امپریال اویل برای نوشتن 1.2 میلیارد دلار دیگر قصد توسعه “بخش قابل توجهی” از دارایی های آلبرتا را ندارد

امپریال اویل می گوید در حالی که دیگر قصد ندارد “بخش قابل توجهی” از دارایی های غیرمتعارف خود را در آلبرتا توسعه دهد ، در این سه ماه 900 تا 1.2 میلیارد دلار سرمایه خواهد نوشت.

این شرکت مستقر در کلگری گفت: دارایی های تولیدی نیستند و توسعه نیافته اند ، بنابراین امپریال انتظار هیچ هزینه نقدی آینده مربوط به هزینه کاهش ارزش را ندارد.

این کاهش ارزش شامل ارزش بالا ، مایعات غنی از سهام دارایی های غیر متعارف شرکت نیست که به گفته وی هنوز قصد توسعه آن را دارد.

“این تصمیم با استراتژی امپریال در تمرکز منابع بالادستی و تلاش خود بر روی دارایی های اصلی روغن و دارایی های خود و همچنین فقط بر جذاب ترین بخشهای سهام غیرمتعارف آن سازگار است. به همین ترتیب ، این تصمیم بر تخمین های تولید قبلی که ارائه شده است ، تأثیری نخواهد داشت.” در انتشار دوشنبه گفت.

تقاضای جهانی برای نفت در اوایل سال جاری میلادی همزمان با بروز همه گیر کاهش یافت. قیمت ها هنوز واقعاً پس نگرفته اند.

سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) پیش بینی کرده است که تقاضای جهانی در سال آینده با سرعت کمتری از آنچه تصور می شد بازگشت خواهد داشت ، اما دسترسی به واکسن می تواند عدم اطمینان و رشد اقتصادی کمتری به همراه داشته باشد. این و سایر چشم اندازها باعث شده است که برخی از شرکت ها برنامه های توسعه را کاهش دهند.

اکسون موبیل ، که اکثریت سهام شرکت امپریال را در اختیار دارد ، همچنین اعلام کرد که ارزش خواص گاز طبیعی را 17 تا 20 میلیارد دلار آمریکا و همچنین هزینه های پروژه سال آینده را به کمترین سطح در 15 سال گذشته

هفته گذشته ، امپریال گفت که به عنوان بخشی از یک طرح کاهش هزینه ، حدود 200 نفر از 6000 کارمند خود را اخراج می کند. همچنین از ابتدای سال تاکنون تعداد پیمانکاران استخدام شده خود را حدود 450 نفر کاهش داده است.

سی بی سی نیوز برای اظهار نظر با وزیر انرژی آلبرتا تماس گرفته است.