به روزرسانی سیستم در بانک کالگری ، انتقال الکترونیکی را در ابهام قرار می دهد و مرکز تماس مملو از تماس است

تلاش های یک بانک کالگری برای اجرای “یک تجربه جدید دیجیتالی” باعث شده است که تعداد قابل توجهی از اعضای آن ناامید و عصبانی شوند – برخی از آنها تهدید به ترک کل موسسه مالی هستند.

آخر هفته گذشته ، First Calgary Financial به اعضا گفت که برای ارتقا products محصولات دیجیتالی و ارتقا security امنیت ، سیستم های خود را ارتقا می دهد.

اما برخی از کاربران ، مانند کریستی تامپسون ، ساکن کلگری ، گفتند که این تغییرات به این معنی است که او قادر به پرداخت قبض های خود و ارسال انتقال الکترونیکی نیست.

برخی از کاربران برای ورود به سیستم عامل دیجیتال جدید First Calgary Financial با مشکلاتی روبرو شده اند. (ارائه شده توسط Candice Yaholnitsky)

با دریافت پیام خطا هنگام استفاده از محصولات First Calgary ، تامپسون با شماره ارائه شده تماس گرفت اما به سرعت با مشکل روبرو شد.

وی گفت: “من چهار روز است که هر روز بارها در روز با این شماره تماس گرفته ام.” “من حداکثر یک ساعت ، یک ساعت و نیم نگه می دارم ، سپس یک پیام می آید و می گوید آنها با مشکلات سیستم روبرو هستند و نمی توانند تماس من را بگیرند ، سپس این به شما بستگی دارد.”

تامپسون گفت که او از نه سالگی با اول کلگری بانکداری کرده است ، اما او و همسرش اکنون قصد دارند تمام سرمایه گذاری های بانکی و وام خود را به بانک دیگری منتقل کنند.

ارتقا System سیستم

این بانک در ابتدا پلتفرم دیجیتال خود را داشت ، اما به عنوان بخشی از ادغام خود با Connect First Credit Union – مارک بزرگتری که شامل اولین کالگری ، در میان سایر اتحادیه های اعتباری است – به سمت تلفیق سیستم عامل های دیجیتالی خود حرکت کرد.

در حالی که این موسسه گفت اکثر اعضای آن با موفقیت از پلتفرم جدید استفاده می کنند ، همچنین تأیید کرد که “بسیاری از افراد ناامیدی را تجربه کرده اند.”

“لحظاتی وجود داشت که [the upgrade] برخی از سیستم های ما را تحت فشار قرار داد ، و مطمئناً مرکز تماس ما حداکثر مالیات دریافت شد. “” Wellington Holbrook ، مدیر عامل اتحادیه اعتباری Connect First.

“اکثریت قریب به اتفاق به خوبی امضا کرده اند و از تجربه جدید لذت می برند ، اما برخی از آنها با مشکلاتی روبرو شده اند و متأسفانه آن تجربیات بد را داشته اند.”

هولبروک گفت که نمی تواند به طور دقیق تعداد حساب های مشتری را تحت تأثیر قرار دهد ، اما گفت که انتظار دارد کسانی که هنوز مشکل دارند در روزهای آینده حل و فصل شوند.

وی گفت: “مطمئناً طرف خوبی برای این چالش هستیم.” “ما تلاش خواهیم کرد تا مطمئن شویم که هیچ تأثیری در مورد نگرانی آنها وجود ندارد.”

انتقال الکترونیکی در هاله ای از ابهام

Candice Yaholnitsky ، که در Cold Lake زندگی می کند ، از حدود 5 سالگی با اول کالگری حساب بانکی داشته است.

وی گفت پس از ارسال “قابل توجه” انتقال الکترونیکی به همسرش که از 17 نوامبر در بلاتکلیفی گیر کرده بود ، نگران شد.

یاهولنیتسکی گفت: “بزرگترین نگرانی من این بود که نتوانم با کسی ارتباط برقرار کنم.” “به مدت پنج روز ، تمام تماس های تلفنی به یک سرویس پاسخگویی می رسید و سپس تماس قطع می شد.”

Candice Yaholnitsky می گوید که انتقال الکترونیکی با مبلغ قابل توجهی از 17 نوامبر در هاله ای از ابهام قرار دارد. (ارائه شده توسط Candice Yaholnitsky)

یاهولنیتسکی و همسرش نگران از دست رفتن پول خود بودند و روزها بدون ارتباط می گذرند و نگران می شوند.

وی گفت: “او از روز دوشنبه اضافه برداشت کرده است و اضافه برداشت می کند. اکنون ما نگرانی هایی داریم زیرا وام ما در روز سه شنبه منتشر می شود – خوشبختانه قبض دیگری نداشته ایم اما اگر این کار را انجام دهیم ، اتهامات NSF را نیز دریافت خواهیم کرد.” “و این معمولاً همان چیزی نیست که ما در کارنامه خود داریم.

“این سال به اندازه کافی سخت بوده است ، زیرا برای هر چیز دیگری که ادامه دارد دشوار است ، بنابراین مقابله با این مسئله کاملاً استرس زا بوده است.”

یاهولنیتسکی گفت که سرانجام روز شنبه نماینده خدمات مشتری با او تماس گرفت ، وی به او گفت که وضعیت در حال بررسی است.

تامپسون گفت تلاش های وی برای حل مشکلاتش از طریق خدمات مشتری تا حد زیادی بی نتیجه مانده است.

“هر نکته ای که سعی کردم نوعی پشتیبانی یا پاسخ را دریافت کنم ، کسی تلفن را بر نمی دارد [at the branch] نمی دانم چگونه به تو كمك كنم. “من می فهمم كه این تقصیر آنها نیست و نمی خواهم آنجا بنشینم و آن را از روی آنها بردارم.

“اما به ما نگفته بودند که این موضوع مسئله ای خواهد بود.”

COO می گوید یک مبارزه خیلی زیاد است

هولبروک گفت این شرکت در تلاش است تا مشکلات مشتری را به محض اطلاع از آنها اصلاح کند ، افزود: بیش از 25000 عضو در حال حاضر با موفقیت از سیستم عامل جدید استفاده می کنند.

وی گفت: “هر عضوی که مبارزه کند ، تا آنجا که به ما مربوط می شود ، بسیار زیاد است.” “اکثریت قریب به اتفاق اوقات ما قادر به اصلاح سریع مسائل هستیم.”

در پایان ، هولبروک گفت که او فکر می کند پلت فرم دیجیتال جدید در خدمت ارتقا what آنچه اعضای عضو عادت کرده اند خواهد بود.

وی گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم. بسیاری از اعضای ما از ما خواسته اند كه مدرن ترین تجربه دیجیتال را برای آنها به ارمغان آوریم.” “و آخر هفته گذشته ، ما یک نسخه بسیار مهم سیستم بانکی را انجام دادیم که این کار را انجام می دهد.”