دانشجویان بین المللی A می گویند حضور در کلاس در نیمه شب ضرر دارد

هزاران دانشجوی بین المللی در دانشگاه آلبرتا در طی بیماری همه گیر COVID-19 از راه دور از کشور خود تحصیل می کنند.

به دلیل اختلافات اغلب شدید منطقه زمانی ، آنها در تمام ساعت ها برای شرکت در سخنرانی ها و امتحانات کامل از خواب بیدار می شوند.

طبق انجمن بین المللی دانشجویان (ISA) ، این خسارات سنگینی را متحمل می شود.

ISA در نامه ای سرگشاده به روز پنجشنبه خطاب به رئیس دانشگاه ، رئیس دانشگاه و اداره دانشگاه ، از دانشگاه خواست كه اساتید را برای ضبط سخنرانی ها و حذف نمرات مشاركت دانشجویان بین المللی موظف كند.

قربانی باوجا ، معاون خارجی ISA ، گفت که از 9000 دانشجوی بین المللی دانشگاه به علاوه ، بیش از 6000 دانشجوی خارجی تحصیل می کنند.

در حال حاضر ارائه سخنرانی های ضبط شده یا نمره شرکت در اختیار استاد است.

Baweja در گفتگو با CBC گفت: “آنها می خواهند دانش آموزان با سرعت کلاس هماهنگ شوند و نسبت به آنچه در کلاس اتفاق می افتد توجه داشته باشند ، چیزی که ما احساس می کنیم تبعیض آمیز است ، زیرا اگر کسی ساعت 2 بامداد بیدار شود ، به هر حال توجه ندارند”. رادیو فعال.

“آنها خواب آلود هستند. بنابراین هنوز جبران نمی کنند و هنوز هم خواب خود را فدا می کنند. بنابراین اگر … سخنرانی ها ضبط شود ، آنها در واقع می توانند با کلاس جبران کنند و بهتر عمل کنند.”

انجمن همچنین موضوع امتحانات از راه دور را مطرح كرد.

در این نامه آمده است: “این نرم افزارها به اتصال به اینترنت پایدار و نیاز به روشنایی نیاز دارند ، که برای هر دانشجوی بین المللی که در سراسر جهان تحصیل می کند در دسترس نیست.”

“من صبح می خوابم و تمام شب بیدارم”

دکتر چارلز ساموئلز مدیر پزشکی در مرکز خواب و عملکرد انسان در کلگری و استاد دانشگاه کالگری در دانشکده های پزشکی و حرکت شناسی است.

وی می گوید بیدار شدن در نیمه شب برای مدرسه می تواند برای سلامتی جسمی و روحی دانش آموزان مضر باشد و توانایی آنها در عملکرد خوب در کلاس را مختل کند.

“مغز برای انجام عملکرد مطلوب نیاز به خواب مناسب در زمان مناسب روز و با کیفیت مناسب دارد. مغز بزرگسال انسان برای عملکرد مطلوب به محدوده ای از هفت تا نه ساعت خواب نیاز دارد و این – به طور کلی – برای بیشتر بزرگسالان ، بین ساعت 10 شب است. و 8 صبح ، “او گفت.

“هرگونه اخلال در این سه مورد – مقدار ، زمان و کیفیت – خواب را مختل می کند و منجر به اختلال شناختی و تغییر رفتار و عواقب جسمی می شود.”

تاروش رایوانی دانشجوی مهندسی مکانیک در دهرادون هند است – 12.5 ساعت جلوتر از زمان استاندارد کوه. او شش دوره را می گذراند و بیشتر سخنرانی هایش ثبت نشده است.

“من صبح می خوابم و تمام شب بیدار هستم. به هیچ وجه طبیعی نیست. در طول سخنرانی های زنده چندین بار با مشکلات فنی روبرو شدم و این باعث شد تا برای یادگیری به YouTube اعتماد کنم.”

رایوانی گفت که نمی داند چه مدت می تواند این روند را ادامه دهد.

وی گفت: “من آزمایشگاه های مهندسی مکانیک دارم که به دلیل مشکلات شبکه حتی نمی توانم ابزارها را به درستی ببینم. هیچ ضبطی برای بازگشت وجود ندارد.” “نمرات من در این ترم به دلیل از دست دادن سخنرانی به دلیل مشکلات شبکه کاهش یافته است. اکنون احساس می کنم که به دلیل خارج از کانادا بسیار محروم هستم.”

دانشگاه متعهد به سخنرانی های ضبط شده نخواهد بود

در بیانیه ای از طریق ایمیل به CBC ، دانشگاه آلبرتا متعهد نمی شود ضبط سخنرانی ها را اجباری کند.

آندره کوستوپولوس ، معاون رئیس دانشکده و رئیس دانش آموزان گفت: “با توجه به جنبه هایی مانند حریم خصوصی ، در حال حاضر نیازی به مربیان نداریم که همه سخنرانی های خود را ضبط کنند.”

Costopolous گفت: دانشگاه اذعان می کند که یادگیری از مناطق مختلف زمانی می تواند استرس زا باشد و پشتیبانی برای دانشجویان در دسترس است.

“ما می خواهیم دانش آموزانی که به دلیل مسائل منطقه زمانی و سایر عوارض ناشی از همه گیری به چالش کشیده شده اند ، برای حمایت از دفتر من (دفتر رئیس دانش آموزان) تماس بگیرند. کارشناسان امور دانشجویی ما می توانند در اصلاح محیط یادگیری برای آنها کمک کنند. دانش آموزانی که برای کمک به آنها در دسترسی به مطالب یادگیری و فرصت های مشارکت به اصلاحاتی نیاز دارند. ”

من صبح می خوابم و تمام شب بیدارم. اصلاً طبیعی نیست.– تاروش رایوانی ، دانشجوی مهندسی مکانیک

Costopolous گفت ، نمرات شرکت در کلاسهای خاصی ممکن است لازم باشد ، اما اساتید و دانشجویان باید انعطاف پذیر باشند.

“واقعیت این است که اگرچه برخی از دانش آموزان از تعاملات ناهمزمان بیشتر با مربیان خود بهره مند می شوند ، اما هنوز تعداد قابل توجهی وجود دارد که به آن تعاملات زنده نیز احتیاج دارند. مربیان توصیه می شوند تعادلی را پیدا کنند که به بهترین وجه نیازهای دانشجویان آنها را برآورده کند. برای بسیاری ، علائم مشارکت ممکن است مبتنی بر تعاملاتی باشد که در تابلوهای بحث یا سایر گزینه های تعامل رخ می دهد و به تعاملات زنده وابسته نیستند. “

اگر این انعطاف پذیری و پشتیبانی کافی نباشد ، Baweja فکر می کند دانشمندان بالقوه ممکن است به جای دیگری نگاه کنند.

وی گفت: “اگر این اتفاق ادامه یابد و دانشجویان بین المللی در زمان شیوع بیماری از دانشگاه خود حمایت نبینند ، مطمئناً دانشجویان U بین المللی از دست می دهند.”