اکنون هزینه های COVID-19 Trans Mountain 12.5 میلیون دلار است و در حال رشد است

اعداد جدید نشان می دهد که هزینه های COVID-19 Trans Mountain در حال حاضر 10 برابر بیشتر از رقم خط لوله در ابتدا گزارش شده است.

ماه گذشته ، خط لوله متعلق به دولت فدرال گفت حدود 1.2 میلیون دلار هزینه کرده است در مورد اقدامات برای ایمن نگه داشتن کارکنان در طول بیماری همه گیر. ارقام جدید نشان می دهد که Trans Mountain در واقع در حدود 12.5 میلیون دلار از هزینه های مربوط به COVID-19 در سراسر سازمان کاهش یافته است.

پیتر جولیان ، نماینده NDP ، گفت که “اختلاف هزینه” باعث ایجاد تردید در مورد اینکه آیا پروژه دوقلو کردن خط موجود Trans Mountain بین آلبرتا و بریتیش کلمبیا از نظر بودجه می شود ، ایجاد می کند.

“من از ابتدا ، از آن زمان پیدا کردم [Prime Minister] جولیان ، منتقد مکرر خط لوله ، گفت: “جاستین ترودو خط لوله را خریداری کرده است ، کاملاً عدم شفافیت وجود دارد.” “

رئیس و مدیرعامل Trans Mountain ، ایان اندرسون ، در هنگام بروزرسانی سالانه معمول در ماه نوامبر ، هزینه COVID-19 کمتری را افشا کرد. این رقم بالاتر پس از انتشار آخرین شرکت Corown منتشر شد ارقام مالی.

اندرسون به سی بی سی نیوز گفت خط لوله هزینه های واقعی را پنهان نمی کند. وی گفت: سازمان ها معمولاً هزینه های عملیاتی و هزینه های ساخت را جداگانه برای اهداف حسابداری گزارش می دهند.

اندرسون گفت ، Trans Mountain 1.2 میلیون دلار برای اقدامات احتیاطی همه گیر در عملیات خط لوله فعلی خود و 11.3 میلیون دلار برای کنترل همه گیری برای ساخت این پروژه هزینه کرده است.

تماشا کردن: رئیس جمهور Trans Mountain هزینه های مربوط به COVID-19 خط لوله را توضیح می دهد:

ایان اندرسون ، رئیس و مدیرعامل Trans Mountain می گوید شرکت وی حدود 12.5 میلیون دلار برای هزینه های مربوط به COVID-19 هزینه می کند. بیشتر این هزینه ها به کارمندان پزشکی ، آزمایشات و اقدامات اندازه گیری فاصله اجتماعی پرداخت می شود. 0:58

اندرسون گفت که نمی تواند اظهار کند که آیا این هزینه های جدید مربوط به COVID-19 منجر به افزایش هزینه های ساخت می شود. امسال ، ترانس کوه هزینه را گزارش داد این توسعه به 12.6 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت.

وی گفت: “من نمی دانم که تأثیر مستقیمی در هزینه کلی پروژه خواهد داشت.” “ما خواهیم دید که چگونه بر کل هزینه ها تأثیر می گذارد.”

اندرسون گفت که Trans Mountain برای موارد غیرمترقبه بودجه در نظر گرفته است و بودجه آن می تواند هزینه های اضافی را جذب کند.

اندرسون گفت ، اقدامات COVID-19 Trans Mountain به خط لوله در كنترل همه گیري در محل كار كمك كرده است. وی گفت ، تا چندی پیش ، Trans Mountain هیچ عفونت در محل کار COVID-19 در سراسر شرکت نداشته است. اولین مورد محل کار خود را در ماه نوامبر در یک ایستگاه پمپاژ آلبرتا ثبت کرد.

اندرسون گفت: “ما بلافاصله همه كارگرانی را كه در هرجای نزدیكی با آن كارگر تماس داشته اند ، جدا كردیم.” “و دیگر هیچ آلودگی در محل کار وجود نداشته است.”

دوقلو سازی خط لوله Trans Mountain به طول 1150 کیلومتر تقریباً ظرفیت آن را سه برابر می کند و تخمین می زند 890،000 بشکه در روز باشد و باعث افزایش ترافیک در ساحل BCs از تقریباً 5 تانکر به 34 تانکر در ماه می شود. (CBC)

پس از اتمام ، پروژه توسعه کوه ترانس خط موجود آلبرتا به بریتیش کلمبیا را دو برابر کرده و ظرفیت خط لوله را از حدود 300000 به 890،000 بشکه در روز افزایش می دهد.

مطابق با آمار محیط زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا ، این خط لوله توسعه یافته به طور مستقیم سالانه 400000 تن گاز گلخانه ای تولید می کند که در اهداف انتشار کانادا لحاظ شده است.

اگرچه محاسبه میزان انتشار غیرمستقیم کار دشواری است ، اما اداره همچنین تخمین می زند که انتشار بالادست بین 21 تا 26 مگاتن دی اکسید کربن در سال بر اساس محاسبات سال 2015 اضافه کند. این اعداد تغییرات کاربری زمین و برق یا سایر سوختهای مورد استفاده در جاهای دیگر را شامل نمی شود.