آلبرتا پیش از بودجه سال 2021 میزبان سالن های شهر تلفنی است

در حالی که دولت بودجه 2021 خود را آماده می کند ، این استان از آلبرت ها دعوت کرده است تا در سه سالن تلفنی آینده شرکت کنند.

هر سه تالار شهر هفته آینده از ساعت 6:30 بعد از ظهر تا 8 بعد از ظهر بر اساس مناطق برنامه ریزی شده است:

  • 30 نوامبر – جوامع در شمال ادمونتون.
  • 2 دسامبر – جوامعی در منطقه مرکزی مانند ادمونتون ، گوزن قرمز و کسانی که در شمال کلگری هستند.
  • 3 دسامبر – کلگری و جوامع در جنوب آلبرتا.

بررسی بودجه در حال انجام ، که از پاسخ دهندگان می خواهد انتخاب کنند آیا دولت باید هزینه های خود را کاهش دهد ، درآمد خود را افزایش دهد یا هر دو ، 4 دسامبر بسته می شود.

وزیر مالیه تراویس تووز ، که در تالارهای شهر تلفنی شرکت خواهد کرد ، سه شنبه گذشته به روزرسانی مالی سه ماهه دوم استان را ارائه داده و گفته است که علائم امیدوار کننده ای رو به جلو مشاهده می کند.

تووز روز سه شنبه گفت: “نمی توانم به طور قطعی بگویم که سخت ترین روزهای ما پشت سر ما است اما آنچه می توانم بگویم این است که ما شاهد نشانه هایی از بهبود اقتصادی هستیم ، بنابراین این مثبت است.”

تماشا کنید | وزیر دارایی آلبرتا ، تراویس تووز ، در مورد امور مالی استان تلاش می کند

وزیر دارایی ، تراویس تووز می گوید که دلیل امیدواری را در آخرین به روزرسانی مالی آلبرتا می بیند ، حتی اگر این استان به موج دوم بیماری همه گیر COVID-19 رسیده باشد. 2:13

در انتشار ، اپوزیسیون NDP این به روزرسانی مالی را “تصویری بیش از حد خوش بینانه” از اقتصاد آلبرتا خواند ، زیرا همچنان تحت تأثیر سخت موج دوم COVID-19 قرار دارد.

Lethbridge West MLA شانون فیلیپس ، منتقد امور مالی اپوزیسیون حزب دموکراتیک خلق ، در این بخش گفت: “این به روزرسانی واقعیت های مالی و اقتصادی پیش روی استان ما را نادیده می گیرد.”

“این باید به ما نشان دهد که این دولت برای حفظ امنیت و حرکت اقتصاد ما چه کرده است. ما هیچ یک از این موارد را در این اسناد نمی بینیم.”

آلبرتا اکنون کسری کسری 21.3 میلیارد دلاری را در پایان سال مالی پیش بینی می کند ، در حالی که کسری 24.2 میلیارد دلاری گزارش شده در پایان سه ماهه اول بود.

بودجه 2021 آلبرتا در فوریه 2021 منتشر می شود.