امنیت اضافی در پناهگاه موقت مرکز همایش های ادمونتون انتظار می رود

برگزارکنندگان پناهگاه موقت ادمونتون در مرکز شهر می گویند که آنها منابع امنیتی اضافی را در داخل و خارج از محل استقرار خواهند داد.

چهار آژانس که پناهگاه زمستانی مرکز همایش های ادمونتون را اداره می کنند روز پنجشنبه در بیانیه ای گفتند که آنها بر بهبود امنیت متمرکز هستند.

الیوت تانتی ، سخنگوی خدمات اجتماعی جامعه بویل استریت ، در یک ایمیل گفت: “ما پروتکل های امنیتی خود را بر اساس نیازهای منحصر به فرد مهمانان و نیاز به ادامه حضور امنیتی قوی و فعال ارزیابی و اصلاح می کنیم.”

“ما با همه شرکای عملیاتی همکاری داریم تا منابع امنیتی اضافی را در روزهای آینده از جمله حضور امنیتی قوی تر در فضای باز و فضای داخلی و صدور کد رفتاری جدید که مهمانان باید هنگام ورود به آن ، صریحاً تأیید کنند ، مستقر کنیم.”

مشتریان پناهگاه در اوایل این هفته در مصاحبه با CBC News در مورد نگرانی های ایمنی صحبت کردند.

پلیس در اطلاعیه ای اعلام کرد یک مرد 45 ساله در حوالی ساعت 8:15 بعد از ظهر روز سه شنبه در خارج از مرکز مورد حمله قرار گرفت.

یک جوان 23 ساله به جرم حمله شدید و داشتن سلاح خطرناک برای مردم در رابطه با آن حمله متهم شد.

قربانی در شرایط پایدار است.

تانتی تأیید کرد که تیم های پزشکی و امنیتی سه شنبه شب به یک “حادثه حساس” در خارج از مرکز پاسخ دادند. هیچ یک از کارکنان شرکت کننده در این واکنش زخمی نشده اند.

این پناهگاه در اوایل ماه نوامبر افتتاح شد تا به افرادی که در این اردوگاه ها اقامت دارند یک فضای داخلی که از پروتکل های COVID-19 پیروی می کند ، بدهد.

سازمان دهندگان در حال حاضر با شیوع روبرو هستند. ظرفیت اصلی 300 ساکن شبانه برای مقابله با شیوع به 150 نفر کاهش یافته است.

پلیس ادمونتون گفت که آنها به 60 حادثه در مرکز بین 1 نوامبر و 30 نوامبر پاسخ دادند.

این موارد شامل شش حمله منجر به آسیب جسمی یا حمله به اتهامات سلاح ، پنج حمله و دو حمله جنسی بود.