دانشگاهی که به دنبال انتقاد از واکنش همه گیر آلبرتا ، توسط پیام های نژادپرستانه هدف قرار گرفت

یک دانشگاهی ادمونتون می گوید در پی انتقاد علنی از واکنش استان به COVID-19 پیام های نژادپرستانه دریافت کرده است.

در اوایل هفته جاری ، اوباکا اوگبوگو برای یک داستان CBC در مورد ضبط مخفیانه جلسات روزانه مرکز عملیات اضطراری استان مصاحبه کرد. ضبط شده توسط CBC نشان می دهد که دولت استان برخی از توصیه های دکتر دینا هینشاو ، رئیس ارشد پزشکی آلبرتا را دنبال نکرده است.

در داستان ، اوگبوگو ، استادیار حقوق در دانشگاه آلبرتا که متخصص حقوق و سیاست بهداشت عمومی است ، نسبت به آنچه فاش شد انتقاد کرد. وی واکنش همه گیر استان را “درهم ریخته” توصیف کرد.

روز شنبه ، اوگبوگو ضبط پیامی را که در پست صوتی دفتر کارش باقی مانده بود ، در توییتر به اشتراک گذاشت. وی گفت که دریافت این پیام او را مجبور به برداشتن مشخصات خود از وب سایت دانشگاه کرد.

پیام صوتی نزدیک به 40 ثانیه مملو از سخنان تفسیری و نژادپرستی است.

“C-cksucker، برای یک وکیل f-cking که شما مطمئناً یک ضربه زننده سنگین هستید، شما و 20 نفر خود را ضبط کرده اید … شما یک لعنتی لعنتی هستید ، شخص عزیز. به کشور f-cking خود برگردید ،” پیام آغاز می شود.

“مثل ، صادقانه مثل f-ck ، مرد. شما در سیاست ما چه سرمایه گذاری کرده اید؟ چه؟ برای اینکه بیشتر افراد خود را اینجا بیاورید؟ مانند f-cking به خانه بروید. این کشور شما نیست. شما” بازنده ، f – ck خاموش. “

اوگبوگو گفت که عادت دارد برای موقعیت هایی که می گیرد پیام های عصبانی دریافت کند ، اما این بسیار نفرت انگیزتر از حالت عادی است.

“آنها وقت خود را صرف تحقیق درباره من کرده اند ، این فقط یک پست توییتر ، یک توییت یا چیزی نیست که شما در فیس بوک ارسال می کنید. کسی که درباره من تحقیق کرده است ، شماره من را پیدا کرده ، آدرس ایمیل من را پیدا کرده است ، تهدیدی جدی برای من است ، ” او گفت.

این تماس از طریق یک شماره ناشناس صورت گرفته است ، اما وی گمان می کند هرکسی که پیام صوتی را ترک کند می تواند همان شخصی باشد که پس از انتشار داستان CBC برای وی ایمیل نفرت انگیزی ارسال کرده است ، که از سخنان مشابهی استفاده می کرده است.

وی تصمیم گرفت عصر جمعه مشخصات خود را از وب سایت دانشگاه آلبرتا خارج کند و برای تأمین اطلاعات عمومی خود با خدمات حفاظتی دانشگاه تماس گرفت. وی همچنین پیام ها را به واحد جنایات نفرت پلیس ادمونتون گزارش داد.

Ogbogu گفت که او معتقد است تماس گیرنده از اظهار نظرهای خود در داستان CBC راضی نیست ، اما گفت که او فکر می کند دیدگاه آنها با نحوه نمایش کارکنان UCP از او در توییتر تنظیم شده است که او را مغرضانه و طرفدار به نفع NDP توصیف می کند.

پس از انتشار داستان در مورد ضبط های مخفی ، استیو بیوک ، دبیر مطبوعاتی وزیر بهداشت ، در توییتی درباره اوگبوگو ، او را “مغرض ترین فرد دانشگاهی در آلبرتا” خواند.

بیوک روز شنبه به نامه الکترونیکی درخواست مصاحبه پاسخ نداد.

اوگبوگو گفت که این نوع هدف قرار دادن آنلاین توسط کارکنان UCP دیگران را تشویق می کند تا او و دیگر دانشگاهیان را جمع کنند و مورد آزار و اذیت قرار دهند.

اوگبوگو گفت: “به نظر می رسد آنها نمی فهمند كه نقش ما به عنوان دانشگاهی به ما این اجازه را می دهد كه بتوانیم سیاست های دولت را دقیق بررسی كنیم.” “ما نیز شهروند هستیم. این یک حق دموکراتیک است که داریم ، سیاست های دولت خود را موشکافی کرده و در صورت لزوم ، آنها را مورد انتقاد قرار می دهیم.”

اوگبوگو گفت که او چاره ای ندارد جز اینکه پروفایل خود را از وب سایت دانشگاه خود حذف کند ، اما این هزینه زیادی دارد.

“من یکی از معدود دانشگاهیان سیاه پوست در دانشگاه آلبرتا هستم ، و تنها دانشجو سیاه پوست در دانشکده خود هستم و پس از آن نمایه ای دارم که اساساً چیزی نمی گوید و به مردم نمی گوید که چگونه به من برسند ، برای من بسیار دور است عواقب سنگین تری که شاید اگر من یک دانشگاه سیاه پوست نباشم ، ممکن است داشته باشم. “

با این حال ، او گفت که قصد ندارد پیشنهادات تخصصی خود را به صورت علنی متوقف کند. وی گفت: داشتن یک بحث عمومی شدید درباره سیاست های بهداشتی مهم است و معتقد است با توجه به تخصص او مهم است که او بخشی از این گفتگوها باشد.

“این فقط گزینه ای نیست که اکنون ترک کنم. من نمی توانم با خودم زندگی کنم. احساس تعهد و وظیفه نسبت به آلبرتایی ها و کانادایی ها برای انجام کار خود را دارم.”