خرید چراغ روشنایی + معرفی و راهنمایی خرید انواع چراغ

 

خرید چراغ روشنایی

با توجه به اینکه زیبایی و طراحی دکوراسیون های داخلی مورد توجه همگان قرار گرفته است نورپردازی محیط هم که یکی از موارد دکوراسیون است، از اهمیت ویژه ای برخوردار گشته است. زیرا می توان با استفاده از چراغ های روشنایی و نورهای مصنوعی محیطی جذاب و زیبا فراهم آورد. انواع چراغ ها و روشنایی ها در واقع تکمیل کننده نورهای طبیعی هستند و طراحی بدنه زیبای آنها باعث می شود که حتی در زمان خاموش بودن هم زیبایی خاصی به محیط ببخشند.  این محصولات در شرکت بیتانور که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات روشنایی ها در مدل ها و انواع مختلفی ساخته می شوند. هم اکنون این شرکت با مد نظر قرار دادن آخرین فناوری های روز دنیا و تنوع بینظیر در طراحی و سلیقه عالی پسند مشتریان خود این محصولات را به فروش می رساند.

 

تولید کننده چراغ روشنایی

محصولات روشنایی و تجهیزات مرتبط با آن مهمترین بخش دکوراسیون داخلی هستند. به عبارتی ایجاد طراحی درخشان و نورانی فقط با استفاده از انواع لوازم برقی ساختمانی، چراغ‌های روشنایی، لوازم روشنایی و محصولات روشنایی بدست می آید. بهره‌مندی از ترکیب منابع نوری مناسب در فضاهای داخلی و سقف‌های کاذب سبب ایجاد نورپردازی مدرن می‌شود. چراغ‌های روشنایی و انواع لامپ‌های روشنایی نیز به عنوان اصلی‌ترین ابزار و لوازم روشنایی شناخته شده‌اند. لامپ‌های مخفی، نورهای خطی، لامپ‌های ریسه ای و سایر لوازم روشنایی این چنینی باعث ایجاد درخشش کلی در محیط شده و به گونه‌ای تلطیف کننده نور محیط هستند.

شرکت بیتانوربا داشتن واحدهای مختلف شامل: طراحی، قالب سازی، تزریق پلاستیک، دایکاست، پرداخت کاری، جوشکاری،شست و شوی شیمیایی، خطوط پیشرفته رنگ پودر الکترواستاتیک، مونتاژ این محصولات را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

 

خرید چراغ پارکی

چراغ پارکی از ظاهر ویژه و به خصوصی برخوردار هستند. چراغ حیاطی، چراغ باغی، چراغ خیابانی و حتی چراغ دیواری نیز از خانواده چراغ پارکی می باشند. چراغ های پارکی بر روی یک پایه  در انواع سلطنتی و سنتی نصب می شوند که زیبایی چشم نواز و خیره کننده ای به آن می بخشد.  معمولا پایه هایی که برای این محصولات از آن استفاده می شود به سه نوع بلند، متوسط و کوتاه تقسیم می شوند که نوع پایه با توجه به محیط تعیین می شود. به عنوان مثال برای فضاهایی همانند پارک ها، خیابان ها و تالارها پایه ی بلند مناسب تر است.

 

 خرید چراغ حیاطی

چراغ حیاطی سردری هم یکی دیگر از انواع محصولات شرکت بینانور است.  چراغ های حیاطب برای نورپردازی فضاهای بزرگ مثل پارک، مکان های تفریحی، فضاهای باز و غیره بهترین گزینه است. مساحت تابش نور این چراغ ها بالاست .آنها روی پایه هایی با ابعاد مختلف نصب می شوند که کوتاه یا بلند بودن پایه چراغ ها به متراژ محیط بستگی دارد.  شرکت صنایع روشنایی بیتانور این چراغ ها را در انواع مختلفی مانند چراغ حیاطی سرلوله، آویز، چمنی، سردری، چراغ حیاطی خورشیدی، مدرن، سلطنتی، سنتی، کلاسیک عرضه میکند.

 

قیمت چراغ دیواری

چراغ های دیواری از دیگر بخش‌های مهم محیط محسوب می شوند که در زیبا سازی نمای داخلی نقش بسیار مهمی دارند. نورپردازی‌های حاشیه‌ای و خطی با استفاده از انواع لوازم روشنایی جلوه ای خاص به محیط می‌بخشد. چراغ های دیواری همانطور که از نامشان پیداست بر روی دیوارها نصب می‌شوند و برای روشنایی دیواری مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از چراغ های دیواری می توان بافت دیوارها، تابلوهای دیواری و هر آنچه که برای برجسته جلوه دادن آن مستلزم اینگونه ابزار روشنایی است، به خوبی نورپردازی و مشخص کرد.  این محصولات با توجه به جنس، کیفت،وزن، رنگ و طرح قیمتهای متفاوتی دارند . شرکت صنایع روشنایی بیتانور با تولید محصولات با کیفیت توانسته این چراغ ها را با  مناسب ترین قیمت در بازار عرضه کند. شما می توانید تفاوت قیمت را با توجه به کیفیت محصولات این شرکت با دیگر محصولات موجود مقایسه کنید.

 

خرید پایه چراغ

پایه یا ستون چراغ های پارکی، باغی یا محوطه ای از لحاظ شکل و جنس انواع متفاوتی دارد. این پایه ها از لحاظ جنس به دو گروه آلومینیومی و فولادی تقسیم می شود پایه های مدل آلومینیومی به صورت تکه ای از ریخته گری آلومینیوم ساخته می شوند و ارتفاع این پایه ها اکثراً ۴/۲ متر است و مدل فولادی ارتفاع آن در حدود ۳ متر و گاهی بر حسب نیاز تا ارتفاع ۵/۳ متر هم تولید می شود. این محصولات در شرکت صنایع روشنایی بیتانور به دلیل تنوع زیادی که در رنگ و شکل و اندازه خود دارند امکان استفاده در جهت زیباسازی محیط را بنا به هر سلیقه ای فراهم می کنند.

 

تولید کننده چراغ باغی

چراغ باغی برای استفاده در محوطه حیاط منازل ، فضاهای سبز و باغچه ها طراحی شده اند که می توانند محیط خارجی را زیبا و نورانی سازند همچنین این محصولات در شرایط آب و هوایی گوناگون مانند هوای بارانی و برفی نیز مقاومند و دارای تنوع بالایی در مدل و طرح می باشند. این نوع چراغ ها انواع مختلفی دارند. به عنوان مثال چراغ چمنی پایه کوتاه برای باغ کاربرد دارد ولی شعاع روشنایی آنها کم است. اما چراغ باغی پایه بلند برای فضاهای بزرگ استفاده می شوند. شما می توانید  این محصول را بصورت جداگانه یا به صورت یکپارچه از شرکت بیتانور تهیه کنید .  در مدل یکپارچه، هد یا سری چراغ و پایه بهم متصل هستند و قابلیت جدا شدن ندارند اما مدل های دیگری هم وجود دارد که پایه از سری چراغ جدا می شود و  شما می توانید با ارتفاع  و سری چراغ مورد پسند خودتان این محصولات را از شرکت بیتانور سفارش دهید.

 شرکت صنایع روشنایی بیتانور با وجود مهندسان فروش و مدیران و پرسنل مجرب این افتخار را دارد که تمامی محصولات روشنایی را به صورت سفارشی در رنگ و سایز و انواع مدل های مختلف در اختیار مشتریان گرامی قراد بدهد.