“بدون گریه”: پناهنده ونزوئلایی که کنی به او اشاره کرد گفت که تعامل کمتر چشمگیر بود

زن ونزوئلایی که معتقد است او بعنوان بخشی از بحث های جیسون کنی در مورد قفل نکردن رستوران ها در آلبرتا مورد استفاده قرار گرفته است ، برخورد او با نخست وزیر را کمتر چشمگیر از آنچه وی پیشنهاد کرده به خاطر می آورد.

کارولینا دی لا توره می گوید که کنی احساسات اصلی خود را درست بدست آورد ، اما او گفت که او به روشی که کنی به یاد می آورد ، اشک نمی ریخت.

روز پنجشنبه زن 57 ساله با خنده گفت: “گریه ندارد”.

وی همچنین گفت که این کنی بود که در اکتبر برای ناهار به غرفه فودکورت کالگری خود موسوم به Arepas Ranch رفت و نه برعکس آنطور که نخست وزیر گفت.

پس از هفته ها نصب موارد COVID-19 ، چون بیش از 1000 مورد جدید و 16 مرگ در روز سه شنبه گزارش شد ، كنی قوانین جدیدی را اعلام كرد كه شامل غیرقانونی دانستن رویدادهای اجتماعی خصوصی در داخل خانه بود.

“او در اشک شکست”

در جریان کنفرانس خبری ، کنی مثالی را ارائه داد که نشان می دهد با بستن قفل محصوره ، با گفتن داستان یک پناهنده ونزوئلایی که ملاقات کرده ، چه مشکلی به مشاغل می رسد.

کنی گفت: “چند هفته پیش ، من در حوزه انتخابیه خود ، در یک چیز کوچک فودکورت بودم و یک آلبرتان جدید ، پناهنده ای از سوسیالیسم ونزوئلا ، به من رسید.”

“او تازه یک کیوسک غذا باز کرده بود ، او مرا شناخت ، به طرف من آمد و در مقابل من اشک ریخت و گفت ،” آقا ، من تمام پس انداز زندگی خود را به عنوان پناهنده در این تجارت قرار دادم ، ما ” دوباره در تلاش برای پرداخت قبض ها هستم ، اگر مرا تعطیل کنی ، من همه چیز را از دست خواهم داد ، و در فقر شدیدی خواهم داشت. “

کنی گفت: “شاید برای بعضی ها کمی ساده است که می گویند فقط یک سوئیچ را بزنید. آنها را خاموش کنید.”

“من می خواهم از افرادی که اطمینان از یک فیش حقوقی دارند ، لحظه ای در مورد افرادی که کل پس انداز زندگیشان در مشاغل گره خورده است فکر کنند.”

دی لا توره و همسرش غرفه را اداره می کنند که در فاصله 10 دقیقه ای از دفتر حوزه انتخابیه کنی قرار دارد.

ونزوئلا قبل از سوسیالیسم

دی لا توره در ونزوئلا متولد شد و گفت كه او و همسرش در سال 1989 كه دیگر زندگی در آنجا امن نبود ، با وضعیت پناهندگی به كانادا آمدند. آنها قبل از اینکه چمدان خود را بسته و 25 سال در مونترال اقامت گزیدند به کالگری رفتند تا دخترش را که در دانشگاه آلبرتا در حال شروع مدرسه بود دنبال کنند.

هنگامی که این زوج از ونزوئلا فرار کردند ، این کشور توسط یک حزب سوسیالیست اداره نمی شد بلکه یک حزب چپ میانه بود که پس از انتخابات محوریت خود را انجام داد و اصلاحات نئولیبرالی را برای تأمین شرایط وام صندوق بین المللی پول انجام داد.

حزب متحد سوسیالیست ونزوئلا تا سال 1999 دولت را به دست نگرفت ، اما شورش ها علیه دولت از سال 1989 آغاز شد.

دی لا توره و همسرش هفت سال است که در آلبرتا زندگی می کنند و دو سال است که Arepas Ranch را اداره می کنند. آنها برای ساختن عرصه های مخصوص معروف هستند که نوعی شیرینی ذرت است و با انتخاب گوشت گاو خرد شده ، سالاد مرغ ، لوبیای سیاه ، ژامبون ، پنیر یا سایر گزینه های گیاهی و سبزیجات پر شده است.

گفتگوی بسیار کوتاه

در ابتدا ، د لا توره گفت كه وقتی كنی برای سفارش غذا متوقف شد ، كنی را نمی شناسد و سپس كسی از غرفه دیگری به او گفت كه این برتر است.

دی لا توره دقیقاً همان چیزی را یادآوری می کند که کنی دستور داده است ، اما او مکالمه “بسیار کوتاه” را که هنگام بازگشت وی به آنها اعلام کرده است که وعده غذایی “فوق العاده” است ، به خاطر می آورد. او تصویری از نخست وزیر را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

دی لا توره گفت کنی احساسات خود را درست دریافت کرد.

وی گفت درست است که این زوج پول خود را برای تجارت گذاشته و بستن اقتصاد برای آنها بد است. اما او می فهمد که این در مورد سلامت مردم است ، همان چیزی است که او به کنی گفت.

“آنچه من گفتم این است ،” باید توازن بین اقتصاد و بهداشت برقرار باشد. فقط من در این فودکورت حضور ندارم ، ما بیش از 40 کسب و کار کوچک در دادگاه هستیم که باید باز شوند تا راه زندگی “

هیچ کس از دفتر کنی بلافاصله به درخواست نظر پاسخ نداد.

دی لا توره گفت وقتی شنید که کنی در طی یک کنفرانس خبری از او نام برد ابتدا تعجب کرد.

اما حالا ، “من نمی دانستم در مورد آن چه فكر كنم”.

“نمی دانم. چه می توانم بگویم؟ مشکلی نیست.”

این داستان با کمک مالی همایش خبری News Press فیس بوک-کانادا تهیه شده است ، که در روند ویرایش مشارکت ندارد.