تعمیر اجاق گاز – تعمیرات لوازم خانگی

همیشه در رابطه با تجهیزات تو کار اجاق گاز قبل از انجام تعمیرات پیچیده تر، راه حل های ساده را بررسی کنید. بررسی نشتی در شلنگه گاز یکی از تخصصی ترین اقداماتی است که باید توسط کارشناسان اهواز تعمیر انجام گیرد. به این معنی که اجاق جرقه می زند اما مشعل ها روشن نمی شوند. عدم بسته شدن درب اجاق گاز جزو مشکلاتی است که می توان به آن اشاره کرد.

شما باید از هر شعله بنا به حجم شعله خروجی که دارد استفاده کنید شعله ها را خیلی بالا نبرید زیرا بالا بردن زیاد تمام شعله ها به صورت همزمان موجب شکستن شیشه ها می شود. در صورت تماس با اپراتور ؛ جهت رفع عیب اجاق گاز شما ، مشاوره رایگان داده میشود ، تا بدون نیاز به تعمیرکار اجاق گاز مشکل شما برطرف شود .

فر خود را به صورت خالی در دمای ⁰C250 به مدت ۳۰ دقیقه با در بسته روشن کنید. داخل و خارج فر را با آب، کمی شوینده و دستمال تمیز کنید. چربی های باقیمانده در داخل فر با بوی خاص و کمی دود مانند از بین می روند. هنگامی که یک دکمه کنترل مشعل در زیادترین حد خود باشد، دوره مشعل باید آبی بسوزد و داخل آن یعنی در قسمت وسط مشعل ارتفاع شعله باید در حدود ۲۰ میلیمتر و به رنگ آبی متمایل به سبز باشد. چگونه می توان یک اجاق مایکروویو را تعمیر کرد؟

مگه میشه کسی تعمیر اجاق گاز رو هم گارانتی کنه ؟ وقتی اجاق گازی به دست تکنسینهای مجموعه ما درست میشه دیگه خیالتون راحته راحت باشه چون ما به کارمون مطئمنیم برا همینم هم تعمیر اجاق گاز رو براتون گارانتی می کنیم که شما هم ترموکوپل و بوبین اجاق گاز مطمئن باشید . تکنسین های این نمایندگی برای این مشکل هم دوره دیده اند و تخصص دارند و به شما اطمینان خاطر میدهیم که در اسرع وقت این ایراد را رفع خواهیم کرد.