حرف آخر رایگان – فیلم های نمونه تدریس رایگان حرف آخر

قبولی در کنکور با سه ماه مطالعه پکیج 6040 حرف آخر

قبولی در کنکور سراسری به یکی از بزرگ‌ترین آرزوهای داوطلبان در دوران تحصیل تبدیل شده است. بسیاری از داوطلبان از ابتدای پایه دوازدهم شروع به مطالعه کنکور می‌کنند و برخی دیگر از داوطلبان با توجه به شرایط خاصی که دارند دیرتر مطالعه را شروع می‌کنند. معمولا داوطلبانی که دیرتر شروع به مطالعه کنکور می‌کنند ناامید هستند و امید زیادی برای موفقیت در کنکور ندارند. حرف آخر برای داوطلبانی که زمان کمی تا کنکور دارند یک پکیج منحصربه‌فرد آماده کرده است.

موسسه حرف آخر در سال 1390 توسط عبدالرضا منتظری مدرس ریاضی موسسه حرف آخر تاسیس شده است. این موسسه با هدف ارائه آموزش‌های جدید و نوین، پکیج‌های منحصربه‌فردی را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. یکی از این پکیج‌ها، پکیج ۶۰۴۰ حرف آخر است. این پکیج برای داوطلبانی آماده شده است که زمانی کمی تا کنکور دارند. پکیج 6040 حرف آخر چیست؟ در این مقاله این پکیج را به داوطلبان کنکوری معرفی می‌کنیم.

 

 

 

 

معرفی پکیج 6040 حرف آخر

حرف اخر برای تمامی درس‌های عمومی و تخصصی پکیج‌های خاصی ارائه می‌دهد. هر کدام از این پکیج‌ها با هدفی خاص تهیه شده و برای گروهی از داوطلبان مناسب هستند. هر داوطلبی با توجه به نوع گروه خود و برنامه‌ریزی که دارد یکی از پکیج‌های مناسب را برای خود انتخاب می‌کند. یکی از پکیج‌های موسسه حرف آخر که برای داوطلبان با زمان مطالعه کم تهیه شده است، پکیج 6040 است. اما پکیج 6040 چیست؟

بازه زمانی 60 روزه

داوطلبانی که این پکیج را انتخاب می‌کنند در زمان 100 روزه می‌توانند تمامی مفاهیم کنکور را به طور کامل مطالعه کنند. پکیج 6040 از دو بازه زمانی تشکیل شده است. بازه زمانی اول 60 روزه و بازه زمانی دوم 40 روزه است. بازه زمانی اول یا همان بازه زمانی 60 روزه برای آموزش داوطلبان در نظر گرفته شده است. این بدین معنی است که داوطلبان در یک بازه زمانی 60 روزه تمامی مفاهیم را به طور کامل آموزش می‌بینند. البته به این نکته توجه داشته باشید که تمامی مطالب و مفاهیم به صورت کامل در این بازه زمانی آموزش داده می‌شوند.

 

 

 

بازه زمانی 40 روزه

باره زمانی دوم پکیج 6040 حرف آخر متعلق به بازه زمانی 40 روزه است. داوطلبان پس از اینکه مطالب را به خوبی یاد گرفتند وارد بازه زمانی 40 روزه می‌شوند. در این بازه زمانی داوطلبان به سراغ حل تست‌های شبیه‌سازی شده کنکور می‌روند. تمامی سوالاتی که داوطلبان در این بازه زمانی حل می‌کنند سوالات استاندارد کنکور هستند. بنابراین داوطلبان در مدت زمان 100 روز نه تنها مطالب را یاد می‌گیرند بلکه تست و سوالات مشابه کنکور را نیز حل می‌کنند.

حرف آخر

داوطلبانی که زمان کمی تا کنکور دارند به هیچ عنوان نباید نگران کنکور و زمان مطالعه آن باشند. حرف آخر با تهیه پکیج‌های متنوع به داوطلبان کمک می‌کند تا در هر زمان و مکانی بتوانند برای کنکور آماده شوند. پکیج 6040 حرف آخر این امکان را به داوطلبان می‌دهد تا در یک مدت زمان 100 روزه تمامی مفاهیم را یاد بگیرند و تست‌های کنکور را حل کنند. داوطلبان می‌توانند برای جهت دریافت برنامه‌های مطالعاتی مختلف و پکیج 6040  با حرف آخر در تماس باشند. شما کافیست جهت دریافت این برنامه‌ها و پکیج 6040، عبارت مورد نظر را به سامانه ۱۰۰۰۴۹۲۱ ارسال کنید.