در میان شایعات طلاق، هری و مگان حفاظت پلیس خود را از دست دادند و چگونه

در میان شایعات طلاق، هری و مگان حفاظت پلیس خود را از دست دادند و چگونه |  توضیح داد

در میان شایعات طلاق، هری و مگان حفاظت پلیس خود را از دست دادند

شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل هنگامی که در سال 2020 دیگر اعضای خانواده سلطنتی “شاغل” نبودند، حفاظت پلیس خود را از دست دادند. اخبار abc گزارش‌ها یک قاضی روز سه‌شنبه حکم داد که هری نمی‌تواند پرونده دومی را علیه وزارت کشور بریتانیا مطرح کند، و از موضع آن‌ها مبنی بر اینکه حفاظت پلیس متروپولیتن خریداری نمی‌شود، جویا شد.

هری، پنجمین نفر در صف تاج و تخت، با تصمیم دولت در سال 2020 که پس از کناره گیری او و همسرش مگان، دوشس ساسکس، از وظایف خود به عنوان ارشد، از حمایت پلیس خودکار خانواده اش در زمانی که در بریتانیا بود، خودداری کرد، مبارزه کرده است. خانواده های سلطنتی شاغل

در آن زمان، کمیته اجرایی حفاظت از افراد سلطنتی و شخصیت های عمومی، معروف به RAVEC، تصمیم گرفت که امنیت ساسکس ها به صورت موردی اعطا شود.

مقالات مرتبط

شاهزاده

تعقیب و گریز ماشین شاهزاده هری-مگان: قوانین پاپاراتزی در ایالات متحده و بریتانیا چیست؟

شاهزاده

آیا هری و مگان در مورد “تعقیب و گریز خودرویی نزدیک به فاجعه بار” اغراق می کنند؟

به گزارش abc new، هری که اکنون با مگان و فرزندانشان آرچی و لیلیبت در کالیفرنیا زندگی می‌کند، گفته است که می‌خواهد از خانواده‌اش در خاک بریتانیا محافظت کند و حاضر است هزینه آن را خودش بپردازد، اما وزارت کشور این موضوع را رد کرد. درخواست.

قاضی روز سه شنبه حکم داد که هری نمی تواند به این تصمیم اعتراض کند. هری هنوز درگیر یک پرونده جداگانه و در حال انجام با وزارت کشور است که آیا او همچنان باید در زمانی که در بریتانیا است از امنیت پلیس ملاقات برخوردار باشد یا خیر.

هری از زمان مهاجرت در سال 2020 تنها چند بار به بریتانیا بازگشته است.

شایعه طلاق هری و مگان

از طرفی شایعاتی مبنی بر جدایی هری مگان به گوش می رسد. بر اساس گزارش GeoTv، طبق مقاله ای که در پنجمین سالگرد ازدواج دوک و دوشس ساسکس منتشر شده، به نظر می رسد شاهزاده هری و مگان مارکل پنج سال پس از ازدواجشان در مسیرهای متفاوتی حرکت می کنند. در واقع، طبق منابع، شاهزاده هری اتاق جداگانه ای برای دور شدن از مگان مارکل دارد.

طبق گزارشات، مفسران سلطنتی معتقدند همه چیز در ازدواج ساسکس ها خوب نیست. ناظران چشم عقابی می گویند که این زوج در کریسمس یک عکس خانوادگی منتشر نکردند و هری در اوایل سال جاری بدون مگان در کنارش در حال تبلیغ کتاب خود “Spare” دیده شد.

آن‌ها فکر می‌کنند عدم اعتراف به پنج سالگی سالگرد ازدواجشان، حضور انفرادی هری در مراسم تاج‌گذاری پادشاه چارلز و راه‌اندازی مجدد برند انفرادی مگان با WME شواهد کافی برای تأیید ادعای آنها مبنی بر اینکه ازدواج شاهزاده هری و مگان مارکل بر سر سنگ است.

وقتی نگاهی به تغییرات زندگی هری و مگان از ابتدای رابطه آنها بیندازیم، مگان به یک چهره جهانی و یکی از شناخته شده ترین افراد در جهان تبدیل شده است. در حالی که این ممکن است برای زوج های دیگر مشکلاتی ایجاد کرده باشد، هری و مگان به نظر قوی تر از همیشه هستند. این واقعیت که آنها توانسته‌اند بر چالش‌های خاصی غلبه کنند و احساسات واقعی را از خود نشان دهند، ثابت می‌کند که به وضوح می‌خواهند چنین باشند. من قطعا معتقدم که آنها برای مدت طولانی در آن هستند. من فکر می کنم که آنها در طول زمان دوام خواهند داشت، “دارن استانتون گفت.

این کارشناس گفت، هری و مگان مجبور بودند بر تعدادی از موانع غلبه کنند و مگان “خیلی شبیه پرنسس دایانا بود، زیرا او در صحنه جدید بود و باید خانواده سلطنتی را می شناخت.”

خواهر ناتنی مگان تایید کرد که این زوج به سمت طلاق می روند

بر اساس گزارش دیلی میل، خواهر ناتنی مگان مارکل که از او جدا شده است، با ادعای اینکه ازدواج او با شاهزاده هری به طلاق ختم می شود، حمله تاولناک دیگری به دوشس ساسکس انجام داده است، مگر اینکه آنها “مشاوره گسترده” دریافت کنند. سامانتا مارکل پیشنهاد کرد که دوک ممکن است از قبل ازدواج را زیر سوال ببرد و پیش‌بینی کرد که تا زمانی که او شروع به مخالفت یا کناره‌گیری از او نکند، این ازدواج می‌تواند بدتر شود. این زن 56 ساله آمریکایی همچنین از ساکنان ساسکس خواست تا به یک «تور عذرخواهی» بروند، زیرا این زوج در طول مصاحبه بمب‌گذاری شده خود با اپرا وینفری به نژادپرستی در خانواده سلطنتی متهم شدند.

(با ورودی های اضافه شده از آژانس ها)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام