در حال حاضر ، مشاوران استراثمور مخالف پوشاندن آیین نامه هستند

Town of Strathmore سعی کرده و نمی تواند پوشش صورت را در فضاهای عمومی اجباری کند و برخی را ناامید کند.

این آیین نامه زمانی فعال می شد که این شهر به آستانه موارد COVID-19 برخورد کند ، و این تنها در صورتی که شهر تحت “مراقبت” یا “تقویت شده” باشد ، چنانچه توسط شخصیت های استانی تعیین می شود ، پوشاندن را اجباری می کند.

اما این آیین نامه در رأی گیری با چهار نماینده مخالف و سه نماینده موافق ناکام ماند.

در سخنرانی خود ، پرو. لورین بائر گفت که دولت وقت کافی برای سفارش ماسک در سراسر آلبرتا داشته است ، اما در عوض ، این مسئولیت را به عهده شهرداری ها گذاشته است.

بائر گفت: “من بعنوان یک سیاستمدار صلاحیت تصمیم گیری در مورد سلامتی فرد را ندارم و یا حق وی را برای انتخاب بهترین گزینه برای وی سلب می کنم.” “من نمی توانم با آئین نامه ای موافقت کنم که در آن توجه به سیگنال فضیلت و بی توجهی به حق انتخاب یک فرد باشد.”

بائر در یک پست فیس بوکی پس از جلسه ، نوشت که آیین نامه نحوه اجرای آن روشن نیست – از دیگر نگرانی ها. وی تصریح کرد که او با استفاده از ماسک برای جلوگیری از شیوع COVID-19 مخالف نیست اما با آیین نامه ای که نیازهای جامعه را برطرف نمی کند مخالف است.

مشاوره باب سوبول گفت که شبیه نحوه آماده شدن ساکنان برای طغیان یا طوفان بزرگ ، COVID-19 درب منزل است ، و اقدامی غیرمسئولانه خواهد بود.

پات فیوله ، شهردار استراثمور گفت: “ما جامعه ای هستیم که توسط جوامع دیگر در مناطقی احاطه شده ایم که تعداد آنها زیاد است.” “خوشبختانه ، استراثمور توانسته است پرونده ها را پایین نگه دارد ، اما آنها شروع به خزش کرده اند و ما توسط استان به وضعیت پیشرفته تری رسیده ایم. بنابراین آنجا بود که انگیزه تلاش برای ایجاد آن آیین نامه پوشش دهنده چهره شد ، که شکست خورد “

پات فیوله ، شهردار استراتمور می گوید برخی معتقدند که آیین نامه پوشش اجباری سرکشی به آزادی های شخصی و استقلال صاحبان مشاغل است. (هلن پایک / CBC)

فیله به سی بی سی نیوز گفت که این آیین نامه شکست خورده است زیرا برخی احساس کردند ، همانطور که نوشته شده بود ، این قانون بیش از حد به آزادی های شخصی و استقلال صاحبان مشاغل منجر خواهد شد.

طبق روال فوله ، آیین نامه می تواند مجدداً برای بررسی شورا بازگردد ، اما تنها در صورتی که کسانی که به آن رأی دادند ، می خواهند این آیین نامه را دوباره مورد بررسی قرار دهند.

“عقب نشینی موقت”

فیله امیدوار است که شورا بتواند به زودی در مورد آیین نامه ای که چهره را پوشش می دهد توافق کند.

فیول گفت: “شاید این فقط یک عقب گرد موقت باشد.” “شاید اگر آیین نامه اصلاح شود و دوباره کار شود ، شاید بیشتر ما بتوانیم با آن همراه شویم. زمان نشان خواهد داد.”

دکتر دیوید پیازاس ، مدیر پزشکی شبکه مراقبت های اولیه روستایی کلگری ، یکی از 15 پزشکی است که نامه ای را در حمایت از آیین نامه اجباری پوشش دادن امضا کرده است. وی گفت که این تصمیم غافلگیر کننده بود.

“باید ولایت باشد”

پیاساس گفت: “فواید آشکار استفاده از پوشش در ساختمانهای عمومی در اماکن عمومی موثر شناخته شده است.” “من کمی گیج هستم که چرا برخی از مشاوران ما در اینجا در استراتور فکر دیگری می کنند.”

پیاساس گفت این نوع تصمیمات بهداشت عمومی را نباید به عهده شهرداری ها گذاشت.

پیاساس گفت: “من فکر می کنم این باید یک قانون استانی باشد.” “پس این کار مسئولیت این شورا را بر عهده می گیرد تا مجبور شود این تصمیمات محلی را بگیرد.”

صاحب مشاغل مشتاق حکم

دانیل ویول مالک موسیقی MaxSPL است که به فروش ابزار آلات موسیقی و ارائه آموزش در شهر می پردازد. او امیدوار بود که یک مأموریت نقاب زدن را بگیرد تا تصمیم را از دست او بگیرد. در حال حاضر ، او تصمیم گرفته است که در فروشگاه خود ماسک لازم داشته باشد.

ویول گفت: “اکنون این مسئولیت کسب و کارها است که بگویند مردم در دیوارهای خود چه کاری می توانند یا نمی توانند انجام دهند. … من پزشک نیستم ، نباید این تصمیم را برای افرادی که از در عبور می کنند بگیرم.”

دانیل ویول ، مالک موسیقی MaxSPL مستقر در استراثمور ، می گوید که مشتاق این شهر است که مجوز نقاب زدن را اجرا کند. (هلن پایک / CBC)

وی افزود: پوشیدن نقاب در شهر ، گاهی احساس مشاجره می کند. به او قسم خورده است که برای پوشاندن یک صورت

ویول گفت: “بلندترین صدا به نوعی همه افراد را غرق می کند.” “اگر بعضی از مشاوران احساس می کنند که این قانون ناقص است و باید تغییر کند ، اما من امیدوارم که فقط تغییرات لازم را بدست آورد تا همه ما بتوانیم وضوح بیشتری داشته باشیم.”