از آمیتاب باچان تا شاهرخ خان تا آنجلینا جولی، چه چیزی این مراسم جایزه را خاص کرده است.

جوایز بین‌المللی آکادمی فیلم هند با نام IIFA یکی از محبوب‌ترین مراسم اهدای جوایز سال است. این شهر به خاطر رازماتاز، زرق و برق، و تماشایی اش شناخته شده است. امسال این سنت باید ادامه پیدا کند. پس چه چیزی این رویداد را خاص می کند؟ یا چه چیزی این رویداد را در طول سال ها بسیار خاص کرده است

میزبانی

IIFA از آمیتاب باچان تا شاهرخ خان تا آنجلینا جولی چه چیزی این مراسم جایزه را ویژه کرده است.

هیچ مراسم جایزه‌ای بدون میزبان کامل نمی‌شود، و هیچ مراسم جایزه‌ای بدون یک میزبان خوب، یا به جای یک میزبان عالی، به یاد ماندنی نخواهد بود. برای IIFA، ما بومان ایرانی، ریتیش دشموک و لارا دوتا را برای چندین سال مسئولیت را بر عهده گرفتند.

اجراها

IIFA از آمیتاب باچان تا شاهرخ خان تا آنجلینا جولی چه چیزی این مراسم جایزه را ویژه کرده است.

خواه اجرای غلتکی آکشای کومار در مراسم رقص آمیتاب باچان، آیشواریا رای باچان و آبیشک باچان در سال 2008 باشد. Kajra Re در سال 2005، این مراسم در طول سال ها اجراهای شگفت انگیزی داشته است. انطباق با هیستری این کهنه سربازان سخت است، جوان ترها بهترین تلاش خود را می کند. منتظر اجراهای امسال هستیم.

شرق به غرب می رسد

https://www.youtube.com/watch?v=c5KC8G-m6ww

یک لحظه بسیار خاص در این مراسم بود که شاهرخ خان و آنجلینا جولی روی صحنه و تریبون مراسم اشتراک گذاشتند و لحظه ای برای گرامی داشتن بود. مدتی می‌گذرد که ستاره‌ای از غرب را به این رویداد زیبا می‌کند. ببینیم به زودی اتفاق می افتد یا نه.

محل برگزاری

IIFA از آمیتاب باچان تا شاهرخ خان تا آنجلینا جولی چه چیزی این مراسم جایزه را ویژه کرده است.

برای همه جهانگردان ها، IIFA چیزی کمتر از یک رویا نیست. از استرالیا تا کانادا، سریلانکا و دبی، این رویداد تقریباً در تمام کشورهای جهان جنجال ایجاد کرده است. امسال این مراسم به جزیره یاس ابوظبی بازمی گردد. بگذار جنون شروع شود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام