به متخصص برق موتور MI16 نیاز دارم

اظهار کرد: از وقتی که پلیس به شکل ظاهری خودروها ایراد وارد کرده، متاسفانه عمده جوانان در زمینه تیونینگ ظاهر خودرو کمتر فعالیت داشتهاند و رو به تقویت خودرو و موتور آن آوردهاند، زیرا موتور نقطهای است که کمتر از سوی پلیس مورد بازرسی قرار میگیرد. فضاي مناسب در کلاس خود و فاصله زياد دو اکسل جلو و عقب و فاصله زياد استقرار چرخهاي جلو و عقب از هم سبب گشته که يک اتومبيل مناسب و راحت را براي مسافرتهاي طولاني و همچنين آرامش و اطمينان را براي سرنشينان به ارمغان آورد. علاوه بر این سمند نیز به عنوان خودرو ملی ما براساس پلتفرم و متعلقات فنی 405 شکل گرفته است و از نظر برخی خودرونویسان خارجی حتی یکی از انواع 405 محسوب میشود. در کشور ما واردات و تولید پژو 405 از سال 1370 آغاز گردید. پژو 405 که در سال 1998 عنوان بهترین خودرو سال اروپا را به خود اختصاص داد یکی از پرفروش ترین خودروهای ساخته شده در کشور است که… علاوه بر این گونه SLX نیز با فیسلیفتی نهچندان زیبا و برخی تغییرات فنی در حقیقت نمونه جدیدی از پدیده ایرانیشدن 405 است. نسبت نیرو به وزن Citroen BX GTi 16V اندکی بهتر از Mi16 است (126 اسب بخار برای هر تن در برابر 123 اسب بخار برای هر تن).

تقویت موتور ماشین های سمند،پرشیـا و پژو405 .اگر هر یک از این 3 ماشین را دارید و احساس مـی کنید موتورشون بهتون حال نمـیده و ضعیفه و کلا بدرد این ماشین نمـی خوره… بر روی خودرو، ReFlash مـیتواند بـه موتور خودرو را واقعاً تقویت کند و در موتورهای با … آموزش تعمـیرات پژو 405 تصور کنید مسیری طولانی کـه در حال سفر هستید ، بـه جایی مـیرسید کـه شاید که تا نزدیک ترین تعمـیرات خودرو چند کیلومتر فاصله باشد و شاید خصوصیات موتور mi16 هم… به همین دلیل برآن شدیم تا در مطلبی به برخی پرسشهای احتمالی پیرامون تاریخچه این خودرو و پاسخهای صحیح آنها بپردازیم. وی همچنین درباره موتورهایی که در بازار برای خودروهای مختلف به کار میروند، توضیح داد: برای خودرو پژو موتور شناخته شده Mi16 استفاده میشود که در حال حاضر سیستمهای کامپیوتری برای نصب آن در ایران موجود نیست. همچنین بد نیست بدانیم یک دستگاه موتور تویورBP که شتاب سوپر اسپرت را دارد، سرعت صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را طی چهار ثانیه میپیماید. مثلا داوود پول یه زانتیا خرج ماشینش کرده یا خود من پول دوتا موتور mi16 رو خرج کردم تا موتور xu9 رو انژکتوری کنم این خرجا منطقی نیست پولیه که برای دلت خرج میکنی.

سرسیلندر 16 سوپاپ چقدر مگه خرج داره ؟ در اصل موتور دف جلو هستش ولی یه مدل 2دف هم داره. این پژوها با علامتx4 که در کنار آرم روی درب صندوق عقب به رنگ قرمز درج شده است مشخص می شوند به عنوان مثال Mi16 X4 نشانگر یک پژو 405 مجهز به موتور 16 سوپاپ و سیستم 4WD می باشد. Mi16 قدرت فراوان خود را به آرامی به نمایش می گذارد طوری که ممکن است بارها راننده را غافلگیر کند. و البته بـه نظر من شاید نیـاز باشـه به منظور قدرت های 180 که تا 300 دسته موتور ها هم تقویت بشـه. به صورت U و S میباشد که هم ماشین باید تقویت و تغیرات داشته باشه و هم … بـه صورت کلی تقویت موتور یک خودرو بـه منظور افزایش مـیزان گشتاور و نیوری… تقویت موتور ماشین های سمند،پرشیـا و پژو405 سلام دوستان.اگر هر یک از این 3 ماشین را دارید و احساس مـی کنید موتورشون بهتون حال نمـیده و ضعیفه و… چون یکی از قابل ارقاعترین موتور ها روی این بدنـه ها نصب شده : نصب دسته شاتون پژو 407. تیغ زدن نشیمنگاه سوپاپ ها.

تقویت موتور ماشین های سمند،پرشیـا و پژو405 اگر یکی از این ماشین ها را دارید و مایل بـه ارتقا قدرت موتور ماشین هستید با انجام مراحل زیر که تا حدودی بـه این امر کمک کردید… برای پژو 206 نیز موتورهای متنوعی وجود دارد که یکی از مهمترین آنها موتور 2.2 لیتر 2 میل سوپاپ توربوشارژ است و جالب است که بدانیم در حال حاضر نیز حدود 400 دستگاه پراید در تهران با موتور BP و B6 موجود است. در سالهاي گذشته پژو با موتور 1.4 ليتري نيز توليد مي گشت ولي به دليل محدوديتهاي کنترل گازهاي خروجي از اگزوز اين موتور از روي اتاق 405 حذف گرديد. البته از اين موتور هم پژو موتور اسپرت و سيتروئن موتور اسپرت استفاده ميكنه. نصب توربو شارژ پژویی(البته فقط به منظور موتور های 2.4 لیتری و به بالا) … به دست آوردن 160 اسب بخار قدرت از یک موتور 1.9 لیتری بدون توربو در دهه 80 نه تنها شاهکار مهندسی به حساب می آید بلکه به راحتی می تواند با موتورهای امروزی از این نظر رقابت کند.