در نامه الکترونیکی AHS آمده است که پذیرش ICU در آلبرتا ممکن است طی 2 هفته دو برابر شود

بر اساس ایمیلی که سی بی سی نیوز دریافت کرده است ، یک بیمارستان در ادمونتون در حال آماده سازی اقدامات جدید افزایش است زیرا در دو هفته آینده پذیرش مراقبت های ویژه در COVID-19 آلبرتا احتمالاً دو برابر می شود.

دونالدا دیژور ، مدیر اجرایی بیمارستان سلطنتی الكساندرا ، بعدازظهر شنبه ، همان روزی كه آلبرتا ركورد 1026 مورد جدید را ثبت كرد ، ایمیل را برای كارمندان ارسال كرد.

این بیمارستان یکی از 10 بیمارستان در استان است که با شیوع COVID-19 دست و پنجه نرم می کند.

دیجور ، خطاب به پذیرش بستری در بخش ICU ، گفت: “بر اساس این روند فعلی ، پیش بینی می شود در صورت صاف نشدن منحنی ، موارد Covid طی دو هفته آینده دو برابر شود.”

“ما باید آماده شویم.”

این ایمیل شامل گرافی است که سه سناریوی بالقوه ICU را طی دو هفته آینده مشخص می کند. با نرخ فعلی ، استان می تواند شاهد پذیرش 120 در اوایل دسامبر باشد ، 50 برابر بیشتر از ظرفیت فعلی آلبرتا.

اگر این روند شروع به تراز شدن کند ، پیش بینی به 78 تخت اشغال شده کاهش می یابد. خوش بینانه ترین پروژه سه سناریو ، 45 بیمار COVID-19 تا اوایل ماه آینده تحت مراقبت های ویژه خواهند بود.

دیجور ، مدیر اجرایی پزشکی و مراقبت های ویژه بزرگسالان گفت: “من می دانم که این زمان ها عدم اطمینان است و بسیاری از افراد احساس نگرانی و استرس می کنند.”

“هفته های آینده وقت ما خواهد بود تا نشان دهیم که چقدر مهارت ، ذکاوت و انعطاف پذیری داریم و برای انجام کار با هم همکاری خواهیم کرد.”

اقدامات جدید افزایش موج نزدیک شدن COVID-19 ICU به حد مجاز خود

بر اساس شماره های ارسال شده به وب سایت استان ، این استان روز یکشنبه با 58 تخت پر از 58 تخت در آلبرتا تقریباً 82 درصد از ظرفیت مراقبت های ویژه COVID-19 خود را به دست آورد.

خدمات بهداشتی آلبرتا تأیید کرد که 11 بیمار در رویال الکس پذیرفته شده اند. این بیمارستان در مجموع 25 تخت در ICU خود دارد.

با توجه به ایمیل ، اقدامات جدید موج افزایش ظرفیت مراقبت های اساسی ادمونتون در سه مرحله ، اضافه کردن 10 تخت با هر مرحله در مجموع 30. Royal Alexandra میزبان سه تخت در مرحله اول ، و 11 تخت در مرحله سوم است. ، دیجور نوشت.

با تخت های مراقبت های ویژه جدید ، تقاضا برای کارمندان اضافی مراقبت های بهداشتی ICU افزایش می یابد.

طبق AHS ، اقدامات ذکر شده در ایمیل “برنامه ریزی عملی برای افزایش احتمالی بیماران در منطقه ادمونتون” است.

AHS می گوید که پاسخ اولیه آنها در برابر موج افزایش ظرفیت موجود و محدود کردن پذیرش با برنامه ریزی موقت جراحی های پیچیده است. در ادمونتون ، AHS تأیید کرد که اقدامات موج افزایشی در حال انجام است و تا 30 درصد از جراحی های غیر فوری به تعویق افتاده است.

با افزایش موارد ، مرحله بعدی استفاده از فضای موجود است که مجهز است اما استفاده نمی شود. اگر تعداد بیماران به طور مداوم افزایش یابد ، بیمارستان ها از فضاهای غیر سنتی ICU استفاده می کنند و کارکنان معمولاً درگیر مراقبت از بیماران نیستند – مانند متخصصان بیهوشی – برای کار در فضا.

در ایمیل ، از کارمندان ICU رویال الکس خواسته شده است که در اسرع وقت شیفت کارمندان تا 28 تخت را بردارند. افراد با تجربه ICU همراه با پرسنل جراحی مجدداً به مراقبت های ویژه اعزام می شوند.

هر روز که معطل می مانیم ، اوضاع بدتر خواهد شد و ناگزیر فکر می کنم باید به یک قفل کامل برسیم.– دکتر دارن مارکلند ، فیزیکدان مراقبت ویژه در بیمارستان سلطنتی الکساندرا

دکتر دارن مارکلند ، پزشک مراقبت های ویژه در رویال الکس می گوید ، ICU بیمارستان در حال حاضر در حال تمام شدن است و حدود نیمی از بیماران تحت درمان COVID-19 هستند. وی گفت ، بدون تخت های جدید ، پزشکان به دنبال درمان بیماران مراقبت ویژه در مناطقی مانند اتاق های بهبودی ، سالن های عمل یا واحدهای قلبی هستند.

وی روز شنبه در مصاحبه ای گفت: “ما می دانیم كه این نرخ رشد را دنبال می كنیم و می دانیم كه این جایی است كه ما به آن سمت می رویم.”

خسته ، ناامید و ترسیده

برنامه افزودن تخت های ICU پس از اعلام خدمات بهداشتی آلبرتا در اواخر ماه گذشته انجام یک سوم جراحی های غیر اورژانسی در بیمارستان های منطقه ادمونتون که به طور معمول با ظرفیت 120 درصد انجام می شوند ، موکول می شود.

بیمارستان ها به دلیل تقاضای انزوای COVID-19 با تخت کمتری کار می کنند ، در حالی که تختخواب های مراقبت مداوم در سراسر ادمونتون به دلیل شیوع سایت بسته هستند. AHS این هفته گفت ، نگه داشتن واحدهای دارای نیروی خوب در هنگام کار یا قرنطینه کردن کارگران یک چالش فزاینده است.

بر اساس یک به روزرسانی که روز جمعه در وب سایت بهداشت آلبرتا منتشر شد ، شش بیمارستان در منطقه ادمونتون حداقل یک واحد در مورد پروتکل شیوع دارند.

سخنگوی میثاق نامه بهداشت روز یکشنبه گفت که چهار واحد در بیمارستان گری نونز پروتکل شیوع دارند – از سه واحد در روز پنجشنبه – که شامل 12 مورد فعال در میان بیماران است. بیمارستان Misericordia همچنین به شیوع دو واحد با سه مورد فعال COVID-19 در میان بیماران پاسخ می دهد.

طبق گفته Covenant Health ، سیزده کارمند در Misericordia نیز آزمایش مثبت داشتند ، اما از آن زمان بهبود یافته اند و به کار خود بازگشتند. آنها گفتند نمی تواند روز یکشنبه تأیید کند که چه تعداد از 21 کارمند متصل به شیوع راهبه های خاکستری انزوا را کامل کرده اند و به کار خود بازگشته اند.

بخش اورژانس گری نونز صبح روز جمعه مجدداً شروع به پذیرش آمبولانس کرد و بخاطر ضعف ظرفیت ، دستورالعمل موقت تغییر مسیر EMS به بیمارستانهای دیگر پایان یافت.

نخست وزیر جیسون کنی روز پنجشنبه اقدامات اضافی اجباری بهداشت عمومی را از جمله تعلیق کلاس های تناسب اندام و کاهش ساعت کار برای بارها و میخانه ها ارائه داد. این اقدامات در کوتاه مدت از یک قفل اضطراری شدید دو هفته ای که ده ها پزشک در این هفته خواستار آن بودند ، کوتاه بود.

مارکلند گفت: “من فکر می کنم همه خسته و ناامید و ترسیده اند و هیچ کس نمی خواهد به یک قفل محکوم شود. اگر این دو هفته پیش بود ، ما می توانستیم کارهایی انجام دهیم که مانع آن شود. اما این کار را نکردیم.”

“در نتیجه ، هر روز که ما را متوقف می کنیم ، اوضاع بدتر خواهد شد و به ناچار فکر می کنم باید به یک قفل کامل برسیم. امید من این است که وقتی این اتفاق می افتد و ما این قطع کننده مدار را انجام می دهیم ، مردم اکنون به جدی بودن آن پی می برند و دوباره شروع به پیروی از قوانین کنید. ”