جشنواره شکلات ، انیمیشن و Zoolights: سرگرمی آخر هفته آخر هفته در کلگری

چند جشنواره وجود دارد – از جمله جشنواره هایی شامل شکلات و انیمیشن – این آخر هفته و همچنین شروع بازی های Zoolights کالگری. بعلاوه ، اگر می خواهید به خارج از شهر بروید ، سانتا در بالای کوه گوگرد در بنف خواهد بود.

آخر هفته ای پر از گزینه های دنج برای سرگرمی زمستانی است که توسط شما آورده شده است Homestretchالیس چو.

کالگری زولایتز

این بیست و چهارمین سال از حیوانات وحشی کلگری است که جمعه شروع می شود و تا 3 ژانویه ادامه دارد. هر شب ، ساعت 5 بعد از ظهر شروع می شود و تا 9 شب ادامه دارد.

بلیط های به موقع از قبل لازم هستند – هیچ بلیطی در سایت فروخته نمی شود – بنابراین برای دریافت بلیط و اطلاعات بیشتر به باغ وحش کلگری مراجعه کنید.

در همین حال ، شهر Okotoks نیز در حال روشن شدن و راه اندازی یک تور سبک جمعه شب است. کل شهر با چراغ تزئین خواهد شد.

و ، جامعه Legacy در انتهای جنوبی کلگری در حال راه اندازی یکی از بزرگترین نمایشگرهای نور رایگان شهر است. بیش از یک میلیون چراغ در پارک ها ، زمین های بازی و درختان وجود خواهد داشت.

جشنواره GIRAF انیمیشن را جشن می گیرد

شانزدهمین جشنواره سالانه GIRAF امروز آغاز می شود. GIRAF مخفف Giant Incandescent Resonating Animation Festival است و GIRAF از بهترین انیمیشن های مستقل – به صورت محلی ، در سراسر کشور و سراسر جهان – تجلیل می کند.

“سخت است که آن را به یکی ثابت کنیم ، اما ما در حال نمایش یک فیلم بلند از Christiane Cegavske هستیم چای خون و رشته قرمز. این یک فیلم متحرک استاپ موشن است که روی 16 میلی متر گرفته شده است [film]، “رایان فون هاگن ، برنامه ریز جشنواره ، گفت.

“این کار با مواردی مانند ، فانتزی ، تشریفات و احساسات شگفت انگیز پر شده است که همه با انیمیشن عروسکی سه بعدی انجام شده است. ما واقعاً از نمایش این موضوع بسیار هیجان زده هستیم.”

این جشنواره تا 29 نوامبر ادامه دارد. برای تهیه بلیط و اطلاعات به GIRAF بروید.

جشنواره فیلم عدالت مردا لوپ

این آخر هفته حال و هوای فیلم های بیشتری دارید؟ سپس پانزدهمین جشنواره سالانه فیلم عدالت مردا لوپ را بررسی کنید.

امسال جشنواره به صورت آنلاین و در کل استان در دسترس خواهد بود. هر فیلم رایگان است و شامل یک مصاحبه دیجیتالی با مهمانان برجسته و کارگردانان فیلم است.

برای اطلاعات بیشتر به جشنواره فیلم عدالت بروید.

جشنواره شکلات

در جشنواره شکلات این آخر هفته در Granary Road دموهای زنده ساخت ترافل ، یک تکه شکلات داغ و موارد دیگر برگزار خواهد شد. (@ monparis.ca / اینستاگرام)

این آخر هفته یک جشنواره شکلات در Granary Road برگزار می شود که در آن Chocolaterie Bernard Callebaut ، یک فروشگاه شکلات و یک مراسم دوستانه بچه ها با عنوان Goat Tales برگزار می شود ، جایی که بچه ها می توانند با بزها بازی کنند در حالی که به داستان کودکان گوش می دهند.

برای آن شیرینی شیرین و همچنین ساخت تراریوم شکلات از قبل ثبت نام کنید.

دموهای زنده ساخت ترافل ، یک تخته شکلات داغ ، پیتزا شکلات و ریکوتا ، آبجو شکلاتی ، کره شکلات ، کلم ترش شکلاتی و موارد دیگر وجود خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر به Granary Road بروید.

سرگیجه رادیو رمز و راز

Vertigo Theatre نمایشنامه رادیویی Mystery (رادیو رمز و راز) را به نام The American از تارا بیگان ، بر اساس افسانه شهری Blackfoot ارائه می دهد. این نمایش از 19 نوامبر در قالب پادکست در دسترس خواهد بود. (تئاتر سرگیجه)

Vertigo Theatre نمایش دیگری از رادیو رمز و راز را ارائه می دهد.

این بار ، یک سربرگ دوتایی وجود دارد – دو نمایشنامه فریبنده توسط دو نمایشنامه نویس محلی.

یکی نامیده می شود اتومبیلرانی توسط کامیل پاولنکو و دیگری نامیده می شود آمریکایی توسط تارا بیگان ، هنرمند بومی ، با الهام از افسانه شهری Blackfoot.

اتومبیلرانی … این نوع افسانه های اتومبیلرانی کلاسیک است که می دانید کسی مضطرب است یا نباید در کنار بزرگراهی تنها باشد ، او را تحویل می گیرد تا بفهمد که او چیزی غیر از آنچه که به نظر می رسد ، است ” کریگ هال ، مدیر هنری تئاتر سرگیجه گفت.

“و سپس آمریکایی در واقع بر اساس افسانه شهری Blackfoot در مورد مردی تمام سیاه پوش است که اساساً روح ها را می دزد. “

افتتاح رسمی پخش مستقیم پنجشنبه است ، اما در قالب پادکست است ، بنابراین می توانید آن را بارگیری کنید و حداکثر یک سال برای گوش دادن به آن فرصت دارید. قابل اعتماد و متخصص تئاتر سرگیجه برای بلیط و اطلاعات بیشتر

سانتا در کوه

بابانوئل ، از آخر هفته آخر ، از نظر جسمی از Banff و Heritage Park بازدید می کند. (کیت بوکرت / CBC)

اگر به سمت بنف بروید و از تله کابین کوه گوگرد بالا بروید ، سانتا با جن ها منتظر خواهد بود.

تزئینات کوکی ، ساخت کاردستی و عکسهایی با فاصله از نظر جسمی با سانتا برگزار خواهد شد.

اگر قبل از ظهر به آنجا بروید ، بچه ها رایگان سوار می شوند. این رویداد شنبه راه اندازی می شود و هر آخر هفته تا 19 دسامبر ادامه دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بانف-دریاچه لوئیز بروید.

میراث پارک سانتا

نزدیکتر به خانه ، پارک میراث جمعه و صبح شنبه میزبان صبحانه ای با سانتا است. در حالی که سنت نیک داستان می گوید ، میهمانان صبحانه می خورند و شما با کیت های تزئینی Heritage Park برای مردان شیرینی زنجفیلی می روید.

برای رزرو به پارک میراث فرهنگی بروید.

موزیک زنده

مرکز موسیقی ملی مجموعه کنسرت های ترکیبی خود را در کینگ ادی ادامه می دهد. آملی پترسون ، خواننده و ترانه سرا از موسیقی پاپ بانف ، فردا شب در حال اجرا در کینگ ادی است.

می توانید از طریق صفحه فیس بوک NMC به صورت حضوری حضور پیدا کنید یا آن را به صورت مستقیم پخش کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=fko_xm8qfs8

با پرونده هایی از The Homestretch.