دوچرخه سواری از میان برف ها: چگونه دوچرخه سواری زمستانی را دلهره آورتر کنیم

وقتی برف زمین را پوشانده و جاده ها را یخ می زند ، دوچرخه سواری در شهر می تواند کاملاً متفاوت از دوچرخه سواری باشد.

افرادی که در طول بیماری همه گیر COVID-19 نگران رفتن به سالن های بدنسازی یا سایر فعالیت های زمستانی داخل منزل هستند ، ممکن است به عنوان دوچرخه سواری زمستانی به عنوان گزینه ایمن تر به نظر برسند.

انتقال به دوچرخه سواری زمستانی می تواند آسان تر از آنچه در نگاه اول به نظر می رسد باشد.

این ماه ، CBC ادمونتون AM در حال پروفایل کردن روش های مختلف برای فعال ماندن در طول زمستان است و دوچرخه سواری زمستانی یکی از مواردی است که شاهد افزایش علاقه است.

فروشگاه هایی مانند Pedalhead Bicycle Works در اوایل پاییز گفتند که دیده اند علاقه به دوچرخه سواری زمستانی دو برابر شود امسال.

طبق گفته کلیف والنتگو ، مالک مشترک ، در Redbike در محله Garneau ادمونتون ، افزایش سال به سال شاهد افزایش چشمگیری است.

والنتگوئد گفت ، دوچرخه سواری زمستانی می تواند یک شعار دلهره آور باشد ، اما همچنین می تواند لحظات شگفت انگیز و پاداش بخشی را ارائه دهد. برای دوچرخه سواران زمستانی جدید ، والنتگوئد توصیه هایی را برای این فصل ارائه داد.

دوچرخه سواران زمستانی که در جریان ترافیک احساس راحتی می کنند ممکن است جاده های اصلی را امتحان کنند. دیگران ممکن است بخواهند به خیابان های فرعی یا مسیرهای دوچرخه سواری بچسبند. (مایک هینان / CBC)

گرم ماندن

والنتگوئد گفت: دو نوع دوچرخه سوار زمستانی وجود دارد: مسافران و دوچرخه سواران فعال.

مسافران مسافران برای رفتن به محل کار یا مدرسه ممکن است آنقدر کوتاه باشند که بتوانند به طور معمول بسته شوند ، به خصوص صورت ، پاها و دستانشان و نگران گرم شدن بیش از حد نباشند.

والنتگوئد گفت: “اما ، برای دوچرخه سواران فعال در مسافرت های طولانی تر ،” بدیهیات قدیمی پیرامون لباس پوشیدن بسیار درست است. “

وی گفت: پارچه هایی که از بین برنده رطوبت هستند و یا کنترل دما بهتر دارند.

کشش در جاده های زمستانی

رایج ترین نگرانی والنتگو در مورد کشش روی یخ و برف است.

والنتگوئد گفت ، دوچرخه های چربی برای دوچرخه سواری زمستانی محبوب هستند زیرا محکم ترند و لاستیک بیشتری را به جاده می اندازند. با لاستیک های پهن تر ، آنها می توانند بر روی ناهمواری های برف سوار شوند.

والنتگوئد گفت: “زمین به دلیل بسته شدن برف و راه رفتن با رانندگان روز به روز متفاوت است.” “بنابراین داشتن آج گسترده به شما امکان می دهد در مسیر خود باشید و به دلیل موج دار شدن سطوح از خراب شدن جلوگیری کنید.”

اگر دوچرخه کوهستان خود را دوست دارید ، والنتگو توصیه می کند لاستیک های گل میخ را انتخاب کنید که در همه اندازه ها هستند.

دوچرخه سواری زمستانی با بودجه

قبل از اینکه لاستیک های گل میخ محبوب شوند ، دوچرخه سواران اغلب خود را با استفاده از پیچ های فلزی درست می کردند. والنتگو گفت ساخت خود یک پروژه ارزان است.

پیچ های ورق و نوار چسب را از یک فروشگاه سخت افزار بخرید و به دنبال آنلاین راهنمای لاستیک گل میخ DIY باشید.

والنتگو برای دوچرخه خود پیشنهاد می کند که یک دوچرخه کوهستان دست دوم ارزان قیمت پیدا کنید.

خارج شدن از جاده

اگر دوچرخه و لباس زمستانی خود را بپوشید ، برخورد با جاده هنوز می تواند ترسناک باشد.

والنتگوئد گفت: “اگر یخبندان باشد ، حتی اگر تهاجمی ترین لاستیک های مملو از آن را داشته باشید ، باز هم باید با احتیاط سوار شوید.”

والنتگوئد گفت ، شرایطی که می تواند چالش برانگیزترین شرایطی باشد که ادمونتون در حال حاضر شاهد آن است ، برف تازه در خیابان های فرعی مخلوط با دستیاران کششی مانند شن و ماسه.

والنتگوئد گفت ، عبور از این مخلوط به سختی سخت است و دوچرخه سواران باید آماده باشند تا فقط هنگامی که دوچرخه های آنها بالای آرد ذرت شناور هستند ، یک احساس مبهم کنترل داشته باشند.

وی گفت: لاستیک های چربی می توانند این ماده را خرد کرده و لاستیک های بسیار لاغر آن را تا حدی برش دهند تا پایه محکم تری پیدا کنند.

برای دوچرخه سوارانی که به جاده های اصلی می چسبند ، باید از رانندگانی که ممکن است مشکلات کششی خاص خود را داشته باشند آگاه باشند. والنتگوئد گفت ، مهمترین چیز این است که با چراغ چشمک زن قابل مشاهده باشد.

جاده های اصلی راهی برای رفتن به دوچرخه سواری است که در جریان ترافیک احساس راحتی می کند. دیگران ممکن است به خیابان های فرعی یا مسیرهای دوچرخه سواری بچسبند.

با در نظر گرفتن این توصیه ، والنتگوئد گفت دوچرخه سواری زمستانی به طرز شگفت انگیزی آسان است ، و اگر آرامش پیدا کنید ، می تواند آرامش بخش و درمانی باشد.

والنتگوئد گفت: “این عادت است که ما می خواهیم مردم شروع به انجام آن کنند و آن را ادامه دهند.”

ادمونتون AM6:56تناسب اندام زمستانی همه گیر: دوچرخه سواری در میان برف ها

دوچرخه سواری زمستانی محبوبیت بیشتری پیدا می کند زیرا ادمونتونی ها سعی می کنند راهی برای تناسب اندام و خارج از سالن ورزشی در این دوره از بچه بازی پیدا کنند. ما به شما نکاتی در مورد چگونگی ایمن ماندن روی دوچرخه در میان برف و یخ ها خواهیم داد. 6:56