از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ، 17 نفر به دلیل سرپیچی از دستورهای انزوای COVID توسط پلیس دستگیر شدند

پلیس ادمونتون از زمان ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 در ماه مارس ، 17 نفر را به جرم سرپیچی از احکام قرنطینه یا انزوا دستگیر کرده است.

اسکات پتیسون ، سخنگوی پلیس روز سه شنبه در نامه ای به سی بی سی نیوز گفت ، اولین دستگیری در 28 سپتامبر انجام شد.

پاتیسیون گفت: “این فقط اولین روزی بود كه می توانیم بخواهیم كه بخش 39 را تسهیل كنیم.” “افراد درگیر معمولاً تا رسیدن EPS در آمبولانس هستند.”

پلیس با تکیه بر اختیارات اجرایی ارائه شده در قانون بهداشت عمومی آلبرتا ، از گواهینامه های خدمات بهداشتی آلبرتا برای بازداشت افراد استفاده می کند.

طبق بند 39 این قانون ، این استان می تواند پلیس را برای بازداشت افراد بالقوه عفونی که از همکاری با دستورات بهداشتی امتناع می ورزند بازداشت کرده و آنها را به یک مرکز قرنطینه مشخص ، مانند بیمارستان منتقل کند.

این قانون همچنین می تواند برای وادار كردن افراد عفونی به آزمایش و معالجه پزشكی و اطمینان از مطابقت آنها با هر شرایطی كه “برای كاهش بیماری یا محدود كردن شیوع آن به دیگران توسط پزشك تجویز شده است” مطابقت داشته باشد.

کری ویلیامسون ، سخنگوی خدمات بهداشتی آلبرتا گفت ، از زمان ابتلا به بیماری همه گیر حدود 70 گواهی دلهره در سراسر استان صادر شده است.

ویلیامسون روز سه شنبه در نامه ای الکترونیکی گفت ، این دستورات که آخرین چاره محسوب می شوند “بسیار نادر استفاده می شوند”.

“مشابه نحوه کنترل بیماران مبتلا به سل عفونی در صورت عدم رعایت شرایط انزوا ، این بیماران در بیمارستان نگهداری می شوند تا جایی که دیگر خطری برای دیگران نباشد. این شامل موارد مثبت COVID-19 و همچنین تماس های نزدیک است.”

ویلیامسون گفت که همه دستورهای دستگیری تا به امروز مربوط به افرادی است که بی خانمان هستند یا دارای اعتیاد یا مشکلات بهداشت روانی هستند. وی گفت ، در هر حالت ، فرد حتی در هنگام ارائه اتاق هتل از انزوا امتناع ورزید.

ویلیامز گفت ، پلیس همیشه درگیر نیست.

“یک مثال می تواند زمانی باشد که بیمار در بیمارستان منتظر نتیجه باشد و تهدید به ترک شود و از انزوا یا قرنطینه امتناع ورزد. در این حالت ، یک گواهی بخش 39 صادر می شود تا بیمار بدون درگیر شدن در آزمایش ، بیمار را در بیمارستان منتظر نگه دارد. خدمات پلیس “.

دکتر دینا هینشاو ، مدیر ارشد پزشکی آلبرتا ، از پلیس در سراسر استان خواسته است تا در اجرای محدودیت های COVID-19 کمک کند.

هفته گذشته ، همزمان با اقدامات جدید برای تجمعات و مشاغل ، هینشاو نامه ای به آژانس های پلیس در سراسر استان نوشت و از آنها خواست قوانین جدید را اجرا كنند.

در حالی که پلیس آلبرتا صلاحیت جریمه افرادی را دارد که این قوانین را نقض می کنند ، پلیس همچنان به آموزش و پرورش در مورد اجرای قوانین در مورد همه گیر تمرکز دارد. به عنوان مثال ، پلیس ادمونتون در چهار ماه اول فقط 19 بلیط تحت محدودیت های همه گیر صادر کرد.