بانک های غذایی آلبرتا با توجه به تقاضا – و سلامت روان به تعطیلات می روند

بانک های مواد غذایی در سراسر استان فصل تعطیلات را از مهمترین دوره های خود می دانند – و این در سال دشواری برای بسیاری از آلبرتایی ها دوبرابر خواهد شد.

“[Food banks] کمی نگران هستند ، زیرا این زمان از سال مطمئناً بزرگترین دوره غذایی و جمع آوری کمکهای مالی ماست. “آریانا اسکات ، مدیر ارشد پروژه بانک های غذایی در آلبرتا ، گفت:” با محدودیت های موجود ، اجرای درایو های غذایی بسیار دشوار است. فعالیت های مبتنی بر داوطلبانه و فعالیت های جمع آوری کمک مالی.

“اما من فکر می کنم که با اکثریت قریب به اتفاق ، آنها اینجا هستند و آماده خدمت هستند.”

اسکات گفت که 75 درصد از 99 عضو بانک غذایی که توسط بانک های غذایی آلبرتا نمایندگی می شوند ، افزایش هفته به هفته در مشتریان را گزارش می دهند – و همانطور که داوطلبان برای آنچه ممکن است بین شش تا 18 ماه آینده باشد ، آماده می شوند ، منابع انسانی یک اولویت بزرگ است .

آریانا اسکات ، مدیر ارشد پروژه بانک های غذا در آلبرتا ، می گوید در حالی که کارمندان و داوطلبان همچنان به تقاضای فزاینده می پردازند ، باید بر فرسودگی روانی تمرکز شود. (ارائه شده توسط آریانا اسکات)

اسکات گفت: “یکی از مواردی که ما واقعاً در بانکهای غذایی خود متمرکز شده ایم ، اطمینان از مراقبت از منابع انسانی خود است.”

“ما سعی می کنیم اطمینان حاصل کنیم که آنها با آنها مرز تعیین می کنند و ساعات مشخصی را کار می کنند و همچنین به کارمندان و داوطلبان اجازه می دهند مرخصی بگیرند.”

جیمز مک آرا ، مدیرعامل بانک غذایی کالگری ، گفت که این سازمان هفته به هفته شاهد افزایش هشت درصدی مشتریان است ، اما در مجموع عملکرد خوبی دارد.

مک آرا گفت: “برای ما ، این بدان معناست که فکر می کنیم از این پشتیبانی برخوردار شده ایم.” “بنابراین این غذا خواهد بود ، داوطلب خواهد شد ، بودجه خواهد بود – ما این را در جای خود قرار داده ایم.”

پس از وقوع همه گیری ، بسیاری از بانک های مواد غذایی افزایش تقاضا و کمبود غذا ، داوطلبان و بودجه را تجربه کردند.