تقویم ظهور تعاملی به اندازه زندگی ، بخشی از بخش دادن فصلی در کلیسای جنوب غربی

کلیسای Woodcliff United در جنوب غربی کلگری به دلیل تقویم ظهور تعاملی در اندازه واقعی و در فصل تعطیلات شناخته شده است. معمولاً به صورت کشوهایی است که حاوی هدایا یا درهایی است که قابل باز شدن است.

امسال ، کمیته باید خلاقیت COVID داشته باشد.

Sheri Bolitho ، وزیر شکل گیری ایمان وودکلیف ، در مورد گفت: “خوب ، سال 2020 همه عواملی را در جامعه کلیساهای ما مجبور کرد – البته ما نمی توانیم در این مکان مقدس دیدار کنیم.” چشمی کلگری. “و این برای ما منطقی نبود که هر روز 100 یا 200 نفر هر کشو را لمس کنند – ما برای این کار الف های ضد عفونی کننده کافی نداریم.

“بنابراین ما مجبور شدیم آن را بسیار متفاوت کنیم. بنابراین امسال ، ما تقویمی را ایجاد کرده ایم که امکان فاصله گیری اجتماعی را فراهم می کند.”

بولیثو گفت که هر یک از ایستگاه ها یا “روزها” بین شش فوت و 12 فوت فاصله دارند. کل تقویم به عنوان هزارتویی ساخته شده است که از طریق چمن جلوی ملک عبور می کند.

چند روز اول ماه دسامبر قبلاً رونمایی شده است. بقیه روزها با طناب نوردی ، در پیچ و خم بهم پیوند خورده است.

بولیثو گفت: “هر روز یک نشانه و فعالیت دارد ، و آنها به صورت جداگانه مانند هدیه بسته بندی می شوند ، اگرچه ما الف های خاص و فوق العاده ای داریم که صبح زود بیرون می آیند و هدایای شما را باز می کنند.”

قلبی که از نخ ساخته شده است ، یک روز از تقویم ظهور تعاملی در اندازه واقعی و کلیسای Woodcliff United است. (Sheri Bolitho)

بولیثو گفت که این سنت دیرینه به عنوان راهی برای ارتباط با جامعه خارج از دیوارهای کلیسا آغاز شده است.

وی گفت: “ما واقعاً می خواستیم كه بتوانیم معنای كریسمس را كه چهار عنصر ایمان ، شادی ، امید و عشق است – در جامعه گسترش دهیم.”

“و کلیسای ما دوست دارد که در خارج از ساختمان باشد. این فرصت مناسب است تا به همه بفهمانیم که در کجای ما هستیم و در کریسمس چه چیزی صحبت می کنیم و فصل هدیه دادن و اینکه چگونه همه چیزهای خارق العاده را به آن عناصر وصل می کنیم.”

تقویم ظهور پر از عناصر لمسی ، صنایع دستی ، پروژه ها و کارهایی است که مردم می توانند با دست خود انجام دهند. و همیشه پر از شگفتی است.

به عنوان مثال دیروز یک ستاره کریسمس بود. روز قبل آن کار قلبی بود که از چوب لباسی و نخ ساخته شده بود.

بولیثو گفت: “ما می دانیم که مردم وقت بیشتری در خانه دارند.” “آنها می توانند این فعالیت را انجام دهند و به خانه بروند و آن را به صورت خانوادگی بسازند و سپس شاید بتوانند آن را هدیه دهند یا از آن به عنوان زینتی روی درخت خود استفاده كنند.”

بولیثو گفت که عناصری از داستان کریسمس وجود دارد که در این راه یافت می شود ، مانند ستاره ، نمادی از ستاره ای که چوپانان به دنبال اصطبل در بیت لحم می روند.

اما تقویم ارجاعات غیر دینی بسیاری نیز دارد.

بولیثو گفت: “همچنین یک سری عناصر سکولار بیشتر وجود دارد ، بنابراین عصای آب نبات وجود دارد و سپس داستان عصای آب نبات وجود دارد ، که چگونه واقعاً شبیه یک شیاد چوپان است.”

خدمات خیرخواهانه

از زمان ورود COVID ، کلیسا خدمات مجازی و ضبط های آنلاین خطبه ها را ارائه می دهد.

در همین حال ، این کلیسا دارای یک کمیته اطلاع رسانی است که متمرکز بر راه های بازگرداندن به جامعه است و تقویم ظهور همیشه یک برجسته است. امسال کلیسا هم برای بانک غذا و هم برای مرکز افتادگی کالگری جمع آوری شده است.

هفته جمع آوری بانک مواد غذایی از امروز آغاز می شود و تا 10 دسامبر ادامه دارد ، در آن زمان تمرکز خود را برای طولانی ترین شب سال یعنی 21 دسامبر به مرکز Drop-In معطوف می کند. کلیسا در حال جمع آوری کمک های مالی دستکش ، کلاه ، لباس زیر است. و جوراب برای مرکز رها کردن.

در سال های گذشته ، مانند این عکس از سال 2018 ، تقویم سنتی ظهور تعطیلات فضای بسیار کوچکتری را اشغال می کرد ، کشوها و درهایی را که شامل تعجب های روزانه بود ، ارائه می داد. (مایک سیمینگتون / CBC)

برخی از صنایع دستی وجود دارد که بولیثو گفت او به ویژه در تقویم ظهور چشم به راه است.

“من چند مورد جالب دارم. اولین کلمه” شادی “است. این یک کاردستی زیبا از کاغذ است. ” “الف های خارق العاده ما که همه اینها را ساخته اند ، نوارهایی از کاغذهای رنگی را برداشته اند و آنها را به کلمه” شادی “تبدیل کرده اند و بسیار جذاب است. شما باید ببینید.

“و سپس یکی دیگر از مورد علاقه های من گنوم سانتا است – او یک تزئین کوچک کریسمس است که با نخ پوشانده شده است. و او یک کلاه نمدی زیبا دارد. او فوق العاده است.”

Woodcliff United Church در 5010 Spruce Drive SW واقع شده است. برای اطلاعات بیشتر به اینجا بروید کلیسای متحد وودکلیف.

با پرونده هایی از چشمی کلگری.