تویوتا یاریس کراس 2021 – Toyota Yaris Cross 2021 ؛ مشخصات فنی +قیمت

اگر مجبورید با رانندگی در خیابان های پر از ماشین و پارکینگ های تنگ روبرو شوید ، بهتر است یک هاچ بک را انتخاب کنید. از اینجا می توان نتیجه گرفت که هاچ بک ها جمع و جورتر هستند ، به این معنی که آنها با شرایط مدرن خیابان های شهر سازگار شده اند. در نتیجه هاچ بک ها سدان های قابل عبور هستند. یاریس نسل دوم در هر دو نسخه صندوقدار و هاچ بک، با پیشرانه ۱٫۳ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی وارد کشورمان شده است. ورود یاریس های جدید به ایران با پیشرانه ۱٫۵ لیتری به جای نسخه ۱٫۳ لیتری مرسوم در سایر بازارها را به فال نیک می گیریم. به طور دقیق تر، بخش فنی خودرو متشکل از یک پیشرانه سه سیلندر 1.5 لیتری بنزینی است که توسط یک موتور الکتریکی بر روی محور عقب حمایت می شود. این خودرو در نوع سفارشی هم تولید می شود که از جمله تجهیزات نوع سفارشی می توان به سنسور عقب، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع خودکار و بال عقب لبهدار اشاره کرد.

این در حالی است که در این کلاس تعداد کمی از رقبا سامانهٔ چهارچرخ محرک را ارائه میکنند و هیچکدام از آنها قوای محرکهٔ هیبریدی و سیستم AWD را باهم ارائه نمیکنند. اول از همه ، مزایا شامل این واقعیت است که خودروهای کلاس اجرایی در این بدنه ساخته می شوند. مشخصه این هاچ بک ، اول از همه ، کوتاه شدن قسمت عقب بدنه نسبت به سدان و استیشن است. آینه عقب محکم ثابت شده است. و برای هیچ کس پوشیده نیست که در این کشورها مردم دقیقاً ترجیح می دهند که ماشین چگونه محکم به نظر برسد. با این حال خرید تویوتا یاریس مستلزم صرف هزینهای قابل توجه خواهد بود که همین عامل به دلیلی برای جایگزینی این خودرو با گزینههای دیگر در نظر مشتریان تبدیل خواهد شد. تویوتا یاریس هاچ بک از آن دسته از خودروهای کم مصرف و است که در سایر کشورها به دلیل قرار گرفتن در دسته خودروهای میان رده و کم مصرف با استقبال مردمی و حتی دولتی در جهت تسهیل خرید مواجه می شود. به همین دلیل ، چنین خودروهایی همه کاره در نظر گرفته می شوند.

به همین دلیل است که خودروهای سواری راحت تر در نظر گرفته می شوند. بررسی ها نشان می دهد تویوتا یاریس ۲۰۱۶ نسبت به نسل قبلی طراحی نسبتا مدرن تری دارد و اسپرت تر به نظر می رسد. مشخصات فنی تویوتا یاریس هاچ بک و مزدا ۲ در این گزارش آمده است تا به کمک آنها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید. تویوتا یاریس است؛ اما شبیه هیچیک از یاریس هایی که پیش از این دیدهاید نیست. ویژگی هایی همچون سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی بزرگ و ناوبری، پخش کننده DVD، کنترل دمای خودکار، نمایشگر اطلاعاتی راننده دیجیتال و فرمان چند منظوره در تصاویر درز کرده از این خودرو مشخص هستند. به طور معمول یک ناحیه بزرگ شفاف روی سقف و پنل زیر آن باعث ورود هوای گرم به داخل کابین و سختتر شدن کار راننده در خنکتر کردن فضا میشود. بازکردن صندوق عقب تاثیری بر آب و هوای داخل محفظه مسافر ندارد. برای بیرون آوردن چیزی از صندوق عقب ، باید از ماشین پیاده شوید ، که همیشه مناسب نیست.

شاید هم لکسس در آینده یک کانسپت را با این نام معرفی کند هرچند فعلاً چیزی مشخص نیست. اما این گزینه در آیرودینامیک و چسبندگی به طور قابل توجهی ضرر می کند ، اما اولین چیز در وهله اول است. به عنوان مثال ، اگر او قصد دارد در یک تاکسی سرویس کار کند ، بهتر است نوع بدنه سدان را انتخاب کند. اعتقاد بر این است که این نوع بدنه در مقایسه با هاچ بک حجم بیشتری دارد ، اما این رقم اغلب به مدل ماشین خاص بستگی دارد. این همان چیزی است که اکثر علاقه مندان به خودرو هنگام انتخاب ماشین راهنمایی می کنند. شما در یک دفتر کار می کنید ، باید با سفرهای کاری سر و کار داشته باشید – این بدان معناست که یک اتومبیل زیبا با سرپیچی کم آن چیزی است که شما نیاز دارید. نسل سوم این خودرو در سال ۲۰۱۵ در دو نسخه مخصوص اروپا و آمریکا و نسخه مخصوص خاورمیانه عرضه شد که تویوتا یاریس وارد شده به بازار ایران از نوع ویژه خاورمیانه بود و چندی بعد از آن نسخه اروپایی هم وارد ایران شد. در یاریس کراس از خطوط تیزتر و با الهام از الماس استفاده شده تا احساس استحکام و کارایی بدهد.