حلقه: معنی کردن اقدامات اجباری جدید

نخست وزیر جیسون کنی وضعیت اضطراری بهداشت عمومی را اعلام کرد و اقدامات جدیدی را برای کاهش سرعت ویروس در این هفته اعلام کرد.

Clare Bonnyman ، تهیه کننده Loop ، برای تهیه مقدماتی در مورد اقدامات انجام شده به Tara می پیوندد.

بعلاوه ، ما در مورد محدودیت های دکتر نوئل گیبنی (که نامه اولیه را به دولت و مقامات بهداشتی خواستار قفل شدن “قطع کننده مدار”) ، جی سینگ صاحب سالن ضیافت ادمونتون و صاحب رستوران کیتی اینگراهام واکنش نشان داده ایم.

و كایل موزیكا ، تهیه كننده CBC نگاهی می اندازد به توافق بین Enoch Cree Nation و دولت فدرال در مورد سرزمین ملت اول كه به عنوان یك بمب عملی در طول جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار گرفت.

دانلود حلقه اکنون در CBC Listen ، Apple Podcasts و Google Podcasts یا از صفحه اصلی پادکست دیدن کنید.

حلقه26:33معنی کردن اقدامات اجباری جدید

افزایش ولایت در موارد COVID این س wondال را داشت که آیا و چه زمانی دولت محدودیت های جدیدی را اعمال می کند؟ نخست وزیر جیسون کنی وضعیت اضطراری بهداشت عمومی را اعلام کرد و اقدامات جدیدی را برای کاهش سرعت ویروس در این هفته اعلام کرد. Clare Bonnyman ، تهیه کننده Loop ، برای تهیه مقدماتی در مورد اقدامات انجام شده به Tara می پیوندد. به علاوه ، واکنش ها به محدودیت های دکتر نوئل گیبنی (که نامه اولیه را به دولت و مقامات بهداشتی خواستار قفل “قطع کننده مدار”) ، جی سینگ ، صاحب سالن ضیافت ادمونتون و صاحب رستوران ، کتی اینگراهام ، نظرات او را بیان می کنند و توضیح می دهند چند هفته پیش تصمیم گرفت داوطلبانه تعطیل کند. و كایل موزیكا ، تهیه كننده CBC ، نگاهی می اندازد به توافق حاصل شده بین Enoch Cree Nation و دولت فدرال در مورد سرزمین ملت اول كه به عنوان یك بمب عملی در طول جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار گرفت. 26:33