بیش از یک دهه بعد، در اینجا 8 دلیل وجود دارد که چرا نمی‌توانید تور بک‌استریت بویز هند را از دست بدهید – اخبار سرگرمی، Firstpost

از روزگار کاست‌های صوتی و دیسک‌مان‌ها، بک‌استریت بویز قلب‌های ما را با آهنگ‌هایی تسخیر کرده‌اند که به ما معنا می‌دادند، اشعاری که قابل ربط بودند و آهنگ‌هایی که باعث می‌شد قلب‌مان را با صدای بلند بخوانیم.

بیش از 13 سال پیش، گروه پسر نمادین برای اولین بار به هند آمدند و طرفداران بیشتری خواستار شدند – و بالاخره زمان آن فرا رسیده است! توسط BookMyShow به هند آورده شده است پشت خیابان تور جهانی DNA پسران یورش به هند پس از پنج سال سفر جهانی به نمایش‌های خانه‌دار و تماشاگران هیجان‌زده، جشن 30 سال باشکوه گروه پسر OG که با میراثی همیشه سبز که هرگز از سبک خارج نمی‌شود همچنان مرتبط باقی مانده است.

پس از 13 سال روی صحنه رفتن در گوروگرام، اجابت دعای طرفداران عظیم خود در کشور و اولین بار در بمبئی، پرفروش ترین گروه پسر در جهان نوید انتقال طرفداران به دنیایی را می دهد که هر فیبر را زنده می کند. از عشق در همه بدن!

بیش از یک دهه بعد، در اینجا 8 دلیل وجود دارد که چرا نمی توانید این کنسرت پر انرژی را از دست بدهید:

قرار است بزرگتر از زندگی باشد

این پشت خیابان تور جهانی DNA پسران تولید نمایشی از میراث و ردپای کل دوران حرفه ای پسران بک استریت است که به طور چشمگیر طرح های نورپردازی پیچیده به نمایش درآمده تا نورپردازی های مینیمالیستی و چشمگیر به نظر می رسد. شما در یک رفتار به عنوان تور جهانی DNA – هند ضیافتی برای حواس با اجراهای هماهنگ، هارمونی های آوازی که با دوز خوبی از اندازه رقص پاشیده شده است. نگاهی اجمالی به برخی از رقص های قابل توجه در طول اجراها داشته باشید و در هاله عناصر تولید باشکوه در کنسرت غوطه ور شوید. با یک تجربه عجیب و غریب که روی صحنه انتظار می رود، نورپردازی و صدای واضح، آتش سوزی آتشین و موارد دیگر، قرار است یک لذت بصری باشد! تور جهانی DNA پسران Backstreet به عنوان یکی از بهترین تولیدات تاریخ سرگرمی زنده نامگذاری شده است و نوید یک تجربه کنسرت فوق العاده را برای طرفداران هندی می دهد.

33 آهنگ در 2 ساعت جنون بی وقفه

این پشت خیابان پسرانتور جهانی DNA دارای یک لیست 33 آهنگی چشمگیر است، شامل هر آهنگی که هر طرفدار BSB می‌توانست به آن امید داشته باشد و به عنوان سنگین‌ترین تور گروه از زمان اجرای OG شناخته می‌شود. در کنار آثار کلاسیک، نه قطعه از آخرین آلبوم آنها نیز وجود دارد DNA. این بار روی صحنه، درست از «بازی‌ها (با قلب من) را ترک کن» به ‘نرو قلبم را بشکن و اوبر باحالمن آن را می خواهم، قرار است همه چیز را بدست آورید. اشعار خود را با قلم مو بلند کنید و به جمعیتی بپیوندید که در امتداد تمام آهنگ ها با گروه آواز می خوانند! آماده باشید تا خواننده‌های پاپ مرد کشور را با شخصیت‌های رویایی‌شان تسخیر کنند، زیرا وقتی پا به عرصه می‌گذارند، پسران بک‌استریت در عنصر مطلق خود هستند و کاتالوگ انبوهی از آهنگ‌های اصلی را در اختیار مخاطبان بزرگی قرار می‌دهند که هر بار فریاد می‌زنند. کلمه.

نکته حرفه ای – مراقب ای جی مک لین رقص مورد علاقه در ‘انجام نشده’ جایی که کل پایه میکروفون با چراغ های خجالتی روشن می شود و حال و هوای آن چیزی است که با کلمات قابل توضیح نیست!

از یک ورودی دراماتیک که نمی توانید آن را از دست بدهید تا آوازهای بی زحمت «همه یا هیچ» برایان

در اینجا اسپویلر وجود ندارد، اما آماده باشید تا در ورودی شگفت‌انگیز و هیجان‌انگیز گروه روی صحنه بجوشید، زیرا هر یک از اعضای گروه با یک پس‌زمینه تئاتری هماهنگ با هر کنش گروه روی صحنه می‌آیند. صدای کمربند برایان را چنان بی دردسر و زیبا بگیرید که به راحتی در کنسرت به یک نقطه برجسته تبدیل می شود. طرفداران دیرینه می دانند که برایان لیترل مدتی است که با نارسایی تنش صوتی و دیستونی دست و پنجه نرم می کند، اما تماشای زنده او برای چشم ها و گوش ها لذت بخش است!

از آنها به صورت انفرادی بشنوید، مستقیماً از قلب آنها

آماده باشید تا با تک تک اعضای گروه در سطحی عمیق تر صحبت کنید زیرا نیک کارتر، هاوی دورو، برایان لیترل، ای جی مک لین و کوین ریچاردسون به صورت جداگانه در کانون توجه قرار می گیرند و آهنگ های مورد علاقه خود را اجرا می کنند! پس چه کسی قرار است کدام تک آهنگ را اجرا کند؟ بگذارید بازی های حدس زدن شروع شود!! برای تماشای ادای احترام گروه به رقص‌های نمادین خود در طول کلاسیک آماده شوید و حرکات قدیمی‌شان را که همچنان سرها را می‌چرخاند و شما را می‌چرخاند، انجام دهید.

بازگشت به ریشه های کاپیلا آنها

کسانی که به آن گوش داده اند DNA آلبوم می دانم که آهنگ ‘نفس کشیدن’ یک مسیر کاملاً کاپلا است. تماشای اجرای زنده توسط گروه پسر یکی از نفس‌گیرترین بخش‌های نمایش کاملاً در نسخه a cappella است. به همه نت ها و صداها گوش کنید و بدانید که همه جادوی آوازهای زیبای گروه است. شما قطعا نمی توانید این را از دست بدهید!

تماشای اجرای زنده گروه برنده جایزه، رویایی خواهد بود

خیلی هیجان انگیزه DNA آلبوم همچنین سومین آلبوم شماره 1 است که در تاریخ دیسکوگرافی پسران بک استریت پلاتین می شود، علاوه بر 33 موزیک ویدیو و 31 تک آهنگ تحت تحسین آنها. در 8 آلبوم گذشته خود، گروه دریافت کننده افتخاری 9 نامزدی گرمی بوده و برنده افتخاری بوده است. جوایز موسیقی اروپا MTV، جوایز موسیقی بیلبورد، جوایز موسیقی ویدیویی ام تی وی، جوایز موسیقی آمریکا، جوایز ام تی وی آسیا، جوایز انتخاب نوجوانان، جوایز انتخاب مردم همراه با یک ستاره در نماد پیاده رو نام آوران هالیوود، بین دیگران!

بهترین خاطرات خود را در محل برگزاری ثبت کنید و شاهد مشارکت صمیمانه و در عین حال شوخ بینندگان توسط پسران باشید! بهترین ایده‌های تابلوی راهنما خود را بگیرید و قلب خود را برای گروه بپاشید! پسران بک استریت می دانند چگونه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند تور جهانی DNA هند قول می دهد از این قاعده مستثنی نباشد. فرصت‌های زیادی برای طرفداران وجود خواهد داشت تا در بین اجراها با گروه ارتباط برقرار کنند.

دهه 90 بازخواهد گشت، عزیزم!

با تکان دادن ضربان‌های موسیقی که همیشه به صدا در می‌آمد، جریانی از برس هوای زیبای دهه 90 را از کنار خود احساس کنید. از نقاط عطف کلیدی گرفته تا لحظات طرفداران، این کنسرت نوید یک سفر به مسیر حافظه را می‌دهد. زمان آن فرا رسیده است که دهه 90 را بازگردانیم و نوستالژی را دوباره زنده کنیم، زیرا پرتقاضاترین گروه 30 سال باشکوه موسیقی، آهنگ‌های موسیقی و غیره را کامل می‌کند! از اولین آهنگ آنها تا آخرین آهنگ های موفق، گروه و موسیقی آنها نمادین باقی مانده است. از آنجایی که لیست پخش افسانه‌ای آهنگ‌های گوشی شما در ماه مه امسال در بمبئی و گورگان زنده می‌شود، شما شاهد تجربه‌ای فراموش نشدنی از یک عمر خواهید بود.

همه، بدن خود را تکان دهید! – بازدیدهای برتر نمودار که برای همه جذاب است

موسیقی پسران بک استریت همیشه برای همه سنین جذاب بوده است و آهنگ های برتر آن ها بی انتها باقی می مانند. از DNA آلبوم به آهنگ های کلاسیک، یک نقطه مرجع فرهنگ پاپ در حال ساخت است که مخاطبان آن را فراموش نخواهند کرد. از آنجایی که آنها موسیقی و انرژی جهانی مسری خود را به هند می آورند، در بین گروه های سنی و نسل ها مورد علاقه طرفداران هستند! برای همه افراد ژنرال X و ژنرال Y در خارج از کشور، این فرصتی است که تمام خاطرات دانشگاه و مدرسه خود را دوباره زنده کنید و برای نسل هزاره و ژنرال Z، واقعاً نیازی به قانع‌کننده بیشتر ندارید، درست است؟

در مجموع، بازگشت بک استریت بویز به هند دلیلی برای جشن گرفتن است. با بصری خیره کننده آنها تور جهانی DNAاین کنسرت نوید بزرگتر از زندگی را می دهد. بنابراین، گرد و غبار کفش های رقص خود را پاک کنید و آماده باشید تا بدن خود را با بهترین ضربات پسران بک استریت تکان دهید!

BookMyShow، مقصد اصلی سرگرمی هند به همراه Live Nation، تور جهانی Backstreet Boys: DNA را در یک تور دو شهر به کشور می آورد و در تاریخ 4 می در باغ جهانی Jio در بمبئی توقف می کند.هفتم و در Gurgaon در Airia Mall در 5 مه 2023.

بنابراین، برای ما مهم نیست که شما کی هستید، اهل کجا هستید، بلیت های خود را برای این کنسرت غیرقابل از دست دادن اینجا بگیرید قبل از اینکه همه آنها فروخته شوند!