آلبرتا با 919 مورد جدید مجدداً رکورد COVID-19 روزانه را می شکند

آلبرتا با 919 مورد جدید که روز شنبه در این استان گزارش شد ، بار دیگر رکورد COVID-19 روزانه خود را از بین می برد.

این رکورد قبلی 800 پرونده را در 4 نوامبر شکسته است.

این استان همچنین از پنج مورد مرگ خبر داد.

یک مرد در حدود 90 سالگی و یک زن در حدود 80 سالگی با شیوع در مرکز مراقبت عمومی ادمونتون در منطقه ادمونتون ارتباط داشتند. زن دیگری در حدود 80 سالگی با شیوع در بیمارستان جامعه راهبه های گری در منطقه ادمونتون ارتباط داشت. یک زن در حدود 100 سالگی با شیوع در کوه رویال ریورا در منطقه کلگری ارتباط داشت. یک مرد حدوداً 90 ساله با شیوع در Extendicare Mayerthorpe در منطقه شمال ارتباط داشت.

این تعداد کل مرگ و میر را به 357 نفر می رساند.

به دلیل مشکلات فنی در سیستم گزارش ، استان تفکیک موارد بر اساس منطقه یا تعداد جدید برای بستری شدن در بیمارستان را برای روز شنبه ارائه نمی دهد.

در اینجا تجزیه و تحلیل منطقه ای موارد فعال گزارش شده در روز جمعه وجود دارد.

  • منطقه کلگری: 2886
  • منطقه ادمونتون: 2،819
  • منطقه شمالی: 431
  • منطقه جنوبی: 398
  • منطقه مرکزی: 255
  • ناشناخته: 33

روز پنجشنبه ، دکتر داینا هینشاو ، مدیر ارشد پزشکی آلبرتا ، هشدار داد که اگر تعداد موارد COVID-19 همچنان افزایش یابد ، اقدامات بهداشت عمومی بیشتر به این استان وارد می شود.

آلبرتا اواخر اکتبر اقدامات جدید بهداشت عمومی را در کلگری و ادمونتون اعلام کرد ، از جمله محدودیت اجباری 15 نفره در اجتماعات اجتماعی.

هینشاو روز پنجشنبه گفت: “من بسیاری از افراد از من سال کرده اند که چرا ما بر روی اجتماعات اجتماعی تمرکز می کنیم”. “پاسخ این است زیرا این مشکلی است که باعث گسترش COVID-19 در جوامع ما می شود. تاکنون راننده شماره 1 موارد جدیدی که شاهد آن هستیم قرار گرفتن در خانه ها و اجتماعات خصوصی است.”

وی گفت ، حدود 40 درصد موارد فعال در کلگری و ادمونتون یا در خانه یا در اجتماعات خصوصی منتقل شده است.

هینشاو همچنین گفت که تعداد مواردی که قرار گرفتن در معرض ناشناخته است نیز یک نگرانی عمده است. از تاریخ 3 نوامبر ، آخرین روزی که استان بر اساس منبع انتقال تجزیه کرده است ، 50 درصد موارد در معرض ناشناخته بودند.