برنامه واکسن Alberta COVID-19 امیدوار کننده است ، اما افشای اطلاعات بیشتر باعث اعتماد می شود: کارشناسان

هنگامی که واکسن COVID-19 توسط Health Canada تأیید می شود و در دسترس قرار می گیرد ، دکتر لورن تیرل قصد دارد در نوبت دریافت اولین واکسن باشد.

اما این ویروس شناس می گوید اطلاعات مربوط به واکسن باید برای مردم شفاف باشد ، به طوری که افراد کافی نیز احساس کنند می توانند با اطمینان به آن اعتماد کنند.

تیرل ، مدیر موسس ویروس شناسی موسسه Li Ka Shing در دانشگاه آلبرتا ، یکی از اعضای اصلی گروه ویژه COVID-19 کانادا است.

وی گفت: “ما باید بسیار شفاف ، کاملاً واضح و با دانش و با اطلاعات واضح باشیم تا مردم بتوانند در این زمینه به علم اعتماد کنند و این واکسن ها وقتی وارد افراد شوند بسیار ایمن و بسیار م effectiveثر خواهند بود” روز پنجشنبه در مصاحبه ای با ادمونتون AM سی بی سی گفت.

نخست وزیر جیسون کنی روز چهارشنبه از بخشی از برنامه توزیع واکسن در آلبرتا رونمایی کرد. پل ویننیک ، معاون وزیر امور شهرداری ، در راس کارگروه استانی است.

پیش بینی شده است که فاز 1 واکسن آلبرتا در سه ماه اول سال 2021 اتفاق بیفتد. فاز 1 بیشترین جمعیت در معرض خطر استان از جمله ساکنان خانه های مراقبت طولانی مدت ، کارکنان این مراکز ، افراد ملزم به سازمان ملل و سایر کارکنان مراقبت های بهداشتی.

ادمونتون AM6:28واکسن COVID-19 را انگلیس مجاز می داند

انگلستان چراغ سبز واکسن Pfizer / BioNTech COVID-19 را روشن کرده است. این اولین کشور در جهان است که این کار را انجام می دهد و ممکن است واکسیناسیون از هفته آینده شروع شود. برای جزئیات بیشتر با یک خبرنگار مستقر در لندن صحبت خواهیم کرد. 6:28

فاز 1 بیشترین جمعیت در معرض خطر استان از جمله ساکنان و کارکنان خانه های مراقبت طولانی مدت ، افراد دارای اولویت سازمان ملل متحد بالای 65 سال ، سالمندان 75 سال و بالاتر و کارکنان مراقبت های بهداشتی بیشتر مورد نیاز برای اطمینان از ظرفیت نیروی کار و که به احتمال زیاد بیماری را به بیشتر در معرض خطر انتقال می دهند.

فاز 2 از آوریل تا ژوئن انجام می شود ، پروژه های استان ، با هدف ایمن سازی 30 درصد از جمعیت تا پایان آن دوره. این استان روز پنجشنبه گفت که گروه های خاصی که در این مرحله ایمن سازی شده اند پس از آغاز مرحله 1 مشخص می شوند.

تام مک میلان ، سخنگوی بهداشت آلبرتا در بیانیه ای از طریق ایمیل گفت: “کلینیک ها توسط AHS در سراسر استان راه اندازی می شوند که در آن افرادی که در یکی از گروه های اولویت مشخص شده هستند می توانند برای دریافت ایمن سازی خود مراجعه کنند.”

“مراقبت طولانی مدت و ساکنین ساکن حمایتی تعیین شده در مراکز آنها ایمن سازی شده و نیازی به مسافرت نخواهند داشت. پس از آماده سازی واکسن ها ، اطلاعات بیشتر به اشتراک گذاشته می شود.”

فاز 3 شامل واکسیناسیون برای جمعیت عمومی آلبرتا است. پیش بینی می شود این کار تا پاییز 2021 آغاز شود.

جیسون تترو ، میکروب شناس و نویسنده پرونده های جوانه ای، گفت که جدول زمانی فاز 1 استان واقع بینانه است.

پس از تأیید واکسن توسط بهداشت کانادا ، تترو انتظار دارد که سریعاً در طی دو ماه آسیب پذیرترین افراد ایمن شوند.

تکمیل واکسن اغلب سالها به طول می انجامد. بنابراین در دسترس بودن واکسن COVID-19 در سال آینده سریعتر از آن است که انتظار می رود ، که Tetro دلیل آن را بهبود فناوری می داند.

وی و تایرل هر دو گفتند که اعتماد دارند هر واکسنی که توسط بهداشت کانادا تأیید شود ، مورد بررسی دقیق قرار گرفته تا موثر و ایمن باشد

اما تترو گفت که هنوز هم دوست دارد اطلاعات عمومی بیشتری در مورد واکسن ببیند.

وی گفت: “در حال حاضر ، اطلاعات بسیار محدودی در دسترس مردم است.” “ما می شنویم که رگولاتورها ردیف به ردیف یا مورد به مورد برای درک بهتر عملکرد این واکسن ها می شنوند. من شخصاً دوست دارم این موارد را ببینم.”

تترو گفت که جدول زمانی توزیع به شرکت های دارویی مانند Pfizer و Moderna بستگی دارد که هیچ مشکلی را تجربه نمی کنند.

روز پنجشنبه ، Pfizer تعداد دوزهایی را که انتظار دارد امسال تولید کند ، چند روز پس از تأیید برای استفاده در انگلستان ، کاهش داد.

کنی روز چهارشنبه گفت هر واکسن COVID-19 اجباری نخواهد بود. تترو گفت: به دلیل فشار در برابر اقدامات اجباری مانند پوشاندن ، بهتر است به دولتها خدمت كنند كه نگران این موضوع نباشند و در عوض تلاش خود را برای انتقال واكسن به افراد مایل كنند.

تترو گفت: “به محض اینکه اجباری را مطرح کنید ، احتمالاً 20 تا 30 درصد از جمعیت که معتقدند حق آنهاست که آنچه را که می خواهند انجام دهند ، آزار می دهیم.”

“ما می توانیم در مورد واکسیناسیون اجباری و موارد دیگر از این قبیل صحبت کنیم وقتی که در نقطه ای قرار نگرفتیم که نگران ICU خود نباشیم و افراد مسن به طور ناگهانی به دلیل عفونت های سهوی به دلیل عفونت غیر عمدی از بین بروند. به یک مهمانی در خانه. اولویت بندی است. “

دکتر ایلان شوارتز ، استادیار در بخش بیماری های عفونی در دانشگاه آلبرتا ، موافقت این واکسن و برنامه های دولت استانی برای توزیع را امیدوارکننده دانست.

در مورد واکسیناسیون اجباری ، وی تأکید کرد که نیازی به بحث نیست زیرا هیچ کس خواستار این اقدامات نیست.

شوارتز گفت: “این روی میز نیست ، هیچ کس آن را پیشنهاد نکرده است ، هیچ کس از آن پشتیبانی نمی کند.”

وی افزود: “مهمترین چیزی كه باید تأكید شود این است كه این یك واكسن ایمن و قابل ملاحظه ای مثر است و به طور بالقوه ما را به نقطه ای باز می گرداند كه زندگی می تواند به حالت عادی برگردد.”