دکتر دینا هینشاو آلبرتا را با جدیدترین موارد بیماری همه گیر COVID-19 به روز می کند

چه تفاوتی می تواند دو هفته ایجاد کند.

در 12 نوامبر ، با افزایش شدید پرونده ها ، دولت آلبرتا “اقدامات هدفمند” جدیدی را با هدف کاهش سرعت گسترش COVID-19 انجام داد.

در آن روز 8 هزار و 626 مورد فعال در استان وجود داشت که 232 نفر در بیمارستان تحت درمان بیماری بودند. تعداد کشته شدگان 393 نفر بود.

بنابراین استان ممنوعیت دو هفته ای کلاسهای تناسب اندام گروهی ، فعالیتهای ورزشی گروهی و فعالیتهای نمایشی گروهی را در و در اطراف ادمونتون ، کلگری ، گراند پرری ، لتبریج ، فورت مک موری و گوزن قرمز اعلام کرد.

به رستوران ها ، بارها ، سالن ها و بارها در این مناطق دستور داده شد که فروش مشروبات الکلی را تا ساعت 10 شب متوقف و تا ساعت 11 شب تعطیل کنند. این استان اکیداً توصیه می کند که هیچگونه اجتماعات اجتماعی در خانه های خصوصی برگزار نشود.

یک هفته بعد ، تعداد آنها هنوز در حال افزایش است ، آلبرتا 10،691 مورد فعال داشت ، با 306 نفر در بیمارستان. تعداد کشته ها به 462 نفر رسیده بود.

روز سه شنبه ، پس از گذشت یک هفته دیگر ، تعداد کل پرونده های فعال به 13349 رسید و بیمارستان های آلبرتا 348 نفر را به دلیل بیماری تحت درمان قرار دادند ، از جمله 66 نفر در تخت های ICU.

با نگاهی به همه گیری خشمگین ، دولت مجموعه محدودیت های جدیدی را ایجاد کرد که شامل ممنوعیت همه اجتماعات اجتماعی در خانه های مردم بود و ماسک ها را برای همه محل های کار داخلی در دو شهر بزرگ استان اجباری کرد.

برخی از منتقدان خیلی زود نخست وزیر جیسون کنی را مقصر دانستند که منتظر ماند تا محدودیت های جدیدی را که به گفته آنها تقریباً کافی نیست ، وارد کند.

آلبرتانی ها روز چهارشنبه بروزرسانی همه گیر دیگری را از رئیس ارشد پزشکی استان دریافت می کنند.

کنفرانس خبری دکتر دینا هینشاو ساعت 3:30 بعد از ظهر برنامه ریزی شده است

می توانید آن را به صورت زنده تماشا کنید.