اشتها برای رشد سیر محلی در آلبرتا

وقتی حدود 10 سال پیش مارک ویسچر و همسرش برندا به مزرعه خانواده اش بازگشتند ، خانه ای را که در آن بزرگ شده بود بازسازی کردند و آن را از آن خود کردند.

سپس آنها به مساحت 2 هکتار که اکنون مزرعه Deep Roots لقب گرفته است نگاه کردند و دیدند که برای گاو زدن بسیار کوچک است اما اندازه کافی برای رشد سیر است.

در سال 2015 ، آنها اولین محصول خود ، 2500 گیاه سیر را برای فصل 2016 کاشتند. مانند لاله ها ، سیر در پاییز کاشته می شود.

ویشرها به سرعت فروخته شدند. بنابراین سال بعد آنها بیشتر کاشتند ، و دوباره سال دیگر ، هر سال به فروش رسید. دوشنبه گذشته ، آنها کاشت 30000 میخک ، که همه با دست بودند ، برای محصول تابستان سال آینده به پایان رسید.

ویشر می گوید مشتریان اولیه آنها به مزرعه خود می آیند ، حدود 10 دقیقه خارج از گوزن قرمز ، و یک پوند ، حدود 10 تا 12 لامپ خریداری می کنند.

“سال بعد ، آنها مانند” ما تمام کردیم “و” خیلی خوب بود “برمی گردند. بنابراین وی پنج پوند خریداری می کند و سپس آنها به دوستانشان می گویند ، “ویسکر به سی بی سی گفت ادمونتون AM. “بنابراین اکنون ما افرادی را داریم که بطور همزمان 10 ، 20 ، 30 پوند می خرند.”

برای خانواده ویسکر ، 12 پوند سیر یک ساله را تشکیل می دهد.

تماشا کنید | مصرف کنندگان گرسنه سیر محلی

مارک ویسکر از مزرعه Deep Roots در Joffre ، آلتا ، شاهد رشد تجارت سیر ارگانیک خود با تعداد بیشتری از افراد به دنبال محصولات محلی است. 1:58

بعضی روزها آنها با هر وعده غذایی سیر دارند ، صبح با کمی تخم مرغ شروع می کنند ، و با دو حبه سیر سیاه برای دسر هنگام شام پایان می یابند.

ویشر گفت: “وقتی آن را تخمیر می كنید ، طعم شیرین تری به خود می گیرد. “من یک شراب قرمز یا آبجو تیره را ترجیح می دهم … اما حتی یک چای خوب با آن خوب می شود.”

آنها سیرهای خود را از مزرعه با تبلیغات کم می فروشند.

وی گفت: مردم دوست دارند بتوانند ببینند كه غذا از كجا می آید ، اما آنها همچنین از حیوانات لذت می برند ، در مزارع گل آفتابگردان عکس می گیرند و تجربه ای كمی با بازار كشاورزان دارند.

یک پوند سیر برابر است با حدود 10-12 پیاز. خانواده ویسکر ماهیانه حدود یک پوند مصرف می کنند. (مزارع ریشه عمیق فیس بوک)

در حالی که کانادا یکی از بازیگران اصلی بازار سیر نیست ، سیرهای محلی در سال های اخیر مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند.

ویشر گفت ، بخشی از این علاقه ناشی از جنبش غذایی محلی است ، و دیگر اینكه افراد بیشتری در خانه آشپزی می كنند و خواهان غذای خوش مزه هستند.

“ما برای فروش تمام توان رشد خود مشکلی نداریم. محدودیت ما کار و زمین است.”