تیم مراقبت از خانه های بی خانمان کلگری از ترس جان از دست رفته ، خواستار سرپناه اضافی فوری در زمستان است

رئیس یک تیم ارتباطی خیابانی کلگری می گوید اکنون باید فضای جدیدی برای پناهگاه ها باز شود ، زیرا هوای سرد شهر را درگیر کرده است در حالی که شیوع جدید COVID-19 در فضای پناهگاه موجود گسترش یافته است.

چاز اسمیت ، بنیانگذار تیم غیرانتفاعی و غیرانتفاعی Be The Change YYC ، می گوید این سازمان یادبودی را برای کسانی که هر ساله در سرما فوت کرده اند برگزار می کند.

چاز اسمیت ، بنیانگذار تیم غیرانتفاعی و غیرانتفاعی بی خانمان Be The Change YYC ، می گوید که سازمان او حدود هشت ماه است که فضای پناهگاه اضافی را در میان همه گیرها درخواست کرده است. (جولی دبلجاک / CBC)

اسمیت گفت: “ترس من این است که این تعداد می تواند دو یا سه برابر شود.” “اینکه ممکن است زندگی بیشتری به دلیل عدم اقدام در اینجا اتفاق بیفتد.”

دولت آلبرتا در آگوست 48 میلیون دلار بودجه برای پناهگاه ها و سازمان های جامعه ای که به افراد بی خانمان خدمت می کنند اعلام کرد ، که مبلغ 25 میلیون دلار در ماه مارس اعلام شد.

ماه گذشته ، ادمونتون از این بودجه ، همراه با بودجه فدرال ، برای افتتاح یک پناهگاه موقت 24/7 در مرکز شهر استفاده کرد که انتظار می رود 300 نفر یک شب و 400 نفر در طول روز در آن اسکان دهند.

ناهید ننشی ، شهردار کلگری هفته گذشته گفت ، اما بحث های کلگری با استان در سایت های سرریز ماه ها ادامه داشته است.

ننشی گفت: “در واقع کمی ناامید کننده بوده است ، زیرا دولت استان در مورد آنچه آنها می خواهند بسیار دقیق بوده است.” “و آخرین موردی که من شنیدم ، ما هنوز نتوانسته ایم مکانی را پیدا کنیم که مطابق با معیارهای آنها باشد.

“ما زمان زیادی نداریم ، به خصوص با شتاب COVID.”

گوردون کلتر ، چپ ، که بی خانمان است ، در کل بیماری COVID-19 در سراسر جهان از ضد عفونی کننده دست در کلگری استفاده می کند. (جف مکینتوش / مطبوعات کانادایی)

جری بلیکا ، دبیر مطبوعاتی وزیر جامعه و خدمات اجتماعی ، گفت که هنوز فضاهایی در پناهگاه های کلگری موجود است.

وی در ایمیلی گفت: “به عنوان مثال ، استفاده در مرکز ریزش کالگری 67 درصد است.” “دامنه سایتهای دیگر از 40 تا 88 درصد است.”

بلیکا گفت که پناهگاه مرکز همایش های ادمونتون یک ابتکار شهر ادمونتون است ، و سوالات مربوط به طرح های مشابه در کلگری را به شهر کلگری ارجاع می دهد.

دکتر می گوید ماه های سردتر به فضای بیشتری احتیاج دارند

دکتر ریچارد موستو ، افسر بهداشت عمومی بازنشسته کلگری که در طی همه گیری با افراد بی خانمان کار کرده است ، گفت که پناهگاه ها به زمستان امسال نیاز به فضای اضافی دارند.

وی گفت: “خوابیدن در هنگام بیرون هوا بسیار سخت تر است و در واقع به اندازه کافی سرد است که برای سلامتی شما خطرناک است.” “و در مرحله دوم ، البته ، COVID همچنان پابرجاست و در روزهای گذشته روند موجی داشته است.”

موستو گفت که با توجه به ماهها تلاش برای به دست آوردن آن توسط سازمانها و مدافعان ، تعجب نکرده است که فضای اضافی پناهگاه هنوز تأیید نشده است.

وی گفت: “آنها شایسته زندگی با عزت و فضایی هستند که به آنها امکان می دهد عزت خود را حفظ کنند و همچنین از این عفونت در امان باشند.”

“ما به آنها مدیون هستیم که به آنها کمک کنیم و اطمینان حاصل کنیم که خطر ابتلا به COVID-19 بیش از حد ممکن نیست.”

شیوع مرکز رها کردن

روز دوشنبه ، دکتر دینا هینشاو ، رئیس ارشد پزشکی استان ، گفت که 11 مورد COVID-19 در مرکز افتادگی کالگری شناسایی شده است. دو مورد در خانه آلفا و پنج مورد در یک واحد مسکونی انتقالی شناسایی شده است.

ساندرا کلارکسون ، مدیر اجرایی مرکز ریزش کالگری ، گفت که موارد جدید نشان دهنده سومین شیوع این مرکز از زمان ابتلا به بیماری همه گیر است.

وی گفت: “در طی دو شیوع ابتدایی ، ما containing نسبتاً در مهار آن موثر بودیم و امیدواریم كه هم اكنون در وضعیت مشابهی قرار بگیریم.” “اما فقط تعداد بیشتری از افراد مثبت وجود دارند.

“بنابراین این احتمال برای همه بیشتر است ، چه رسد به افراد آسیب پذیر ، در معرض خطر قرار بگیرند.”

از زمان آغاز شیوع بیماری همه گیر ، مرکز افتادگی کالگری در حال تجربه سومین شیوع COVID-19 است. (برایان لبی / CBC)

کلارکسون گفت که این پناهگاه از ماه ژوئن به دنبال فضای سرریز برای آماده سازی زمستان است و گفت که اکنون در حال مذاکره نهایی برای قفل شدن در یک سایت است.

وی گفت: “من نمی توانم مکان را در این زمان مشخص کنم ، اما امیدواریم که یک مکان سرریز داشته باشیم بنابراین مجبور نیستیم کسی را برگردانیم.”