ادای احترام برنز به بوقلمون سرگردان کالگری در آثار

تلاش ها برای جاودانه ساختن تورگ دیگلر فقید ، یک بوقلمون وحشی که از طریق چندین محله کلگری عبور می کند ، بسیاری را به وجد آورد زیرا موج اول همه گیری COVID-19 زندگی عادی را پشت سر می گذارد.

اندرو یوینو ، گوینده رادیو ویرجین گفت: “او مانند طلسم غیر رسمی شهر ما بود و جالبترین چیز بود.”

اندکی پس از آنکه ترک در ماه ژوئیه در یک حمله آشکار کویوت جان خود را از دست داد ، یوینو دادخواست آنلاین برای احداث مجسمه ای را به احترام پرنده آغاز کرد که تاکنون بیش از 1500 امضا را به خود جلب کرده است.

Uyeno امیدوار است که یک شباهت برنز به ترک بتواند روزی منظره ای منظره و مشرف به افق کلگری در محله رامسی را ارائه دهد.

“امیدوارم که بتوانیم او را در تپه اسکاتلندی که در آن تعلق دارد سوار کنیم.”

هنرمند Canmore به دنبال

این اولین باری نیست که دامهای بی سر و پا چنین افتخاری در استان دریافت می کنند. یک مجسمه برنز در گوزن قرمز در مرکز آلبرتا از فرانسیس خوک وجود دارد که فرار کشتارگاهش در سال 1990 خبرساز شد.

Uyeno روی طبل زدن پشتیبانی و گرفتن تأیید شهر کار کرده است ، در حالی که یکی دیگر از طرفداران ترک ترک ، لیز بلیک ، مسئول صف آرایی یک هنرمند بوده است.

بلیک گفت یافتن شخصی محلی که بتواند پرنده را برنز بزند دشوارتر از حد انتظار است. او ماهها نامزد ها را تا آنجا که آلمان و چین بود ، جاسوسی می کرد.

سرانجام جستجو منجر به تام هجورلیفسون در کانمور ، حدود 100 کیلومتری غرب کلگری شد. بلیک گفت که او توسط اثرات واقعی برنز مزه های گریزلی ، مورس و سایر حیوانات وحشی “منفجر شد”.

“این اتفاق افتاده است که او به مراتب جایگزین هر چیزی شود که من می توانم از طریق اینترنت پیدا کنم.”

گفتگوها مقدماتی است و هیچ تصمیمی درباره طراحی گرفته نشده است.

هجورلیفسون گفت که این مجسمه چندین ماه به طول می انجامد و یک “روش گران قیمت” است. وی گفت ، هزینه احتمالی با احتساب نصب به حدود 20،000 دلار می رسد.

وی اضافه كرد كه تورك موضوع خوبی را ارائه خواهد داد.

هجورلیفسون گفت: “رنگ های بوقلمون واقعاً باورنکردنی است و بعضی از آنها را می توانم با پتینه برنز سنتی تهیه کنم.”

“آنها پرندگان کاملاً جذابی هستند و بسیار زیبا هستند.”

بودجه مورد نظر

Uyeno و Blake هنوز متوجه نشده اند که چگونه بودجه مجسمه را تأمین می کنند. یک ایده ایجاد مجسمه ای دوم از همان قالب است – اقدامی بسیار ارزان تر از خلق اثر اصلی – و قرعه کشی آن.

ترک در بهار سال 2019 شروع به حضور در رامسی کرد. اعتقاد بر این است که او از یک رویداد کشاورزی در محوطه اطراف Calgary Stampede فرار کرده است.

مردم محلی او را تورک دیگلر (Turk Diggler) لقب دادند ، این یک بازی آشکار با ستاره خیالی پورنو Dirk Diggler است ، اما بیشتر او را ترک می نامند.

در بهار سال گذشته ، با بلوغ ترک ، او شروع به فعالیت در سایر محله های مرکزی کلگری کرد. برخی گمان کردند که او به دنبال همسر خود است. به نظر می رسید او از نظر انسان آشفته نیست و مرتباً به انعکاس خودش در پنجره ها خیره می شود.

تورک افق دید خود را در زمانی که بیشتر انسانها در خانه گیر کرده بودند ، گسترش داد.

اوری ماکسول ، مدیر صفحه فیس بوک پیروان وفادار Ramsay Turkey ، گفت: “اینجا این پرنده با اعتماد به نفس و کوکی به نظر می رسد که اکنون مخالف همکاری و بازدید از همه مکان هایی بود که قبلاً از آنها بازدید می کردیم.”

هنگامی که ترک راهپیمایی خود را آغاز کرد ، از 1400 عضو این صفحه بالغ بر 6500 عضو شد. این صفحه هنوز بیش از 6،100 فالوور دارد – ماه ها پس از متوقف شدن مشاهدات ترک – که خاطرات مربوط به پرنده را یادآوری می کنند و الگوی رفتاری مربوط به بوقلمون را به اشتراک می گذارند.

بلافاصله پس از شهرت ترک ، ماکسول از پیروان که هنر ترک را در این صفحه قرار داده اند ، س askedال کرد که آیا بدشان نمی آید که از طرح های آنها مانند تی شرت ، لیوان و کلاه استفاده شود. آنها مشتاقانه موافقت کردند.

ماکسول گفت که او نمی تواند بدون استفاده از پدیده برای همیشه اجازه عبور این پدیده را بدهد.

درآمد حاصل از بازرگانان ترک بین بنیاد بیمارستان کودکان آلبرتا و بانک غذا کالگری تقسیم می شود. از اوایل دسامبر بیش از 6300 دلار جمع شده بود و ماکسول گفت امیدوار است تا پایان سال به 7000 دلار برسد.

ماکسول گفت: “ما می توانیم امسال عادت کنیم که واقعاً بر روی هر چیز منفی که پیش روی ما قرار دارد تمرکز کنیم.”

“من باید به خودم یادآوری کنم که ما ترک داشتیم.”