دستور العمل های جولی ون روزندال: بمب های داغ کاکائو داغ را در خانه بچشید

بمب های کاکائو در حال حاضر بسیار عصبانی هستند – حوزه های شکلات پر از مخلوط کاکائو و مینی مارشمالو در فروشگاه های سراسر آلبرتا به فروش می رسند و شرکت های سازنده آنها به سختی می توانند سفارشات را دنبال کنند.

محبوبیت آنها بدون شک توسط رسانه های اجتماعی پیش رفته است ، زیرا مردم داستان های اینستاگرام و فیلم های TikTok را با شیر گرم بر روی گلوله ها ، در لیوان قرار می دهند ، برای ذوب کردن آنها ، به اشتراک می گذارند ، بنابراین قسمت های داخلی مارشمالو خود را آزاد می کنند و مخلوط را به یک لیوان گرم تبدیل می کنند شکلات.

روش:

قالب های پلاستیکی و سیلیکونی سخت در دسترس است اگر بخواهید خودتان آن را بسازید ، اما یافتن آنها بسیار مشکل است و می توانید با استفاده از یک بالون کوچک آن را بال کنید.

با مقداری شکلات – چیپس یا تکه های خرد شده – شروع کنید و آنها را به آرامی در مایکروویو یا در یک دیگ دوتخته روی اجاق گاز ذوب کنید. اگر می خواهید شکلات خود را معتدل کنید ، آنقدرها هم که به نظر می رسد مشکل نیست ، اما لازم نیست. معتدل بودن آن را صاف و نرم می کند و از شکوفایی آن جلوگیری می کند.

اگر با چیپس شکلات کار می کنید ، مرتباً هم بزنید تا دیگر توده ای حاصل نشود و شکلات صاف شود.

گنبدهای شکلاتی در لیوان ها سخت می شوند تا شکل گرد خود را حفظ کنند. (جولی ون روزندال)

از اینجا می توانید کره یا گنبد درست کنید. گنبدها نیم کره ای هستند که می توانید برای جلوه ای مشابه ، روی یک تکه مینی مارشمالو در پایین لیوان خود قرار دهید.

بادکنک های خود را تقریباً در نیمه راه منفجر کنید و سپس هوا را خارج کنید تا به اندازه ای که می خواهید کره یا گنبد شما باشد ، برسد. بالون ها به این ترتیب گردتر هستند ، نه اینکه فقط مقدار کمی هوا را به درون آنها بریزند ، که باعث می شود آنها از دست خارج شوند.

هر بادکنک را ببندید و سپس در شکلات ذوب شده فرو کنید. نیمه درست کنید تا گنبد یا کاسه درست کنید. اگر کاسه های خوراکی برای سرو بستنی یا میوه می خواهید ، می توانید از همین روش استفاده کنید. یا ، تا انتهای آن را به گردن بادکنک فرو ببرید ، آن را به کنار خود بچرخانید یا با کمک یک قاشق ، آن را کاملاً بپوشانید.

یک بمب کاکائو در حالی که روی لیوان متعادل است خشک می شود. (جولی ون روزندال)

برای تهیه یک کاسه ، بادکنک را به صورت قائم روی یک تکه پوست یا فویل قرار دهید. سپس یک ته صاف خواهد داشت. یا ، برای اینکه گنبد را گرد نگه دارید ، آن را بالای یک لیوان برگردانید.

برای یک کره ، انتهای گره خورده را با یک گیره یا گیره ببندید و آن را روی یک کاسه روی سیخ بامبو ، چوب خرد یا چیزی شبیه آن آویزان کنید ، تا از لمس سطح آن در هنگام قرار گرفتن جلوگیری کند.

نمونه ای از ظرف شکلات. برای اینکه کف آن صاف شود ، بگذارید روی یک تکه فویل حلبی یا کاغذ روغنی سفت شود. (جولی ون روزندال)

بعد از خنک شدن و شکلات کامل شکلات ، بادکنک را بیرون آورده و بردارید.

برای گنبدهای شکلاتی ، یک تکه مینی مارشمالو و مقداری مخلوط شکلات داغ – من از قسمتهای مساوی قند و کاکائو استفاده می کنم – در پایین لیوان قرار دهید و گنبد شکلات را از حالت معکوس برعکس کنید.

این یک گنبد شکلاتی است که پودر شکلات داغ را در زیر خود پنهان کرده است ، و همان اثر بمب کاکائو را هنگام ریختن شیر داغ به دست می آورد. (جولی ون روزندال)

برای یک کره کامل ، یک قاشق مخلوط کاکائو داغ را از داخل سوراخ بریزید ، و تقریباً در نیمه یا بیشتر با مینی مارشمالو پر کنید.

سپس می توانید سوراخ را با شکلات بیشتری مهر و موم کنید ، یا آن را با مارشمالوی بزرگ وصل کنید ، یا با احتیاط آن را به یک لیوان برگردانید.

شیر داغ را روی سطح آب ریخته تا کره آن ذوب شود و هم بزنید تا به شکلات داغ تبدیل شود.