آلبرتا در حال آماده سازی برای محدودیت های بیشتر با افزایش موارد COVID-19 است

دولت آلبرتا در حال ارزیابی محدودیت های جدید برای این استان است که رکوردشکنی اعداد COVID-19 را مشاهده می کند.

مقامات دولتی به سی بی سی گفتند که محدودیت های احتمالی می تواند شامل محدودیت ظرفیت در خدمات عبادی و فعالیت های با خطر بالاتر مانند کلاس های تناسب اندام باشد. آنها گفتند که ممکن است تغییرات کمتری برای مشاغل ایجاد شود ، مانند کاهش ظرفیت یا ساعات کار.

با رد محدودیت های شدیدتر علی رغم افزایش اخیر موارد COVID-19 ، تغییرات احتمالی قابل توجه است. در عوض کنی “مسئولیت شخصی” را درخواست کرده بود ، از جمله اینکه از مردم خواسته بود در مهمانی ها شرکت نکنند و یا در اجتماعات اجتماعی در خانه های خود میزبانی کنند.

دو مقام به سی بی سی نیوز گفتند که جلسه کابینه فی البداهه برای بحث در مورد گزینه های موجود برای محدودیت ها ، روز چهارشنبه برگزار شد و قرار است اقدامات جدید در کنفرانس خبری رئیس ارشد پزشکی که قرار است روز پنجشنبه برگزار شود ، اعلام شود. این قوانین جدید هنوز نهایی نشده اند.

سی بی سی نیوز موافقت کرده است نام مقاماتی را که مجاز به صحبت علنی در مورد این تغییرات نیستند نام نبرد.

این تغییرات فقط با اقدامات متوسط ​​و هدفمند مطابق با آنچه پیام نخست وزیر طی چند هفته گذشته بوده است ، خواهد بود.

انتظار نمی رود تعطیلی مشاغل انجام شود

یک مقام گفت که انتظار نمی رود هیچ تعطیلی مشاغل اعلام شود ، زیرا گزینه های مورد بررسی بیشتر در اجتماعات اجتماعی و مکان هایی است که گروه های گسترده ای از افراد در آن اتفاق می افتد.

هر دو مقام دولتی گفتند که این اقدامات جدید به منزله قفل کردن نیست ، به عبارت دیگر نخست وزیر نیز مقاومت کرده است.

کنی جمعه گذشته گفت: “ما شاهد بوده ایم که سایر حوزه های قضایی قفل های گسترده ای را اجرا می کنند ، به طور غیرقانونی حقوق مردم را نقض می کنند و معیشت را از بین می برند.” “هیچ کس نمی خواهد این اتفاق در آلبرتا رخ دهد.”

کنی اظهار داشت که در صورت سرگرمی شدن موارد ، اقدامات جدید را رد نمی کند.

این هفته نخست وزیر جاستین ترودو از نخست وزیران و شهرداران کانادا خواستار “کار درست” و ایجاد محدودیت های مناسب COVID-19 برای مناطق خود شوند.

پزشکان قفل کردن را توصیه کردند

گروهی از پزشکان آلبرتا نیز نامه ای به نخست وزیر و افسر ارشد پزشکی از آنها خواسته اند که یک قفل کوتاه “قطع کننده مدار” دو هفته ای را برای استان در نظر بگیرند.

در هفته گذشته ، آلبرتا آمار COVID-19 را ثبت کرده است ، از جمله بالاترین تعداد بستری شدن در بیمارستان در طی همه گیری.

تماشا کنید | نگرانی روزافزون متخصص بیماریهای عفونی از بستری شدن در بیمارستان آلبرتا:

دکتر جیم کلنر ، متخصص بیماری های عفونی در آلبرتا ، نگران افزایش تعداد موارد COVID-19 و تأثیر آنها بر روی بیمارستان ها دو یا سه هفته دیگر است. 0:29

نخست وزیر و دکتر دینا هینشاو ، رئیس ارشد پزشکی آلبرتا ، هردو هشدار داده اند که اگر تعداد آنها کاهش نیابد ، سیستم بیمارستان در معرض خطر قرار می گیرد.

بیش از 900 مورد جدید در روز شنبه گزارش شده است.

روز چهارشنبه ، این استان 672 مورد جدید و هفت مورد مرگ را گزارش کرد. این استان می گوید که 217 بیمار در بیمارستان بستری هستند و 46 بیمار در مراقبت های ویژه هستند.