تاثیر فاکتورهای مختلف در تعیین قیمت خودروهای داخلی چقدر است؟

یکی از راه‌های تعیین قیمت خودروهای داخلی، مراجعه به کارشناس است. کارشناس با توجه به مدل خودرو، سال ساخت، کیلومتر کارکرد، رنگ، امکانات، میزان سلامت فنی، وجود یا عدم وجود قطعات رنگ‌شده یا تعویض شده و فاکتورهای دیگر قیمت خودرو را بیان می‌کند و خریداران و فروشنده بر اساس همین قیمت کارشناسی شده معامله می‌کنند. در این مقاله از همراه مکانیک با ذکر چند مثال به بررسی تاثیر این فاکتورها در تعیین قیمت خودروهای داخلی می‌پردازیم و یک ابزار مناسب برای تعیین قیمت را به شما معرفی می‌کنیم.

پژو 206 تیپ 5

206 محصول ایران خودرو با علاقه مندانی از طیف جوانان و بانوان است. این خودرو که از سال 1380 به بازارهای کشور وارد شده است، و الان قیمتی حدود 300 میلیون دارد. با توجه به فاکتورهای مختلف تعیین قیمت خودروهای داخلی، در جدول زیر با استفاده از ابزار قیمت خودرو همراه مکانیک قیمت برخی مدل‌های پژو 206 تیپ 5 را بررسی می‌کنیم.

پژو 206 تیپ 2

پژو 206 تیپ 2  نسبت به تیپ 5 با اختلاف قیمتی نزدیک به 100 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. این خودرو در مدل صفرکیلومتر 99 با قیمت 229 میلیون تومان به فروش می‌رسد. از طریق ابزار قیمت خودرو همراه مکانیک تاثیر برخی فاکتورهای تعیین قیمت خودروهای داخلی در قیمت این خودرو را  در جدول زیر بررسی می‌کنیم:

ساندرو استپ وی

 ساندرو استپ وی دنده ‌اتوماتیک 99 با صفرکیلومتر کارکرد، در محدوده قیمتی 598 تا 659 میلیون تومان خریدوفروش می‌شود. البته تاثیر فاکتورهای تعیین قیمت خودروهای داخلی را به ‌وضوح می‌توان در آن مشاهده کرد که در جدول زیر امده است:

ابزار قیمت خودرو همراه مکانیک، ابزاری برای تعیین قیمت خودروهای داخلی

ابزار قیمت خودرو همراه مکانیک یک ابزار قدرتمند برای اطلاع از قیمت خودروهای داخلی و خارجی است که در حال حاضر 3 میلیون کاربر فعال دارد و با کوک آن می‌توانید از قیمت خودرو مطلع شوید. این ابزار کمکی به خریداران و فروشندگان خودرو است تا بااطلاع از قیمت خودروهای داخلی بهترین قیمت را برای معامله پیدا کنند.

با استفاده از این ابزار می‌توانید قیمت خودروهای داخلی را با توجه به فاکتورهای موثر بر تعیین قیمت مشاهده کنید. با وارد کردن تمامی اطلاعات خودرو از متوسط قیمت و حداقل و حداکثر آن مطلع شوید. با کمک تیم متخصص همراه مکانیک می‌توانید خودروی موردنظر خود را در سریع‌ترین زمان ممکن خریداری کنید.

کلام آخر

همان‌طور که در جدول‌ها مشاهده کردید، فاکتورهای تعیین قیمت خودروهای داخلی تاثیر زیادی در محدود قیمتی آن‌ها دارد. به همین دلیل هنگام خرید یا فروش خودرو باید به یک کارشناس متخصص و معتمد مراجعه شود. استفاده از ابزار قیمت روز همراه مکانیک به شما در تعیین قیمت خودروهای داخلی و خارجی کمک می‌کند و در خرید و فروش خودرو به شما کمک می‌کند.