حسابرس كل می گوید: تغییر تاریخ AISH برای بهتر جلوه دادن امور مالی انجام شده است

حسابرس کل استان می گوید ، تصمیم دولت آلبرتا برای تغییر تاریخ پرداخت برنامه های درآمد مطمئن برای معلولان شدید (AISH) و برنامه های حمایت از درآمد در اوایل امسال تلاشی بود برای ترازنامه ترازنامه 2019-2020

یافته ها در گزارشی از دفتر حسابرس کل که هفته گذشته منتشر شد منتشر شد.

تغییر تاریخ دریافت کنندگان AISH را که ماهیانه 1685 دلار دریافت می کنند ، مجبور کرد مزایای ماه فوریه خود را چند روز بیشتر ادامه دهند تا اینکه در 1 مارس پرداخت بعدی خود را دریافت کنند ، بسیاری از آنها را با یخچال خالی ، هزینه های تأخیر برای پرداخت های اجاره ای از دست رفته و بدون پول برای قبض اتوبوس بخرید

جری بلیکا ، دبیر مطبوعاتی راجان ساوهنی ، وزیر جامعه و خدمات اجتماعی ، بیانیه ای کتبی به سی بی سی نیوز صادر کرد و این موضوع را “یک موضوع حسابداری رویه ای دانست که پس از آن اصلاح شده است”.

وی نوشت: “ما از یافته های حسابرس كل استقبال می كنیم و قبلاً تغییرات لازم را در گزارشگری مالی خود ایجاد كرده ایم.”

“این گزارش تأیید کرد که هیچ تأثیری مالی بر مشتریان AISH و Income Support نداشته است و تاریخ پرداخت بر میزان حق مزایای ارائه شده در سال مالی تأثیری نداشته است.”

سنت آلبرت MLA ، ماری رنو ، منتقد مخالفت حزب دموکراتیک ملی برای خدمات اجتماعی و اجتماعی ، گفت که یافته های حسابرس کل سو susp ظن او را تأیید می کند.

وی گفت: “آنها در تلاش بودند تا وضعیت مالی خود را مثبت نشان دهند و واقعاً این امر در پشت آلبرت های معلول انجام شد.”

تغییر قوانین حسابداری را شکست

این گزارش جدول زمانی تصمیم را مشخص می کند که در پایان ژانویه اعلام شد و از اول مارس لازم الاجرا شد.

بر اساس این گزارش ، مقامات خدمات اجتماعی و اجتماعی در نوامبر 2019 دریافتند که این وزارتخانه در تلاش است تا بودجه سال مالی 2019-20-20 را بیش از این هزینه کند ، بنابراین آنها در مورد راه های بازگرداندن هزینه ها بحث کردند.

یکی از اقدامات روی میز انتقال تاریخ پرداخت برای AISH و حمایت از درآمد از 25 به 28 ماه به اولین روز ماه بعد بود.

سال مالی آلبرتا در 31 مارس به پایان می رسد. اگر مبلغی که به طور معمول هفته آخر مارس ارسال می شود به اول آوریل منتقل شود ، وزارتخانه احساس کرد که هزینه در سال مالی بعدی ثبت می شود.

Rob Driesen ، دستیار حسابرس کل هفته گذشته گفت: “با انجام این تغییر ، این وزارت قصد داشت 152 میلیون دلار از هزینه های برنامه را که در مارس 2020 ثبت می شد ، برای سال های مالی 22 تا 2020 به تعویق اندازد.

تغییر تاریخ همچنین به معنای صورتهای مالی 2019-20-20 بود که فقط 11 ماه از هزینه برنامه را ثبت کرده است ، که این نقض استانداردهای حسابداری بخش دولتی است.

صورتهای مالی تلفیقی آلبرتا در ماه ژوئیه اصلاح شد تا نشان دهد وزارتخانه در واقع 120 میلیون دلار بیش از بودجه در سال مالی 2019-20-20 بود.

این جدول زمانی نشان می دهد که وزارتخانه قبل از اعلام برنامه جدید پرداخت به طور صحیح با دفتر کنترل کننده در هیئت خزانه داری و دارایی مشورت نکرده است.

ساوهنی در اواخر فوریه و اوایل ماه مارس بارها و بارها در قانونگذار از تغییر تاریخ دفاع کرد ، حتی وقتی رنو از آنها پرسید که آیا برای بهتر شدن امور مالی وزارتخانه آنها تعدیل شده اند؟

ساوهنی در 4 مارس به خانه گفت: “دلیل تغییر تاریخ ارائه سازگاری و پیش بینی در برنامه بود ، که مطمئناً با برنامه قبلی وجود نداشت.”

رنو که در کمیته حسابهای عمومی قانونگذار عضویت دارد ، اعتقادی به او نداشت. بنابراین او و شانون فیلیپس ، رئیس کمیته ، NDP MLA برای Lethbridge West ، داگ ویلی ، حسابرس کل کشور را نوشت و درخواست کرد که آن را بررسی کند.

رنو از دیدن نتایج در آخرین گزارش حسابرس کل خوشحال شد.

رنو گفت: “آنها این نگرانی ها را شنیدند. آنها تحقیق كردند.” “و من بسیار ممنونم که آنها این موارد را در به روزرسانی خود قرار دادند.”

این حادثه ، حسابرس کل را بر آن داشت تا هیئت خزانه داری و دارایی قبل از ورود به گزارش های مالی سه ماهه و سالانه آلبرتا ، شروع به بررسی و تصویب هرگونه تغییر حسابداری قابل توجه کنند.