اولین نماینده هدرز انجین آرت – اگزوز خودرو مشهد – دکور ایرانی

انواع هدرز را میتوان در سه نوع کرومی، فولادی و سرامیکی دستهبندی کرد؛ طراحی یک هدرز 206 تیپ 5 باید با توجه به موضوعاتی چون افزایش توان هدرز، توجه به میزان آلایندگی موجود و میزان تاثیری که بر مصرف سوخت میگذارد، طراحی شود. این دو نسخه هیچ تفاوتی در بازدهی با هم ندارند و تنها تفاوت آنها در ماندگاری رنگ آنها میباشد. رنگ جنس استیل به هیچ عنوان از بین نمیرود و رنگ فولاد با رویه کروم رفته رفته به سمت سیاهی میرود. این دو قطعه از نظر جنس و ساختاری با یکدیگر تفاوت دارند، میتوان گفت در هدرز برای هر سیلندر یک خروجی در نظر گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا آمدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی با کمترین مقاومت از اگزوز خودرو خارج میشوند و پروسهی انجام این اتفاق با هدرز 206 تیپ 5 و در مقایسه با مانیفولد، بسیار سریع و آسانتر است و این موضوع خود میتواند بر خنکسازی موتور نیز تاثیر داشته باشد. هدرز انجین آرتز در چه جنس هایی تولید میگردد و چه تفاوتی در بازدهی دارد؟ به عنوان پیشفرض، زمان ذخیره فایلها در حافظه نهان مرورگر را میتوانیم به یک ماه، یک سال یا ۲ روز تنظیم کنیم.

ساخت هدرز پراید
نکتهای که در رابطه با طراحی و ساخت این قطعه اهمیت دارد، زمان و هزینهای است که شما باید برای آن در نظر بگیرید، ساخت هدرز 206 تیپ 5 را میتوان یک فرایند وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به همین دلیل بسیاری از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در نظر میگیرند که باید بهصورت جداگانه بر روی خودرو نصب شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک استفاده نمیکنند. اما هم اکنون هدرز انجین آرتز برای این موتور ساخته شده و در دسترس است. رنو مگان در داخل کابین طراحی جذابی ندارد و طراحی ساده اجزا به همراه استفاده از قطعات پلاستیکی، ترکیب چندان زیبایی را به وجود نیاورده است. نکتهی دیگری که در رابطه با ساخت هدرز 206 تیپ 5 باید به آن اشاره کرد، دستگاههایی است که در ساخت آن به کار میروند؛ دستگاههایی که در این موضوع به کار میروند را میتوان دستگاههای مخصوص به خمکاری لوله در نظر گرفت، همچنین توجه داشته باشید که جوشکاری و تمام اقداماتی که در طراحی و ساخت این قطعه انجام میشود، در کیفیت نهایی قطعه تاثیرگذار هستند.

ساخت هدرز دست ساز همچنین باید گفت که بسیاری از افراد هستند که به دنبال شیوهای برای تولید صدا از اگزوز خودروی خود هستند؛ بهترین راهحل برای این افراد را میتوان استفاده از هدرز در نظر گرفت، البته باید گفت هدرز 206 تیپ 5 نمیتواند صدای چندان بلندی ایجاد کند، اما همان صدای تولیدی و ناچیز را میتوان یکصدای خوشایند در نظر گرفت که نزد رانندگان بهویژه جوانان از اهمیت ویژهای خرید هدرز tu5 برخوردار است. همچنین افرادی که علاقهمند به تغییر صدا در اگزوز خودرو هستند، باید بدانند که تغییر صدای ایجادشده از هدرز بسیار ناچیز است و اگر دنبال صدای بیشتری هستند، باید علاوه بر هدرز، کیت اگزوز را نیز نصب کنند. یکی از رایجترین خطاهایی که در هنگام بررسی سرعت وبسایتها با GTmetrix برخورد میکنیم، پیغام add Expires header است. دقت داشته باشید برای اینکه بهتر متوجه شوید باید بگوییم که در زمان نصب همزمان توربوفن مکانیکی سیموتا و فیلتر هوا متاسفانه خودرو به دلیل کاهش جریان هوا کشش کافی را نخواهد داشت پس شما بایستی فیلتر هوا را حذف کنید. نوعی تقویت کننده برق خودرو که موجب افزایش شتاب و کاهش مصرف سوخت می شود و از سوی دیگر یک قطعه مناسب کسانی هست که بروی خودرو سیستم و یا نورهای زنون بسته و برق زیادی را ازخودرو می کشند.

در طول سالها به علت وجود مدل تیپ پنج ، برای این خودرو(تیپ 2 و 3) کمتر وسایل و تجهیزات تقویت موتوری ساخته شده است. حتی استفاده از قطعات و تجهیزات تقویتی هم تاثیر چندانی روی تقویت موتور خرید هدرز پراید ندارد. البته کیفیت قطعات خوب است و در دراز مدت مشکلی برای آنها هدرز غماره به وجود نیامده. در ضمن بنده به قیمت سورنا کاری ندارم رو حرف شما حساب کرده بودم. بعد 4 تا لوله فولاد مثلا ضد زنگ( چون تا الان زنگ زده) برداشتم و با کمک اگزوز ساز محترم از روی طرحی که قبلا دیده بودم به انحنا دادن به لوله ها کردیم(البته گفتن این نکته ضروری که قبل از هر چیز باید مطمئن شوید که فضای موجود در کنار موتور برای هدرزی که انتخاب کردید افی است یا خیر، چون امگا فضای فوق العادع زیادی در اختیار می گذاره من از این حیث اسوده خیال بودم) تا به محلی می رسه که باید 4 لول رو به یک خروجی واحد متصل کنین،در اینجاست که باید دوست جوشکار را صدا زد و گرنه مثل من که جوگیر شدم و خودم شروع به برش مقطعی لوله ها کردم به مشکلات زیادی برمی خرید(توهین به توانایی های جوشکاری/برش کاری دوستان نشه).

ساخت هدرز در اصفهاناگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید هدرز 206 تیپ 2 لطفا از سایت ما دیدن کنید.