 13 پرو مکس خواهد بود. اندازه صفحه نمایش و وضوح تصویر یکسان است، تنها تفاوت در قطر آنهاست به نحوی که اپل ۱۳ پرو مکس 3 میلیمتر نسبت به همتای سابق خود ضخیمترست (160.8 × 78.1 × 7.7 میلی متر با وزن 240 گرم) و طراحی گوشی هم همان صفحه باریک شیشهای مات با فولاد ضد زنگ قبلی به همراه روکش زیبا و مقاوم در برابر سایش و خوردگی است، البته با یک گزینه رنگ جدید!

سری ۱۳ نیز دارای تکنولوژی 5G هستند. در حال حاضر، Face ID می تواند قابلیتی مفید و کاربردی برای کاربران به حساب آید و از آن جایی ضریب امنیتی آن نیز به گفته اپل ارتقا یافته، بیش از پیش مورد استقبال قرار خواهد گرفت. البته باید توجه داشت که برای باز کردن قفل گوشی از طریق Face ID، نباید گوشی را در فاصله تعیین شده که در حین راه اندازی گوشی مشخص شده است، قرار دهید و نباید این فاصله کم و یا زیاد شود.

نمایشگرهای OLED برتری های محسوسی نسبت با نمایشگرهای LCD مرسوم دارند و اخیرا توسط چند کمپانی در برخی گوشی های پرچمدار مورد استفاده قرار گرفته است. البته برخی از شرکت های اپلیکیشن های خود را به این نسبت ابعاد سازگار کرده اند که از میان آن ها می توان به اینستاگرام، فیس بوک و یا بازی ماریو ران اشاره کرد. اغلب مواقع زمانی که تاچ گوشی شما دچار ایراد می شود قابل تعمیر نیست و شما نیاز دارید تا حتما این قطعه را تعویض کنید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مقایسه ی گوشی آیفون 11 با سامسونگ s20 لطفا به بازدید از وب سایت ما.