رئیس می گوید ، علی رغم تغییر بودجه شهر ، پلیس پشت پیشنهاد تأمین بودجه خدمات پاسخگویی به بحران است

علی رغم تصمیم شورای شهر برای برداشت از بودجه روزهای بارانی خود به جای بودجه پلیس ، سرویس پلیس کلگری هنوز متعهد شده است بودجه ای را برای حمایت از سایر خدمات پاسخگویی به بحران اختصاص دهد.

رئیس پلیس مارک نوفلد از پس دادن 8 میلیون دلار از بودجه پلیس 2021 حمایت کرده بود ، البته به شرطی که بودجه مجدد تخصیص یابد مستقیماً منجر به کاهش حجم تماس برای افسران پلیس می شود.

در عوض ، روز پنجشنبه شورای پول این صندوق را از صندوق ثبات مالی خود برای استفاده در چارچوب ایمنی جامعه برداشت ، که هدف آن رفع شکاف در خدمات بحران ، خدمات ارتباطی و واکنش اضطراری ، و همچنین شکاف در خدمات مناسب نژادی و فرهنگی است.

نوفلد در جلسه روز سه شنبه خود به کمیسیون پلیس کلگری گفت: “صرف نظر از منبع بودجه ، تصویب چارچوب و تعهد دلار برای انجام آن کار مهم یک پیروزی واقعی است.”

“اما بگذارید به همان اندازه روشن باشم – CPS در ابتدا پیشنهاد کرد که بودجه را برای انجام این کار اختصاص دهد ، و ما کاملاً متعهد به انجام کار هستیم.”

نوفلد به طور خاص نمی گوید چه مقدار پول به این چارچوب متعهد می شود ، اما گفت که جزئیات بیشتر در جلسه کمیسیون پلیس ژانویه 2021 در دسترس خواهد بود.

کار ضد نژادپرستی در جریان است

کتی مک للان ، معاون رئیس رئیس جمهور ، همچنین درمورد کار ضد نژادپرستی CPS ، که در جلسات جلسات عمومی شهر در مورد این موضوع در اوایل سال جاری ساخته شده ، به روز رسانی کرد.

پلیس شش اولویت را که سرویس متمرکز است شناسایی کرده است:

  • ایجاد چارچوبی با منابع داخلی اختصاصی برای ایجاد استراتژی ضد نژادپرستی. CPS دو کارمند را به کار تمام وقت خود هدایت کرد و کمیته اقدامات ضد نژادپرستی خود را رهبری کرد.
  • تخصیص پول به مدل تحویل پاسخ مکالمه جدید ، با اقدامات کوتاه مدت از جمله افزایش شبکه های پشتیبانی ، گزینه های انحراف دادگاه و بهبود روند بحران و همکاری با سایر سازمان ها.
  • انجام یک بررسی مستقل از برنامه افسران منابع مدرسه خود ، با گزارش پیش بینی شده تا سه ماهه سوم سال آینده.
  • ارزیابی برنامه دوربین فرسوده ، شامل نگاهی به شکایات و استفاده از حوادث زور.
  • در حال توسعه روش هایی برای جمع آوری ، طبقه بندی و گزارش داده های تفکیک نژادی – هر دو مربوط به شهروندان و کارمندان CPS.
  • تحقیق و اجرای ابزار عدالت ، شمول و تنوع برای سیاست ها ، شیوه ها و گزارشگری CPS – انتظار می رود آموزش در مورد این ابزار از اوایل سال آینده آغاز شود.

مک للان گفت: “ما چیزهای زیادی در حال انجام است … من خوش بین هستم اما می دانم که توپ های زیادی در هوا وجود دارد و ما باید این تعادل را داشته باشیم و زمان کافی را برای کامل بودن و درگیر کردن و گوش دادن به درسهای آموخته شده اختصاص می دهیم.”

مک للان همچنین به روزرسانی در نقشه راه بومی این سرویس ارائه داده است که متمرکز بر رسیدگی به درخواست های کمیسیون حقیقت و سازش و خواستار عدالت زنان و دختران بومی گمشده و مقتل است.

برخی از کارهایی که از سال گذشته به پایان رسیده است شامل استخدام یک هماهنگ کننده تعامل استراتژیک بومی ، توسعه و ارائه آموزش برای ایجاد آگاهی از روش های مختلف برای پاسخ به جرایم عدالت است که افراد بومی را بیش از حد در سیستم انسدادی نشان می دهد ، و مشارکت در توسعه دادگاه بومی کلگری.

کمیسر هدر کمبل گفت که پلیس توانسته است برای کار ضد نژاد پرستی ، از کارشناسان رابط بومی گرفته تا دو سرپرست کمیته ، کمی “تیم رویایی” تشکیل دهد و پرسید چه کارهایی هنوز باید انجام شود.

مک للان گفت: “ما نیاز به عضویت در انجمن را درک می کنیم تا آنها آن عینیت متفاوت و عینی را برای ما به ارمغان بیاورند. در این میان ، ما واقعاً آنچه را که به دنبال آن بودیم ساخته ایم.” متخصصان موضوع اضافی و مشارکت جامعه در دراز مدت.

“ما در حال ساخت استخوان ها و چارچوب برنامه هستیم اما استراتژی طولانی مدت تر خواهد بود.”

کمیساریا مرلین نورث پیگان خاطرنشان کرد که دادگاه بومی یک دادگاه “مجرم” است ، به این معنی که کسی برای ورود به سیستم باید خود را مجرم معرفی کند. وی گفت که دوست دارد کارهای بیشتری با انحراف و تحصیلات اتفاق بیفتد – چیزی که مک للان گفت یکی از اهداف اصلی تیم است که به دنبال آن است.