از اسکی بازان و اسنوبورد سواران خواسته شد به علائم پس از سقوط بهمن در پیست اسکی Sunshine Village احترام بگذارند

به نظر می رسد دمای غیرقابل فصل گرم این آخر هفته باعث ریزش بهمن در پیست اسکی Sunshine Village در نزدیکی Banff، آلتا شده است.

در حالی که مقامات می گویند هیچ کس در سرسره گرفتار نشده است، آنها از اسکی بازان و اسنوبوردکاران می خواهند که از علائمی که مناطق بسته شده را به دلیل نگرانی های سقوط بهمن نشان می دهند، اطاعت کنند.

کندرا اسکورفیلد، سخنگوی Sunshine Village، گفت که سرسره روز شنبه یک بهمن کلاس 2 بود که به اندازه کافی بزرگ بود تا یک نفر را دفن کند یا بکشد.

این لغزش اندکی قبل از ساعت 13 در کوه چشم بز، در مسیری به نام مادرشوهر، که در یک شیب رو به جنوب است، اتفاق افتاد.

اسکرفیلد گفت: «در حال حاضر هوای بسیار گرم است. دیروز حدود 14 درجه سانتیگراد در استراحتگاه بود و خورشید واقعاً به مقداری برخورد می کرد. [of those slopes]”

او گفت که استراحتگاه به دلیل نگرانی های ناشی از ریزش بهمن ناشی از گرما در حال تعطیلی مسیر مادرشوهر بود که این لغزش اتفاق افتاد.

اگرچه دوربین‌های استراحتگاه هیچ‌کس را در آن زمان در منطقه نشان ندادند، خدمه‌ای از Sunshine و Parks Canada جستجوی گسترده‌ای در شیب انجام دادند، حتی با استفاده از یک سگ جستجوگر.

هشدار ویژه بهمن در حال اجرا است

بسیاری از کوه‌های آلبرتا و بریتیش کلمبیا در حال حاضر تحت هشدار ویژه بهمن قرار دارند که قرار است تا روز دوشنبه ادامه داشته باشد.

بهمن کانادا می‌گوید که هوای گرم باعث ایجاد بهمن‌های مخرب بزرگی می‌شود که می‌توانند به کف دره‌ها برسند و بر کوهنوردان و دوچرخه‌سواران کوهستان تأثیر بگذارند.

به کاربران بک کانتری توصیه شده است که این آخر هفته بسیار محتاط باشند و به زمین های ساده و با زاویه کم پایبند باشند.

در Sunshine، Scurfield گفت که آنها می‌خواهند اسکی‌بازان و اسنوبوردها از هفته‌های پایانی فصل لذت ببرند، اما او به آنها توصیه کرد که به علائم در مناطق بسته احترام بگذارند.

او گفت: «در این زمان از سال، تغییر شرایط در یک لحظه بسیار رایج است. و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا مطمئن شویم که می توانیم تجربه اسکی و اسنوبرد ایمن را ارائه دهیم.

همچنین انتظار می‌رفت روز یکشنبه بیش از 10 درجه سانتیگراد افزایش یابد. پس از یخ زدگی ضعیف برف در طول شب، استراحتگاه تصمیم گرفت تمام مناطق احتمالی بهمن را بسته نگه دارد.

آخر هفته گذشته، یک مرد 21 ساله پس از ورود گروهی به یک منطقه بسته در پیست اسکی دریاچه لوئیز و ایجاد بهمن سایز 3 جان خود را از دست داد.