ترودو قبل از میلاد ، ساکنان آلبرتا را وادار به بارگیری برنامه فدرال COVID-19 علی رغم عدم خرید از استان ها می کند

نخست وزیر جاستین ترودو از کانادایی هایی که در آلبرتا و قبل از میلاد زندگی می کنند درخواست می کند برنامه دولت هشدار COVID-19 دولت فدرال را بارگیری کنند ، علی رغم عدم خرید از مقامات بهداشتی در این استان ها.

دو استان غربی آخرین دارایی های استفاده از این برنامه هستند که در ماه جولای راه اندازی شد و هزاران آزمایش مثبت COVID-19 را ردیابی کرده است.

ترودو صبح جمعه در جمع خبرنگاران در خارج از سالن ریدو گفت که 25 درصد کانادایی های دارای تلفن های هوشمند در استانهایی که برنامه کاربردی است آن را بارگیری کرده اند.

“ما در تلاش هستیم تا با این برنامه تفاوت ایجاد کنیم. هر استفاده به مردم اطلاع می دهد که باید مراقب باشند و این یکی از موارد دیگر برای ردیابی تماس است … این باعث می شود افرادی که حتی نمی دانید با آنها در تماس هستید ، ” او گفت

کاربران در مناطقی که برنامه از آنها استفاده نمی کند با باز کردن برنامه پیامی را می بینند که هنوز هیچ داده ای در دسترس نیست. اما ترودو گفت که با وجود مثال شخصی که در آلبرتا با نزدیک شدن کسی که از نظر آزمایش مثبت است پس از بازگشت به ساسکاچوان ، از نزدیک در آلبرتا می تواند محافظت کند.

“این می تواند کار کند حتی اگر سیستم بهداشتی شما کاملاً روی آن نباشد. این سیستم رایگان است ، کاملاً از حریم خصوصی شما محافظت می کند و این یک ابزار اضافی است که ما در آن زمان داریم که ما باید از همه ابزارهایی که برای ایمن نگه داشتن خود استفاده می کنیم استفاده کنیم. ، “ترودو گفت.

“من هنوز امیدوارم که سیستم های بهداشت محلی سیستمی را در کنار هم قرار دهند که بتوانند آن کد یکبار مصرف را به شما بدهند که به شما امکان می دهد تشخیص ها را به سیستم متصل کنید تا به افراد هشدار دهد.”

استان ها تمایلی به ورود به سیستم ندارند

هشدار COVID برای ارائه اعلان های قرار گرفتن در معرض تماس با تمام کاربرانی که طی 14 روز گذشته با یک فرد آلوده در تماس نزدیک بوده اند اما زمان یا مکان قرار گرفتن در معرض احتمالی را ارائه نمی دهد ، طراحی شده است.

روز چهارشنبه ، تیلر شاندرو ، وزیر بهداشت آلبرتا ، از برنامه ردیابی COVID-19 این استان ، ABTraceTogether ، علیرغم افشاگری که از بهار تاکنون فقط 20 مورد را ردیابی کرده است ، دفاع کرد.

دکتر بانی هنری ، مسئول استانی بهداشت پیش از میلاد ، در ماه اکتبر گفت که برنامه فدرال “در نقطه ای نیست که برای آنچه که ما اینجا در BC مدیریت می کنیم مفید باشد”.

وی گفت: “برخی از پارامترها در برنامه فدرال تعبیه شده است كه ما احساس كار نمی كنیم و معتقدیم كه باعث نگرانی و سرخوردگی بیشتری می شود همانطور كه ​​در برخی از استانهای دیگر دیده ایم.”

این برنامه از آن زمان به روز شده است تا کاربرانی که آزمایش COVID-19 مثبت دارند می توانند زمان شروع علائم یا تاریخ آزمایش خود را وارد کنند ، به این ترتیب افراد با احتمال بیشتری می توانند مدت زمانی را که در معرض خطر هستند تخمین بزنند.

بهداشت کانادا گفت که این نیشگون گرفتن و رانندگی بیشتر با راهنمایی های بهداشت عمومی همسو است ، زیرا افراد علامت دار از دو روز قبل از شروع علائم بیشترین عفونت را دارند. ویژگی های جدید اختیاری است و داده های اضافی با دولت یا شخص دیگری به اشتراک گذاشته نمی شود.

مدل سازی جدید از آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) نشان می دهد در صورت افزایش سطح تماس فعلی کانادایی ها با سایر افراد ، تعداد مبتلایان به COVID-19 می تواند تا پایان دسامبر به 60،000 مورد در روز برسد.