آنچه شما باید در مورد COVID-19 در آلبرتا یکشنبه ، 8 نوامبر بدانید

آخرین:

  • ظهر امروز تعداد جدیدی توسط استان گزارش می شود.
  • آلبرتا 919 مورد جدید COVID-19 را در روز شنبه گزارش کرد که یکی دیگر از بالاترین رقم های این استان است. این بعد از 609 مورد جدید در روز جمعه ، و رکورد قبلی 802 مورد جدید در روز پنجشنبه است.
  • پنج نفر دیگر جان خود را از دست داده اند: یک مرد در حدود 90 سالگی و یک زن در حدود 80 سالگی با شیوع در مرکز مراقبت های عمومی ادمونتون مرتبط است ، زنی در حدود 80 سالگی با شیوع در بیمارستان جامعه گری نونز ارتباط دارد ، زنی در حدود 100 سالگی با شیوع در Mount Royal Revera و مردی در حدود 90 سالگی با شیوع در Extendicare Mayerthorpe ارتباط داشت.
  • در حالی که استان جمعه محدودیت های شدیدتری را رد کرد ، نخست وزیر جیسون کنی از آلبرت ها خواست تا از مهمانی ها و اجتماعات اجتماعی در خانه های خود چشم پوشی کنند.
  • آیین نامه اجباری ماسک اجباری شهر Airdrie اکنون فعال شده است زیرا جامعه از وضعیت “تماشا” به “بهبود یافته” منتقل شده است.
  • موارد در آلبرتا بسیار زیاد است به طوری که ردیاب های تماس دیگر به افرادی که مشخص شده است از نزدیک با فرد آلوده در تماس هستند اطلاع نمی دهند ، مگر اینکه به نظر برسد که آنها با یک “تنظیم با اولویت بالا” مرتبط هستند.
  • AHS یک صفحه وب با اسکریپت های ایمیل و تلفن برای کسانی که آزمایش مثبت داشته اند ایجاد کرده است تا هنگام اطلاع رسانی به مخاطبین خود از آنها استفاده کنند.
  • Siksika First Nation در شرق کالگری اعلام کرد که پس از ارتقا consistent سطح ریسک محلی خود به RED – یا ریسک بالا – به دلیل موارد جدید ثابت بدون منبع شناخته شده ، دولت خود را از 9 تا 13 نوامبر بسته خواهد کرد.
  • در همین حال ، تعداد موارد فعال در خانه های مراقبت از آلبرتا فقط در یک ماه بیش از 102 برابر به 418 مورد رسیده است. اکنون 41 شیوع در مراکز مراقبت مداوم در سراسر استان وجود دارد.
  • شیوع COVID-19 در 9 بیمارستان بزرگ آلبرتا ، به سیستمی فشار می آورد که از قبل با تعداد رکوردی از بیماران ویروس کرونا ویروس رنج می برد.
  • برخی از متخصصان بیماری های عفونی دولت آلبرتا را تحت فشار قرار می دهند تا اقدامات بهداشت عمومی را در این استان سخت تر کند.

(CBC)

آنچه امروز باید در آلبرتا بدانید

آلبرتا 919 مورد جدید COVID-19 را روز شنبه گزارش داد و رکورد 802 مورد جدید گزارش شده در روز پنجشنبه را شکست.

این استان گفت به دلیل مشکلات فنی ، قادر به ارائه داده های بیشتر مانند تجزیه این اعداد بر اساس منطقه نیست و گفت که اطلاعات روز دوشنبه در دسترس خواهد بود.

علی رغم افزایش تعداد موارد COVID-19 در استان ، دولت آلبرتا اجرای محدودیت های شدیدتر در این زمان را رد کرد. در عوض ، نخست وزیر جیسون کنی گفت که از آلبرت ها می خواهد که از مهمانی ها و اجتماعات اجتماعی در خانه های خود چشم پوشی کنند.

کنی روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “ما شاهد هستیم که سایر حوزه های قضایی قفل های گسترده ای را اجرا می کنند ، بی تفاوت حقوق مردم را نقض می کنند و معیشت را از بین می برند.” “هیچ کس نمی خواهد این اتفاق در آلبرتا رخ دهد.”

گرچه در حال حاضر محدودیت های سختگیرانه تری در کارت ها وجود ندارد ، اما کنی گفت که اگر پرونده ها به سرعت افزایش یابد ، آنها را رد نمی کند.

در همین حال ، خانه های مراقبت مداوم آلبرتا برای نبردی دیگر علیه COVID-19 آماده می شوند. تعداد موارد فعال در خانه های مراقبت بیش از چهار برابر شده است و فقط در یک ماه از 102 مورد به 418 مورد افزایش یافته است. اکنون 41 شیوع در مراکز مراقبت مداوم در سراسر استان وجود دارد.

تام ، نماینده بهداشت آلبرتا ، گفت: “دکتر Hinshaw با اپراتورهای مراقبت های مداوم در ادمونتون و کالگری در ارتباط بوده است و به آنها توصیه می کند که بازدیدکنندگان را از خانواده تعیین شده / افراد حمایتی (و دیگران در شرایط تخفیف) محدود کنند در حالی که میزان انتقال زیاد است.” مک میلان در بیانیه ای به CBC.

“در بقیه استان ، وی به اپراتورها توصیه كرد كه انتقال را در منطقه ای كه بازدیدكنندگان از آنجا می آیند در نظر بگیرند و اطمینان حاصل كنند كه تمام اقدامات احتیاطی لازم برای محدود كردن شیوع COVID-19 وجود دارد.”

خدمات بهداشتی آلبرتا (AHS) می گوید بیشترین تمرکز آن در میان بیمارستان ها در حال حاضر مرکز پیتر لوغید در کلگری است که شش مورد در سه واحد دارد. (دولت آلبرتا)

هینشاو این هفته تأکید کرد که COVID-19 بسیار کشنده تر از آنفولانزای فصلی است. در چهار فصل گذشته آنفولانزا ، اوج مرگ و میر در یک سال 92 بوده است. فقط در مدت هشت ماه ، 343 نفر بر اثر COVID-19 جان خود را از دست داده اند ، علیرغم آنچه هینشاو “اقدامات خارق العاده” برای مهار انتقال توصیف کرده است.

“ما در یک مرحله حساس در این بیماری همه گیر قرار داریم. من می دانم که این یک سال خسته کننده بوده است ، و خسارات روحی و جسمی بسیاری را متحمل شده است. اما ما نمی توانیم تسلیم شویم. ما نباید تسلیم شویم. من معتقدم یکی از مشکلات زمینه ای برای خستگی همه گیر ، احساس ناتوانی و از دست دادن امید برای برخی است. ”

دكتر دينا هينشاو ، مدير ارشد پزشكي در آلبرتا مي گويد ، افرادي كه در طي همه گيري سفارشات بهداشتي را به شدت شكست مي دهند ، بايد با عواقبي روبرو شوند. 1:21

Alberta Health Services یک صفحه وب با اسکریپت های تلفنی و ایمیل ایجاد کرده است تا افرادی که مثبت آزمایش کرده اند هنگام اطلاع از تماس نزدیک خود ، از آنها استفاده کنند. این استان اعلام کرده است که دیگر مستقیماً به تماس نزدیک که کارگر مراقبت های بهداشتی نیستند ، افراد زیر سن قانونی (که اگر فرزندشان در مدرسه در معرض فرزندشان قرار بگیرد والدینشان مطلع می شوند) و کسانی که در مکان های اجتماع یا مشاغل زندگی می کنند و یا کار می کنند به طور مستقیم اطلاع نمی دهد.

علی رغم اینکه دولت استان گفت این کار را در ماه آگوست انجام می دهد ، آلبرتا هنوز برنامه ردیابی تماس فدرال را تصویب نکرده است. هینشاو گفت که برنامه استانی همچنان در دسترس است اما هیچ برنامه ای گلوله جادویی نیست – کاهش تماس های نزدیک و پیروی از راهنمایی ها همچنان موثرترین استراتژی برای کاهش انتشار است.

نخست وزیر جیسون کنی هشدار داد که در صورت افزایش تعداد پرونده ها ، ممکن است لازم باشد خدمات بهداشتی آلبرتا مانند همان بهار جراحی های انتخابی را لغو کند تا فضای بیشتری برای بیماران بالقوه COVID فراهم شود.

کنی روز دوشنبه در مورد بیماری همه گیر گفت: “همه ما از این مسئله خسته شده ایم.” “اما اکنون ، بیش از هر زمان دیگری ، ما باید این مسئله را جدی بگیریم. و تنها بزرگترین کاری که مردم می توانند انجام دهند این است که فقط در مهمانی های خصوصی و اجتماعات اجتماعی متوقف شوند.”

نخست وزیر جیسون کنی از آلبرتانی ها خواسته است که مهمانی ها یا شام های بزرگ خانوادگی را برگزار نکنند و محدودیت 15 نفره در اجتماعات اجتماعی را به همه جوامع موجود در لیست تماشای COVID-19 استان گسترش می دهد. 2:42

Siksika Nation اعلام کرد که پس از افزایش سطح خطر محلی به RED – یا با ریسک بالا – به دلیل موارد جدید ثابت بدون منبع شناخته شده ، دولت خود را از 9 تا 13 نوامبر تعطیل خواهد کرد. در اوایل این هفته ، پس از جهش پرونده های صفر به بیش از ده در طی چند روز ، اعلام شد که تمام مدارس و پناهگاه بی خانمان خود را تعطیل خواهد کرد.

یک اقدام موقت جدید ، که حضور در 15 سالگی را برای رویدادهایی که مردم مانند مهمانی ها و دوش های کودک “با هم مخلوط و مخلوط می شوند” را محدود می کند ، در مناطق کلگری و ادمونتون اعمال می شود.

این استان همچنین اقدامات داوطلبانه در هر دو شهر را توصیه می كند: استفاده از ماسك غیرپزشكی در تمام محیط های كار داخلی ، به جز مواردی كه افراد در مطب یا اتاقك تنها هستند ، یا مانعی وجود دارد و خود را به بیش از سه گروه محدود نمی كنند.

تصویری از موارد فعال COVID-19 توسط منطقه بهداشتی در کلگری از 3 نوامبر. (CBC)

در حال حاضر شیوع آن در 9 بیمارستان وجود دارد. همچنین یک بیمارستان اضافی در کلگری با واحدهای تحت مراقبت وجود دارد.

دکتر لوری آن بیکر ، پزشک ER و مدیر پزشکی مرتبط با خدمات بهداشتی آلبرتا (AHS) ، گفت که بیشترین تمرکز آنها در حال حاضر معطوف به مرکز پیتر لوغید در کلگری است که شش مورد در سه واحد دارد.

یک نفر به دلیل شیوع در PLC جان خود را از دست داده است.

وی گفت: “ما می خواهیم از بیمارستانها و جامعه خسته نشویم.”

در اینجا تجزیه منطقه ای موارد فعال گزارش شده در روز جمعه وجود دارد. این استان گفت به دلیل مسائل فنی ، تجزیه بعدی منطقه در روز دوشنبه در دسترس خواهد بود.

  • منطقه کلگری: 2،886
  • منطقه ادمونتون: 2،819
  • منطقه شمالی: 431
  • منطقه جنوبی: 398
  • منطقه مرکزی: 255
  • ناشناخته: 33

دریابید که در کدام محله ها یا جوامع بیشترین موارد ، چقدر افراد مختلف در سنین مختلف آسیب دیده اند ، سن افراد در بیمارستان ، نحوه مقایسه آلبرتا با سایر استان ها و موارد دیگر در موارد زیر است: در اینجا آخرین آمار COVID-19 برای آلبرتا – و معنی آنها وجود دارد

آنچه امروز باید در کانادا بدانید:

تا ساعت 10:30 صبح ET روز یکشنبه ، استان ها و سرزمین های کانادا مجموعاً 261،383 مورد ویروس کرونا را تأیید یا احتمالی گزارش کرده اند. استانها و سرزمین ها 213،971 مورد را به عنوان بازیابی یا حل و فصل ذکر کردند. شمار کلی مرگ CBC News بر اساس گزارش های استانی ، اطلاعات بهداشتی منطقه ای و گزارش های CBC 10،493 نفر بود.

در حالی که آلبرتا اجرای اقدامات سختگیرانه بهداشت استانی را در این زمان رد کرده است ، اما در سایر مناطق کشور این مورد وجود ندارد.

بریتیش کلمبیا دارد اجتماعات محدود در خانه های خصوصی برای اعضای خانواده و شش مهمان ، در حالی که ساسکاچوان جمع آوری عقب مانده از 15 به 10 را کاهش داده است.

وینی پگ و مناطق اطراف آن را اجرا کرده اند خاموش کردن گسترده که شامل امکانات ورزشی و غذاخوری در رستوران می باشد.

روز پنجشنبه ، فرانسوا لگول ، نخست وزیر کبک منتفی است بازگشایی سالن های ورزشی ، موزه ها ، سالن های کنسرت و رستوران ها به این زودی ها.

در کبک ، 1234 مورد جدید و 29 مورد مرگ و میر دیگر به ویروس مرتبط بود. اداره بهداشت استان گفت که 11 مورد از این مرگ ها در 24 ساعت گذشته رخ داده است.

ساسکاچوان 116 مورد جدید COVID-19 را در روز شنبه و دو مورد مرگ دیگر گزارش کرد. این تعداد دومین تعداد گزارش شده در استان است.

آژانس بهداشت عمومی کانادا در حال حاضر به کانادایی ها توصیه می کند ماسک های غیر پزشکی سه لایه با لایه فیلتر را انتخاب کنند تا از گسترش COVID-19 جلوگیری شود زیرا آنها برای زمستان بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانند.

طبق دستورالعمل هایی که اخیراً به روز شده است ، دو لایه ماسک باید از پارچه ای کاملاً بافته شده مانند پنبه یا پارچه ساخته شود و لایه میانی آن باید پارچه ای از نوع فیلتر مانند پارچه پلی پروپیلن غیربافته باشد.

وب سایت بهداشت عمومی اکنون دستورالعمل هایی برای ساخت ماسک های سه لایه دارد.

ارزیابی شخصی و پشتیبانی:

با نزدیک شدن به سرما و فصل آنفلوانزا در زمستان ، خدمات بهداشتی آلبرتا آلبرتایی ها را برای آزمایش علائم و گروه هایی که در معرض خطر ابتلا به ویروس یا انتشار آن هستند ، در اولویت قرار می دهد.

آزمایش بدون علامت عمومی در حال حاضر برای افرادی که در معرض COVID-19 قرار ندارند در دسترس نیست.

این استان می گوید آلبرتایی هایی که از کشورهای دیگر به کانادا بازگشته اند باید خودزنی کنند. مگر اینکه شرایط شما بحرانی باشد و نیاز به تماس با شماره 911 باشد ، به آلبرت ها توصیه می شود قبل از مراجعه به پزشک ، بیمارستان یا سایر مراکز بهداشتی درمانی با شماره 811 Health Health تماس بگیرند.

اگر علائمی حتی خفیف دارید ، باید حداقل 10 روز از زمان شروع علائم ، تا ناپدید شدن علائم ، خود را منزوی کنید.

آخرین به روزرسانی ویروس کرونا در سرویس های بهداشتی آلبرتا را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

این استان همچنین خط پشتیبانی محرمانه بهداشت روان به شماره 1-877-303-2642 و خط كمك به اعتیاد با شماره 1-866-332-2322 ، هر دو در 24 ساعت شبانه روز در دسترس است.

منابع آنلاین برای مشاوره در زمینه مدیریت شرایط استرس زا و راه های گفتگو با کودکان در دسترس است.

یک خط 24 ساعته اطلاعات مربوط به خشونت خانوادگی در 310-1818 برای دریافت کمک ناشناس در بیش از 170 زبان وجود دارد و یک خط برای خشونت جنسی آلبرتا با شماره 1-866-403-8000 از ساعت 9 صبح تا 9 شب در دسترس است.