ادمونتون پیش نویس آیین نامه محدودیت های همه گیر را برای جلوگیری از گسترش COVID-19 تهیه کرد

شهر ادمونتون آماده است تا امور را به دست خود بگیرد تا گسترش گسترده COVID-19 را مهار کند.

شورا روز سه شنبه به اتفاق آرا با تهیه پیش نویس آیین نامه محدودیت های همه گیر موافقت کرد که به شهر اجازه می دهد تجمع در رستوران ها و مشاغل مشابه مانند قمارخانه ها و عبادتگاه ها را محدود کند.

شهردار دون ایوزون گفت: “ساعت به بیشتر از یک روش در اینجا درحال تیک زدن است.” “وضعیت وخیم است و اقدامات فوری لازم است.”

مشاوره آرون پاکت این طرح را مطرح کرد که در جلسه ویژه روز پنجشنبه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت ، امیدوارم که بتواند به بازگشت مسیر شهر کمک کند.

پاکت گفت: “ما مشتاق هستیم که برای حل این مسئله با استان همکاری کنیم تا در نهایت اضطراب اقتصادی و بهداشتی را آرام کرده و اعتماد مردم ادمونتون و منطقه خود را برگردانیم.”

شورا پس از استماع چندین پزشک از انجمن کارکنان پزشکی منطقه ادمونتون ، به نمایندگی از 1700 متخصص بهداشت در شهر ، این طرح را تأیید کرد.

این انجمن مجددا خواستار قفل قطع کننده مدار است تا موارد COVID-19 را تحت کنترل درآورد.

دکتر نوئل گیبنی ، استاد برجسته گروه پزشکی مراقبت های ویژه دانشگاه آلبرتا و رئیس مشترک کمیته همه گیر استراتژیک COVID-19 انجمن کارکنان ، پیش بینی هایی را به شورا ارائه داد.

گیبنی گفت: “بدون تغییر معنی دار در میزان عفونت ، بستری شدن و بستری در بخش ICU ، احتمالاً تا 17 دسامبر بیش از 1000 بیمار مبتلا به COVID و 170 بیمار ICU COVID در بیمارستان وجود خواهد داشت.”

دوشنبه ، 609 بیمار در بیمارستان های آلبرتا با COVID-19 وجود داشت که 108 نفر از آنها تحت مراقبت های ویژه بودند.

پزشکان پیش بینی می کنند که اگر تدابیری اتخاذ نشود ، تا پایان ماه تعداد بیماران آلبرتا در بیمارستان به 2000 نفر می رسد که 300 نفر از آنها در ICU هستند.

گیبنی خاطرنشان کرد: بیمارستان ها و مراکز مراقبت مداوم به تدریج تحت فشار قرار می گیرند زیرا متخصصان مراقبت های بهداشتی با حداکثر ظرفیت کار می کنند.

بر اساس این پیشنهاد ، ایوزون برای درخواست یک رویکرد منطقه ای به شهرداران منطقه متروپولیتن ادمونتون نامه می نویسد و برای هر پیش نویس حوزه قضایی آیین نامه مشابهی را درخواست می کند.

ایوزون اظهار امیدواری کرد که استان گامهای محکم تری بردارد ، خاطرنشان کرد که بهترین پاسخ اقدامات ضربتی تحت اختیار استان است.