جنیفر آنیستون حمله آنلاین به هری و مگان را تایید کرد

توضیح: چرا جنیفر آنیستون حمله آنلاین به هری و مگان را تایید می کند

جنیفر آنیستون به هری و مگان حمله می کند

جنیفر آنیستون، بازیگر سریال Friends، اخیرا به دلیل دنبال کردن یک حساب کاربری جنجالی در شبکه های اجتماعی که اغلب آمبر هرد، مگان مارکل و آنجلینا جولی را هدف قرار می دهد، با واکنش شدید روبرو شد.

قبل از تاجگذاری پادشاه چارلز، حساب اینستاگرام Obviousbutamazing به شاهزاده هری حمله کرد و او را بدترین برادر در کل جهان خواند و تصمیم او را برای ترک مگان مارکل در مراسمی که قرار است پدرش تاجگذاری کند، تایید کرد.

جنیفر آنیستون بار دیگر نشان داد که نمی تواند در مورد اختلاف شاهزاده هری، مگان مارکل و سایر اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا بی طرف بماند.

هری بلافونته درگذشت: جو بایدن، باراک اوباما و دیگران به این فعال و سرگرم کننده افسانه ای ادای احترام می کنند.

تاج گذاری پادشاه چارلز: کیش، قهرمان و غذای اصلی

واکنش طرفداران به تایید جنیفر آنیستون برای حمله آنلاین به هری و مگان

کاربران اینترنتی به پست اینستاگرامی که در مورد شاهزاده هری و مگان مارکل صحبت می کرد واکنش نشان دادند و یکی از کاربران خاص حتی در مورد لایک جنیفر نظر داد. «جنیفر باید در مورد هری و مگان به کار خودش فکر کند، تا زمانی که بتوانید با کفش‌های خود قدم بزنید نظرات خود را برای خود نگه دارید. هری در مورد آزارش حقیقتش را می گوید.» نظر دیگر در مورد مگان مارکل بود. در آن نوشته شده بود: «MM – شما فکر می‌کنید که او می‌خواهد بخشی از تاریخ سلطنتی باشد. این شانس برای ماندن عکس او در کتاب های تاریخ برای همیشه. پس شاید گرفتن عکس از او و تبدیل شدن به بخشی از تاریخ، کار او نباشد.»

پادشاه چارلز هری و مگان را بخشیده است

از سوی دیگر، یک منبع سلطنتی ادعا کرد که پادشاه چارلز همچنان عکس‌های شاهزاده هری و مگان مارکل را در خانه خود نگه می‌دارد و نشان می‌دهد که پادشاه کوچک‌ترین پسرش را “بخشیده” و خوشحال است که او و مگان به زندگی خود در کالیفرنیا ادامه دهند. . گیلس براندرت گفت که علیرغم دوری شاهزاده هری از سایر اعضای خانواده سلطنتی و خاطرات بمب‌گذاری شده‌اش، شاه چارلز همچنان از اینکه شاهزاده هری در مراسم تاج‌گذاری شرکت خواهد کرد، “خوشحال” است.

«تصاویری از هری و مگان روی پیانو وجود دارد [and] گیلس براندرت در شومینه اضافه کرد که پادشاه و ملکه همسر آنقدر درگیر زندگی خود هستند که نمی‌توانند در مورد شایعات دشمنی صحبت کنند.

تاجگذاری پادشاه چارلز سوم

در مورد تاجگذاری چارلز، شاهزاده هری در آن شرکت خواهد کرد، اما مگان نه. اما شاهزاده هری برای تاجگذاری شاه چارلز ده ردیف پشت سر برادرش خواهد نشست. شاهزاده ویلیام. دستیار سابق سلطنتی فاش کرد که علیرغم ظاهر بداخلاقی، موقعیت پرنس هری در دفاع دور می تواند مفید باشد اگر او بخواهد سریعاً خارج شود. آقای بورل به دن ووتن به جی‌بی‌نیوز گفت: «او نمی‌خواهد زمان زیادی را در کنار آنها بگذراند.

به گفته کارشناس سلطنتی، “می ترسم به این زودی ها امکان آشتی وجود نداشته باشد – فکر می کنم از ویندزورها استقبال بسیار سردی شود.” به این زودی هیچ شانسی برای آشتی وجود ندارد، من می ترسم – فکر می کنم او با استقبال بسیار سردی از ویندزور مواجه شود.

آقای بورل نظر خود را اضافه کرد که دوک ساسکس “قرار نیست دور و بر خود بچرخد” و برخی گمانه زنی می کنند که او می تواند ظرف 24 ساعت به بریتانیا رفته و از آن خارج شود. گفت: می آید پایش را در در بگذارد و می آید چون پدرش می خواهد او آنجا باشد.

(با ورودی های نمایندگی ها)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام