تیرآهن چیست و چه کاربردهایی در ساختمان دارد؟ ساختمانچی

خالی از خوبی نیست که بدانید به طور معمول از تیرآهن‌ها به جهت ساخت آن نوع از پل‌هایی استعمال میگردد که ارتفاع آن‌ها فی مابین 10 تا 200 متر باشد؛ تیرآهن‌هایی که قابلیت و امکان تحمل وزن یکسری ده یا حتی یک سری صد تُنی را به پل می‌دهند. از مهمترین معایب تیرآهن میتوان به همین موضوع اشاره کرد که مقاومت تیرآهن در دمای مضاعف بالا کمتر می‌یابد. بنابراین در صورتی که دمای اسکلت فلزی به حدود ۶۰۰ مرتبه سانتی گراد رسد قابلیت و امکان فروپاشی و ریزش ساختمان وجود دارد. تیرآهن زنبوری نسبت به بقیه اشکال تیرآهن، مهم مقاومت خمشی و طول بیشتری می باشد که مهم اعتنا به پروژه آیتم لحاظ در زمینه‌های مختلف می‌توان از آن به کارگیری کرد. همین پروفیل به تیرآهن نیم پهن یا این که سبک پر اسم و رسم می باشد و شباهت متعددی اهمیت INP داراست با همین تفاوت که ضخامت جان آن کاهش و عرض بال آن از گونه معمولی اکثر است.
کاربرد تیرآهن و هاش و گزینش از میان همین دو به میزان تحمل بار، وزن و سایر خاصیت مکانیکی آیتم انتظار برای سازه مدنظر بازمی‌گردد. به‌عنوان‌مثال، در تولید اشکال پل، سکوها، ساختمان‌های تجاری و مسکونی چند طبقه، ساخت برج‌ها، ایجاد سد و کشتی‌سازی و ساخت اسکله و غیره از انواع هاش به کار گیری می‌شود. همان‌طور که گفته شد، تیرآهن و هاش هر دو از بال و جان ساخته‌شده‌اند. البته ابعاد بال تیرآهن کوچک‌تر از جان و طبق معمول برابر حساس نصف آن است. به همین دلیل، به جهت پوشاندن حفره‌ها از ورق‌های فلزی به کارگیری می‌شود.
علاوه بر مزایای گفته‌شده، ضروری می باشد نگاهی هم به معایب تیر لانه‌زنبوری داشته باشیم. ایجاد حفره‌ها در جان، منجر کاهش مقاومت بُرش در محل اتصال پُل به ستون‌ها می‌شود. نقش تیرآهن، انتقال توشه به بقیه عناصر سازه می باشد و تیرآهن های آشیانه زنبوری بهتر از بقیه تیرآهن ها همین نقش را ایفا می کنند.

  • مقاومت و دوام بالای همین محصول، وزن سبک و هزینه ذیل استفاده از آن از گزاره مزایای این نوع تیرآهن هستند.
  • قیمت تیرآهن ایجاد شده در کارگاه ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر کارگاه ها بالاتر هست و استدلال آن میزان مرغوب بودن بالای فرآورده می باشد.
  • آهن ملل با مهیا سازی بستری مطمئن و آسان همین قابلیت را برای مشتریان خویش مهیا ساخته هست و شما می توانید کلیدی بهترین قیمت، تیرآهن خریداری کنید.
  • نرمه آهن اسفنجی حساس اعتنا به عیار بالایی که دارد در ساخت گونه های صنعت های فولادی کاربرد دارد و امروزه بیش از 5 % محصولات کارخانه های صنایع فولادی از آهن اسفنجی تولید می شوند.
  • در انتها می‌توان گفت که استعمال از تیرآهن لانه‌زنبوری، ضوابط خاصی ندارد البته خوبتر است مهم درنظرگرفتن استاندارد‌های ضروری یار باشد؛ در غیر این صورت، پروژه دارای ناکامی روبه‌رو خواهد شد و همین امری تماما بدیهی‌ است.

از آنجایی که سازه بتنی حجم بیشتری دارد، پس انعطاف کمتری در طراحی به شما می دهد. این مزیت سبب می شود که بتوانید مهم امداد تیرآهن، بنا های خاص تری را بسازید. در اکنون حاضر در میهن ما اسکلت های ساختمانی را به ۲ نحوه بتنی و فلزی می سازند که هر کدام مزایای خویش را دارد؛ اما مزیت های اسکلت فلزی منجر شده تا در تولید آپارتمان های مسکونی کاربرد بیشتری داشته باشد.

اولین تیرآهن هاش(H) ساخت شده

در مقایسه استحکام تیرآهن هاش حساس آی می‌توان گفت که مقاومت و استحکام هاش خیلی عمده است. چون ضخامت سطح بازه زمانی و بال‌های تیراهن هاش عمده است، در برابر ورود نیروهای خمشی بر خود، مقاومت بیشتری نسبت به تیراهن I نشان می‌دهد. در متراژهای طویل و بزرگ معمولا استفاده از هاش بر هر تیراهن دیگری ارجعیت دارد. چرا که بیشترین طول مجاز به جهت به کار گیری از تیراهن معمولی به نقل از تارنما خبری ۳٠ متر می باشد ولی همین طول، به جهت تیراهن هاش به ۱٠٠ متر می‌رسد. به همین استدلال در برج ها و ساختمان‌های بلند، بیشتر از هرچیزی می‌توان پروفیل‌های هاش را تماشا کرد. اساسی صنعتی شدن جوامع و ارتقا میزان ایجاد و ساز و هم تولیدات صنعتی از جمله وسایل حمل و نقل، ساخت تجهیزات پزشکی، تولید خطوط منش آهن و … مقدار مصرف فولاد روز به روز در هم اکنون ارتقاء است.
دسته‌بندی نشده
همچنین تیرآهن می‌تواند گونه های متفاوتی از بارها و تنش‌های برشی را سوای کمانش تحمل کند. همینطور همین نوع مصالح فولادی مقرون‌به‌صرفه میباشند چون صورت “I” یک طرح اقتصادی می باشد که از فولاد اضافی در ایجاد آن استعمال نمی‌شود. عملکرد همه‌کاره تیرآهن به عبارتی چیزی است که نام دیگر، تیر جهانی یا UB را به آن می‌دهد.

تیرآهن لانه زنبوری چیست ؟ تیرآهن نتورک چیست ؟

تغییر در زاویه برش زیگزاگ جان در همین تیرها، یکی از از مهمترین کارداران در تغییر مشخصات هندسی و مکانیکی و باربری تیرهای لانه زنبوری می باشد. علاوه بر این ها، برای این که بتوان تیر آهن های لانه زنبوری را یار مهم رعایت کردن همگی استاندارد های گزینش شده و به طور تمام و سوای مشکل تولید می بایست از کارگران اهمیت مهارت و تجربه بالا در این فرمان به کار گیری نمود. چنان چه استاندارد های گزینش شده به طور تمام رعایت نشده و آیتم غفلت قرار گیرند، شکی وجود ندارد که تیر ها در تحت فشار حاصل از بار وارد شده به آن ها زخم چشم و تماما خراب خواهند شد. بنابراین لازم است تا همین گزینه را تماما جدی تلقی کرده و در رعایت آن نهایت دقت و دقت را به کار بست.

منظور از تیر آهن چیست؟

در عرض های گزینه حیث بریده و به وسیله جوش به یکدیگر متصل می کنند تا نیمرخ دلخواه حاصل گردد . دیگر از باخت های پیشین خبری کمبود و همین نقطه عطفی در ایجاد و نورد تیرآهن به شمار می آمد. در صنعت فولاد ایجاد شوید و به سرعت توانست از بخش های دیگر این صنعت فاصله بگیرد. توانایی تحمل انواع بارها اعم از نیروهای فشارشی و خمشی، در آیتم هاش بخش اعظم و بهتر است. هاش علاوه بر ساختمان سازی، مورد ای دوست داستنی در ساخت بدنۀ کامیون و تریلی نیز محسوب می شود. برخلاف هاش، انتهای تیر I به رخ مخروطی صورت هست و همین وضعیت به افزایش استحکام آن کمک می کند.

مزایا و معایب به کار گیری از تیر آهن های آشیانه زنبوری

کارخانه فولاد اصفهان، فولاد البرز ایرانیان، گروه ملی صنعتی، فولاد بناب، آرین فولاد، فولاد ناب تبریز، مجتمع پروفیل صنعت ماهان و کارخانه فولاد خوزستان در حوزه تولید همین متاع کار دارند. گهگاه بر روی همین فرآورده در کنار عبارت IPB ، سخن لاتین V هم ذکر میگردد . درحال حاضر چنانچه کلام L در کنار کلمه IPB چشم شد، به این معنی که تیر آهن سبک است.

قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان

اندازه و بعدها ضلع‌ها و یا بال‌های تیرآهن می‌تواند گوناگون باشد و نسبت به پروژه‌های متعدد از یک یا چند نوع خاصی گزینه استفاده قرار بگیرد. با همین که تیرآهن در پروژه‌های فراوان متنوعی گزینه استعمال قرار می‌گیرد، البته اصلی‌ترین کاربرد آن در اسکلت‌سازی ساختمان‌هاست. چرا که یک ساختمان بدون اسکلت‌بندی فلزی، مقاومت بالایی نخواهد داشت. کارخانه ذوب آهن اصفهان او‌لین و بزرگترین تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل راه‌آهن در جمهوری اسلامی ایران است. این کارگاه در سال ۱۳۴۴ در حوزه‌ دشت طبس، به وسیله محمدرضا فرمان روا پهلوی و اهمیت همکاری دولت شوروی تاسیس شد. از حمله اساسی ترین محصولات فولادی ساختمانی و صنعتی این کارگاه می‌توان به تیرآهن اشاره کرد که در استانداردهای متفاوت IPE و INP تولید و در بازار عرضه می‌شود. از مهم‌ترین مزایای تیرآهن CPE می‌توان به مقاومت و استمرار بالا، تطبیق‌پذیری، وزن سبک و مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی اشاره کرد. تیرهای ساخته شده در محل تکیه گاه‌ها در ناحیه‌ی حفره‌های خالی در برعلیه تنش‌های برشی ضعیف می‌شوند. ‌‌با توجه به منحنی نیروی برشی‌ برای جبران این عیب، آن حفره‌ها را مهم ورق‌های تقویتی به شکل تام توسط جوش پر می‌نمایند‌. نوعی از این تیرآهن ‌های لانه زنبوری وجود دارد که برای برش دادن قطعات بالا و تحت ورق واسطه بیش تر می کنند که همین ورق واسطه فی مابین دندانه‌ها جوش می‌شود. همین دسته تیرآهن ‌ها از تیرآهن‌ های سوای ورق واسطه مستحکم‌تر و قوی‌تر است. هر ستون هم می بایست از سقف بیرون زده ‌شود تا بتوان ستون طبقه سپس را به آن متصل کرد. کلیدی مراجعه به صفحات ناودانی و نبشی میتوانید از پایانی ارزش نبشی و پایانی قیمت ناودانی باخبر شوید. به جهت حفظ سابقه خریدتان، نیاز به شماره تلفن همراه (یا ایمیل) شما داریم. 2020 CREATED BY Lotus VPS همگی حقوق دنیوی و معنوی سایت وابسته به بازرگانی نجومی می باشد.

شرط استعمال از تیرآهن دست دو

البته بقیه پارامترها مثل محدودیت وقتی پروژه و موقعیت فصل‌های پیشرو به جهت انجام پروژه را نیز باید در حیث گرفت. تخریب ساختمان های اهمیت اسکلت فلزی در مقایسه کلیدی ساختمان های با سازه بتنی، هزینه کمتری دارد. همینطور فروش تیرآهن های باقی باقی‌مانده از تخریب به عنوان آهن قراضه، اساسی سود متعددی است. برای دوری از افت کارایی تیرآهن و برای رویارویی حداکثری اهمیت تنش‌های ثانویه، باید حفره‌های کناری را اهمیت ترکیبی از بتن و ورق فولادی پر کرد. ادله این مدل اسم گذاری به علت شکل ضاهری آن می باشد چرا که برای خوب تر نفوذ کردن بتون درون تیرآهن بر بر روی جان تیر رخنه کاری هایی به رخ لانه زنبور ساخت می کنند. به همین مراد تیر آهن 14 آشنایی این جور پروفیل از نظر ابعاد، کاربرد آن و شناخت گونه های مختلف آن حائز مهم می باشد. همین جنس از دو کناره کناری حساس اسم بال و یک نصیب میانی حساس نام جان تیرآهن تشکیل میشود.
با توجه به توضیحات داده شده در بالا با تبدیل تیر آهن بی آلایش به آشیانه زنبوری مدول مدت زمان و ممان اینرسی بازه تیر آهن بیشتر خواهد شد و هم در قدم دوم، مقاومت خمشی تیر آهن هم بخش اعظم می گردد. در عاقبت یک تیرآهن اصلی طول بیشتر قوی‌تر و هم‌وزن نسبت به تیر اساسی خوا هیم داشت. از آنجایی که این جور تیرآهن وزن سبکی دارد صرفه اقتصادی بیشتری داشته و به علت حفره هایی که در بدنه خویش دارااست فضایی مطلوب به جهت عبور لوله های تاسیسات و برق می باشد. همین مقاطع فولادی به تیرآهن نصفه پهن یا سبک شهرت دارد که شباهت متعددی دارای نوع اروپایی دارد فقط تفاوت بین آن ها همین میباشد که ضخامت جان و عرض بال تیرآهن های نیمه پهن از تیرآهن های نرمال بخش اعظم است. این نوع تیرآهن مهم آرم اختصاری آی پی ای نشان دیتا می شود و در کشور‌ایران ساخت بالایی دارد. همین تیرآهن حساس طولی بین 8 تا 16 متر، ارتفاعی حدود 80، 100 تا 600 میلی متر متغیر و حیاتی عرض 46 تا 220 میلی متر میباشد.
امروزه خرید کردن آنلاین و اینترنتی محبوبیت زیاد بالایی را دارد؛ چرا که می‌توان در دوران و همچنین هزینه صرفه‌جویی کرد. همچنین فرصت بیشتری دارید تا بر روی مشخصات تمرکز نمایید و در نهایت بهترین تصمیم ممکن را بگیرید. همینطور به جهت زیرساخت‌های پل‌ها نیز به حضور این تیرآهن‌ها نیاز می‌باشد. به جهت اطلاع ازقیمت روز تیرآهنکافیست بر روی لینک و پیوند گزینه نظر کلیک کنید.