این پوستر گروهی از نوجوانان را به جدیدترین گروه راک Canmore تبدیل کرد

اعضای جدیدترین گروه راک Canmore ممکن است برای خرید آبجو، رای دادن و یا حتی دریافت مجوزهای زبان آموز خیلی جوان باشند – اما این رویاهای راک اند رول آنها را خدشه دار نکرده است.

چهار اردک با هم نواختن را در کلاس پنجم شروع کردند، با تیمی مان گیتار، چارلی کستل درام و الیور رابینز بیس. لوی ریوز، درامز، زمانی که اوایل سال جاری به گروه پیوست، گروه را تکمیل کرد.

مان 13 ساله که از چهار سالگی گیتار می‌نواخت، گفت: «ما تصمیم گرفتیم یک روز فقط جم بکنیم و در نهایت تصمیم گرفتیم که یک گروه باشیم، نه اینکه فقط با هم بنوازیم.

گروه بعد از مدرسه و ساعت ناهار در اتاق موسیقی مدرسه تمرین می کنند. اعتبار نام آنها به Kestle می رسد، که می خواست عنوانی که منعکس کننده چهار عضو گروه باشد.

اعضای چهار اردک در یک تمرین گروه تصویر شده اند.  از چپ: الیور رابینز، چارلی کستل، تیمی مان و لوی ریوز.
اعضای چهار اردک در یک تمرین گروه تصویر شده اند. از چپ: الیور رابینز، چارلی کستل، تیمی مان و لوی ریوز. (پائولا دواتچک/CBC)

این دختر 12 ساله گفت: «درست از بالای سرم گفتم «اردک». “در ابتدا، این یک جور نامرتب بود، اما اکنون به نظر می رسد نام خوبی است.”

این گروه قبلاً در مقابل همکلاسی‌های خود بازی کرده بود، اما هفته گذشته تصمیم گرفت تا نمایش خود را به مخاطبان بیشتری برساند. مان و کستل یک لوگو و پوستر طراحی کردند و با دوچرخه در اطراف شهر چرخیدند و پوسترهایی را روی تابلوهای اعلانات و قوطی ها نصب کردند.

مجموعه‌ای که به صورت دستی برای Four Ducks طراحی شده است، دارای آهنگ‌هایی از Wheat Kings تا Seven Nation Army است.
گروه در حال حاضر کاور می‌نوازد، ترکیبی از هنرمندان از دکتر دره گرفته تا تراژیک هیپ تا وایت استریپ. (پائولا دواتچک/CBC)

به زودی، تبلیغات به سبک آنالوگ در یک گروه محلی فیس بوک پست شد، جایی که آنها به سرعت صدها لایک و ده ها نظر جمع آوری کردند. فقط چند روز بعد، گروه رزرو شد تا اولین کنسرت های رسمی خود را در دو رستوران محلی اجرا کند.

رابینز 12 ساله گفت: “مطمئناً شگفت زده شدم.”

انرژی آنها را از طریق پوستر احساس کنید

تریسی لیتل، مالک و سرآشپز رستوران Sauvage، در پاسیو رستورانش در Canmore تصویر شده است.
تریسی لیتل سرآشپز و صاحب Sauvage در Canmore است. او گروه را برای رستوران رزرو کرده است. (پائولا دواتچک/CBC)

یکی از رزروهای گروه در Sauvage، یک غذاخوری Canmore است.

تریسی لیتل، مالک این رستوران گفت: این رستوران قبلاً میزبان موسیقی زنده بوده است، اما Four Ducks “کاملاً جوانترین خدمه ای است که من تا به حال داشته ام.”

لیتل گفت که او از بداخلاقی گروه و پوستر دست‌کش آن‌ها متاثر شد. او همچنین به یاد می آورد که خودش در 13 سالگی در یک گروه نوازندگی می کرد و به غیر از باشگاه محلی پسران و دختران جایی برای اجرا نداشت.

لیتل گفت: “شما می توانید انرژی آنها را از طریق پوستر آنها احساس کنید.” “فکر می کنم فقط باید به آنها ضربه بزنم.

اعضای چهار اردک در حین تمرین گروه موسیقی بعد از مدرسه دور و بر می‌چرخند.  از سمت چپ: الیور رابینز، تیمی مان، چارلی کستل و لوی ریوز.
اعضای چهار اردک در حین تمرین گروه موسیقی بعد از مدرسه دور و بر می‌چرخند. از سمت چپ: الیور رابینز، تیمی مان، چارلی کستل و لوی ریوز. (پائولا دواتچک/CBC)

گروه به سختی مشغول آماده شدن برای کنسرت های آخر هفته آینده است. آنها قصد دارند مجموعه ای از 10 کاور را اجرا کنند که ترکیبی از ژانرها از White Stripes تا Dr. Dre است.

و در حالی که ممکن است برخی از مواجهه با یک گروه زنده متشکل از نوازندگانی که هنوز دبیرستانی نرفته‌اند، متعجب شوند، نوازنده درام می‌گوید که این چالش را انجام داده‌اند.

ریوز 13 ساله گفت: “شما واقعاً می توانید هر کاری را در هر سنی انجام دهید، به شرطی که تمرین کنید و فقط با آن سرگرم شوید.”