جامعه انسانی کلگری با ظرفیت پر از لانه و صدها سگ در لیست انتظار

انجمن انسانی کلگری می‌گوید که با تکمیل ظرفیت این مرکز با یک وضعیت اضطراری مواجه شده است – و از مردم می‌خواهد که پذیرش را در نظر بگیرند.

با وجود پر بودن هر لانه و 265 سگ در لیست انتظار از روز جمعه، سخنگوی این پناهگاه می گوید که او نگران توانایی آن در کمک به جامعه در برنامه ها، از جمله سوار شدن اضطراری است.

آنا لی فیتزسیمونز، معاون مدیر تعامل جامعه با انجمن انسانی کلگری، گفت: “ما در حال حاضر ظرفیت داریم. در واقع ظرفیت ما بیش از حد است، بنابراین معنای آن برای ما این است که تک تک لانه ها پر است.”

او گفت که بیش از 400 حیوان تحت مراقبت هستند که برخی از آنها در خانه های نگهداری هستند. فیتزسیمونز گفت که تمام لانه های این پناهگاه اشغال شده است.

“ما نگران توانایی خود هستیم تا بتوانیم با برنامه های مختلف مانند سوار شدن اضطراری در مواقع اضطراری به جامعه کمک کنیم، با توجه به اتفاقاتی که در مورد آتش سوزی های استانی در حال وقوع است، ما فقط می خواهیم مطمئن شویم که آماده انجام یک عملیات اضطراری هستیم. اگر نیاز داریم.”

تماشا | Humane Canada می گوید تسلیم حیوانات خانگی در «نقطه شکستن بحران» است:

تسلیم حیوانات خانگی به دلیل افزایش تورم در حال افزایش است

تورم فزاینده بر برخی از ساکنان خانه‌های غیرمنتظره فشار وارد می‌کند: حیوانات خانگی. بیشتر و بیشتر مالکان مجبور می شوند تا تصمیم غیرممکنی برای کنار گذاشتن آنها بگیرند و می گویند که دیگر نمی توانند هزینه ها را تحمل کنند. Idil Mussa از CBC داستان را دارد.

فیتزسیمونز گفت این گلوگاه به دلیل پذیرش کندتر و بیشتر افرادی است که به کمک آنها نیاز دارند.

او گفت که فکر می کند افزایش هزینه های زندگی بر خانواده ها و انتخاب های فرزندخواندگی آنها تأثیر می گذارد.

فیتزسیمونز گفت: «هزینه مراقبت درست مانند هر چیز دیگری که الان آلبرتایی‌ها برای یک خانواده پرداخت می‌کنند، افزایش یافته است. بنابراین هزینه‌های مراقبت افزایش یافته است و من فکر می‌کنم شاید این امر می‌تواند بر تصمیم‌گیری افراد تأثیر بگذارد.»

او افزود که آتش‌سوزی‌های جنگلی و برنامه‌های تعطیلات تابستانی نیز می‌تواند باعث ایجاد دلهره برای گرفتن یک حیوان خانگی جدید شود.

فیتزسیمونز گفت، برای کسانی که به دنبال حیوان خانگی هستند، از طریق یک مرکز نجات حیوان خانگی، مانند جامعه انسانی، عبور کنند.

او افزود که جامعه انسانی بسته های فرزندخواندگی را ارائه می دهد که شامل مشاوره رفتاری رایگان، مانع از غذا و شش هفته بیمه رایگان حیوانات خانگی می شود.

او می‌گوید جایگزین‌های دیگر این است که مردم حیوانات خانگی را پرورش دهند یا در برنامه خواب آنها شرکت کنند، که اجازه می‌دهد تا یک هفته بدون هیچ هزینه‌ای حیوان خانگی را به فرزندی قبول کنند.