جوان ادمونتونیان در مسابقات ساخت وسایل نقلیه آمریکای شمالی در 40 برتر قرار دارد

ماتئو مدورو نوعی نیست که شاخ خود را بچرخد اما مرد 20 ساله ادمونتون از پایان 40 سال بالای خود در مسابقات ساخت وسایل نقلیه آمریکای شمالی بسیار خوب است.

مدورو از دو کامیون برای ساختن “ذغال سنگ قدیمی” استفاده کرد ، که آنها را وارد نبرد سازندگان انجمن بازار تجهیزات ویژه (SEMA) کرد.

او علی رغم اینکه یکی از جوانترین رقبا بود ، در مسابقات منطقه ای اول شد ، در مسابقات Young Guns 10 برتر و در مجموع 40 برتر.

رقبای وی از بهترین سازندگان وسایل نقلیه در آمریکای شمالی به حساب می آیند.

مدورو به سی بی سی نیوز گفت: “این می تواند هر وسیله نقلیه ای باشد که شما بخواهید ، آنها فقط به دنبال شما هستند که کار را انجام می دهید.” “کامیون من یک کابین و بدنه کامیون دوج 1947 بر روی قاب دوج 1991 بود.”

مدورو به دنبال ظاهری قدیمی بود و گرچه به نظر نمی رسید کامیون در دوران رونق استخراج زغال سنگ در آلبرتا بی جا باشد ، مطمئناً اکنون چرخش دارد.

وی گفت: “من آن را کمی زنگ زده رها کردم که همان راهی است که دوست دارم.” “من همه کارها را از قاب به بالا انجام دادم ، و همه کار را از ابتدا ساختم.”

ماتئو مدورو با این کامیون جوشکاری که به نظر می رسد با استفاده از قطعات دو وسیله نقلیه متفاوت ساخته شده ، قاضیان را تحت تأثیر قرار داد. (ارائه شده توسط Matteo Medoro)

این پروژه هفت ماه به طول انجامید و موفقیت وی با توجه به اینکه مدورو در برابر سازندگانی با بودجه های شش رقمی قرار داشت ، حتی تعجب آورتر بود.

وی گفت: “من کاملا جوان هستم ، تن و تن پول ندارم.” “من خودم بسیاری از وسایل را می سازم ، قیمت را پایین می آورد … این یک روش خوب برای اثبات خودم است.”

این دومین بار است که مدورو وارد این رقابت می شود و سال گذشته در سطح 60 برتر خود پیشرفت کرد.

وی گفت: “من بسیار خوشحالم ، فکر می کنم این یک موفقیت خوب است.” “این تشخیص است که آنچه من انجام می دهم تأثیر می گذارد.”

ایرا گابریل ، معاون رئیس بازاریابی ، روابط عمومی و ارتباطات SEMA ، به سی بی سی نیوز گفت که مدورو بسیار خوب عمل کرد ، به خصوص با توجه به اینکه مجبور شد ساخت خود را از طریق یک کنفرانس ویدیویی به دلیل COVID-19 ارائه دهد.

گابریل گفت: “برای یک سازنده جوان ، شما باید با اعتماد به نفس و توانایی خود واقعاً قوی باشید و او نیز چنین بود.”

“ماتئو کسی است که واقعاً دوست داشته است صاحب آن کار شود ، کسی دانشجو است ، می خواهد بیشتر بیاموزد ، می خواهد کارهایی انجام دهد و واقعاً می خواهد نوآوری کند و پاکت را فشار دهد.”

بسیاری از شرکت کنندگان در این مسابقه ، وسایل نقلیه مدل جدیدتر با مشاغل رنگی براق هستند ، بنابراین کامیون Medoro که زنگ زده به نظر می رسد 1940 ، واقعاً برجسته است.

گابریل توضیح داد: “نادر است که می بینید یک سازنده جوان به دانش آموز گذشته تبدیل شده و واقعاً سعی می کند از آنچه قبل از تولد جوان ساخته شده الهام بگیرد.”

“جشن زیادی با آن برگزار می شود ، من فکر می کنم بسیاری از قضات و دیگر سازندگان را متوقف می کند و آنها را به نظر می رساند.”

تصمیم ماتئو مدورو برای رفتن با یک وسیله نقلیه قدیمی و ظاهری پرنعمت او را از سایر رقبا جدا کرد. (ارائه شده توسط Matteo Medoro)

علاقه مدورو به ساخت وسایل نقلیه از اوایل دوره ابتدایی شروع شد و زمانی که او برنامه بدنه اتومبیل را در دبیرستان سنت جوزف گذراند ادامه یافت. او اکنون امیدوار است که این کار را به یک حرفه تبدیل کند و در حال حاضر دو پروژه جدید در حال انجام دارد.

وی گفت: “یک دستگاه وانت” 56 Chevy “و دیگری” 38 International “است.

پدر مدورو ، آنجلو مدورو ، که اولین درس جوشکاری به پسرش را داد ، نمی تواند مغرورتر باشد.

وی گفت: “من فکر می کنم عالی است.” “این یک هنر از دست رفته در پایان روز است ، بنابراین دیدن کسی که در آن اشتیاق دارد و عاشق انجام آن است. اگر بتوانم به هر طریقی از او حمایت کنم ، این کار را خواهم کرد.”

در مورد پدر بودن یک سازنده وسایل نقلیه سفارشی نیز مزایای بسیار خوبی وجود دارد.

پیرمرد مدورو گفت: “من در واقع بیش از او رانندگی می کنم.” “این خنده دار است. او فقط قسمت ساختمانی آن را دوست دارد. او آن را رانندگی می کند اما نه به اندازه من.”