تعداد بیشتری از آلبرت ها از پرداخت هزینه های حمایت از کودک صرف نظر می کنند

ادمونتونیان آدل پراس که نوجوان با نیازهای ویژه را با درآمد معلولیت خود تربیت می کند ، 16 ماه است که حق حمایت از کودک را دریافت نکرده است.

اسناد نشان می دهد پدر فرزندش 28000 دلار به او بدهکار است.

پراس بارها ایمیل ارسال کرده و با برنامه اجرای تعمیر و نگهداری آلبرتا (MEP) تماس گرفته است تا بفهمد اقدامات جمع آوری شده انجام شده است.

او همچنین عکسهایی را ارائه داده است که نشان می دهد شریک زندگی سابق او سبک زندگی به ظاهر بسیار راحت تر است.

برخی از عکس ها نشان می دهد که پل لانگ باتوم تبلیغات تجاری خود را در فیس بوک برای نگهداری املاک انجام می دهد ، در حالی که در عکس های دیگر او به تجهیزات جدید یا “چرخ های جدید” خود مباهات می کند.

در همین حال ، پررا می گوید ، او و پسرش برای تأمین هزینه های زندگی معلولیت ماهانه خود که تقریبا 1800 دلار است ، به بانک های مواد غذایی و فروشگاه های دست دوم مراجعه می کنند.

پراس می گوید: “این فقط ناعادلانه به نظر می رسد” ، پسر 14 ساله اش با اشک ریختن دستمال دستش را برای او رد می کند. “حتی بعضی اوقات گذراندن زندگی دشوار است – فقط برای همراهی با مقدار لباس ، غذا ، قبض ها ، اجاره خانه ، وقتی درآمد کمی دارید ، به تنهایی ، بسیار دشوار است.”

“هنگامی که نمی توانید کمک بگیرید به پسرتان چه می گویید و به نظر می رسد هیچ کس اهمیتی نمی دهد و سیستم خود علیه شماست؟”

تماشا کنید | آدل پراس از تلاش خود برای بدست آوردن حقوق معوقه حمایت از کودکان می گوید

آدل پراس ، مادر پسری نوجوان با نیازهای ویژه ، یکی از بیش از 30،000 آلبرتایی است که پس از توقف پرداخت های حمایت از خانواده به دستور دادگاه ، از دولت کمک خواستند. 2:16

طبق آمارهای دادگستری آلبرتا ، در سال 2019 ، پس از توقف پرداخت حمایت از خانواده با حکم دادگاه ، علاوه بر Perras ، 35343 والدین وجود داشتند که از MEP کمک می خواستند.

پرداخت های برجسته حمایت از کودک ، همسر و شریک زندگی بالغ بر 609 میلیون دلار بوده است.

این داده ها نشان می دهد که تعداد موارد مربوط به معوقه های نماینده مجلس در معاملات معوقه در حال افزایش است – از 64 درصد در 2014 به 70 درصد در 2019.

پراس ، که گفت که او دارای تعدادی از چالش های سلامتی از جمله بیماری های خود ایمنی و افسردگی است ، س questionال کرد که چرا این برنامه با تعلیق مجوز Longbottom اقدامات بیشتری برای اجرای پرداخت نکرده است.

در پاسخ به پرسش وی ، یک مقام برنامه در 22 اکتبر در نامه الکترونیکی نوشت که “بر اساس اطلاعاتی که نماینده پارلمان اروپا از یک منبع مستقل دریافت کرده است [Longbottom] درآمد محدودی داشته است … و بنابراین ، نماینده مجلس شورای اروپا از اختیار خود برای ادامه تعلیق گواهینامه رانندگی استفاده نکرد. “

‘خون از سنگ’

لانگ باتوم که از طریق تلفن به او رسیده بود ، وقتی به CBC گفت که وقتی برای کار تمام وقت کار می کرد ، به فرزند خود کمک می کرد احساساتی شد. وی گفت: در حال حاضر ماهانه به دلیل افسردگی و اضطراب ، چک 800 دلار از خدمات اجتماعی دریافت می کند.

لانگ بوتوم گفت که در دو نوبت هنگامی که عضو پارلمان اروپا مجوز خود را به حالت تعلیق درآورد ، نمی تواند از پس پرداخت ها برآید زیرا برای امرار معاش رانندگی می کند.

وی گفت مادرش وسیله نقلیه و وسایلی را که در شبکه های اجتماعی دیده شده خریداری کرده است تا بتواند جلوتر برود و اگر می توانست از پسرش حمایت کند این کار را می کند.

لانگ بوتوم گفت: “من آن را ندارم.” “شما نمی توانید از سنگ خون بیرون بیاورید. من به سختی می توانم اجاره خانه ام را بپردازم و در زندگی جلوتر بروم و به کار خود ادامه دهم.”

لانگ باتوم افزود: “من خیلی دوست دارم از پسرم حمایت كنم و او را در رسیدن به اهداف زندگی تماشا كنم.”

پررا ضبط صفحه ای از پست های شریک سابق خود را در شبکه های اجتماعی مانند این یکی به برنامه اجرای نگهداری ارسال کرده است. (آدل پررا)

“سیب بد”

وکیل خانواده میشل مکای گفت که نرخ بالای معوقات نشان دهنده یک برنامه ناموفق نیست بلکه وضعیت اقتصادی است ، جایی که احکام دادگاه های قدیمی لزوماً درآمد فعلی را منعکس نمی کنند. او گفت ، پرداخت کنندگان دیگر به سادگی از قوانین پیروی نمی کنند.

مکای ، که روی صدها کار کرده است ، گفت: “من از میزان بدهی های معوقه متعجب نیستم زیرا آنها اساساً به دنبال سیب های بد هستند – افرادی که به یک سفارش عمل نمی کنند ، و نمی خواهند پرداخت کنند.” MEP در دانشگاه آلبرتا پرونده های حقوقی دارد و تدریس می کند. “و بنابراین کل برنامه در نظر گرفته شده است تا همانطور که مجاز است اجرا شود.”

مکای گفت ، اقدامات اجرایی ، شامل دستمزد ، ابطال گذرنامه و تعلیق گواهینامه رانندگی مثر است. در موارد دیگر ، برنامه پرداخت برای جلوگیری از محدودیت پرداخت کنندگان که نمی توانند کل مبلغ را پوشش دهند ، ساخته می شود.

شریک سابق پررا پل لانگ بوتوم می گوید مادرش وسایلی را خریداری کرده است که در شبکه های اجتماعی برای کمک به امرار معاش خود قرار داده است. (آدل پررا)

وی گفت ، اما مشکل این است که برنامه کمبود اعتبار مزمن هیچ راهی برای تحقیق و ریشه کن کردن ادعاهای دروغ ندارد.

“اگر پول در آنجا نباشد ، مهم نیست که سنگین تر باشید. اگر پول آنجا باشد ، کاملا ناعادلانه است اما این شخصی است که با او سر و کار دارید و شما فقط امیدوارم که سرانجام برنامه اجرای تعمیر و نگهداری برنده شود ، “مکای گفت.

“من نمی دانم راهی برای دولت وجود دارد که وارد عمل شود و آن را عادلانه جلوه دهد.”

پروتکل ارائه شده در طی همه گیر شدن به افرادی که از نظر مالی با مشکل روبرو هستند اجازه می دهد تا به طور موقت پرداخت های نگهداری خود را کاهش دهند. ماكای گفت ، اما این بدان معناست كه حتی كمتر پول برای دریافت خانواده هایی كه قبلاً تحت ویروس كرونا قرار گرفته اند ، است.

سالها برای حل و فصل

آلبرتا دادگستری گفت که معوقات پرونده های منفرد بین 1 تا تقریباً 2.5 میلیون دلار متغیر است و میانگین 22485 دلار است.

سخنگوی گفت: این برنامه بطور فعال تمام پرونده های معوقه را بدون برنامه پرداخت اجرا می کند ، اما بسیاری از موارد با مانده بدهی های زیاد وارد برنامه می شوند که حتی در صورت رعایت پرداخت کنندگان ، سالها طول می کشد تا تسویه شود.

بلیز بوهمر ، دبیر مطبوعاتی وزیر دادگستری نوشت: “متأسفانه ، عوامل زیادی وجود دارد که می تواند باعث شود درصد کمی از والدین قادر به انجام تعهدات خود نباشند ، و حتی تعداد کمتری از والدین هستند که از پرداخت هزینه های اجرای نگهداری خودداری می کنند. کیسی مادو

“در این موارد ، دادگاهها به اقدامات سختگیرانه مجموعه متکی هستند. سیستم عدالت آلبرتا در نتیجه همه گیر شدن و رکود اقتصادی طولانی مدت با فشارهای زیادی روبرو است ، با این حال ، دولت آلبرتا همیشه در حال بررسی راه های بهتر است تا اطمینان حاصل کند که والدین از نظر مالی مسئول هستند کودکان بدون توجه به شرایط آنها. “

این استان به دلایل حفظ حریم خصوصی از اظهار نظر در مورد پرونده پررا خودداری کرد.

پررا می گوید او و پسرش برای تأمین هزینه های زندگی از بانک غذا استفاده می کنند. (پیتر ایوانز / سی بی سی)

تیم Verhaeghe ، وکیل ادمونتون ، که شرکت او نمایندگان وام گیرندگان و گیرندگان است ، گفت که والدین پشتیبان پرداخت هزینه های حمایت از فرزند می توانند برای تعلیق اجرای قانون یا لغو حقوق عقب افتاده به دادگاه مراجعه کنند. اما او گفت این برنامه ، که ساده نیست ، تقریباً همیشه به مشاوره حقوقی نیاز دارد ، که به معنای هزینه بیشتر است.

Verhaeghe گفت: “می توان آنها را کاهش داد ، اما آزمون بالا است.” “باید نشان داد که آنها اکنون یا در آینده نمی توانند بدهی های معوقه را پرداخت کنند.”