آلبرتا با 1731 مورد جدید COVID-19 رکورد یک روزه بالایی را می بیند

آلبرتا روز شنبه 1731 مورد جدید COVID-19 را گزارش کرد که بیشترین گزارش در طول یک روز در استان از زمان شیوع همه گیری است.

اکنون 14 هزار و 931 مورد فعال COVID-19 در آلبرتا وجود دارد. این شامل 415 نفر در سراسر استان است که به دلیل COVID-19 با 88 مراقبت ویژه در بیمارستان بستری شده اند.

در 24 ساعت گذشته ، پنج مورد دیگر از مرگ ناشی از COVID-19 همراه با رکورد بالا در موارد جدید ، در آلبرتا ثبت شده است.

پنج مرگ گزارش شده در روز شنبه شامل یک مرد 80 ساله در منطقه کلگری است که در 16 نوامبر درگذشت. در منطقه ادمونتون ، مرگ یک مرد 70 ساله و یک زن 80 ساله نیز ثبت شد.

همچنین مرگ دو زن 80 ساله از موارد مرتبط با شیوع COVID-19 در سراسر استان نیز در روز شنبه گزارش شد. یک بیمار یک مورد COVID-19 داشت که به شیوع آن در مرکز مراقبت های عمومی ادمونتون مرتبط بود ، در حالی که دیگری به علت شیوع آن در Generations Calgary ، یک خانه مراقبت طولانی مدت مربوط بود.

از بعد از ظهر روز شنبه ، بهداشت آلبرتا 22 مورد COVID-19 را با شیوع بیماری در مرکز همایش های ادمونتون مرتبط کرده است ، که همگی همچنان فعال هستند.

این اولین آخر هفته است که آلبرتا اقدامات بهداشتی جدیدی را برای مقابله با گسترش COVID-19 آغاز کرده است که به مدت سه هفته در این زمینه باقی خواهد ماند. این اقدامات شامل ممنوعیت اجتماعات اجتماعی داخل منزل ، محدود کردن اجتماعات در فضای باز به 10 نفر و محدودیت دسترسی به برخی مشاغل است. کلاس های کلاس 7 تا 12 نیز در آن زمان خالی خواهند بود.

در یک کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه ، دکتر دینا هینشاو آلبرتایی ها را تشویق کرد که میزان تماس خود با افراد خارج از خانه خود را به طرز چشمگیری کاهش دهند و این آخر هفته را به پذیرش این چالش بکشند.

هینشاو گفت: “تصمیماتی که هر یک از ما در این آخر هفته اتخاذ می کنیم به تعیین میزان سقوط یا افزایش موارد در هفته های آینده کمک می کند.” “بنابراین لطفا عاقل باشید ، ایمن باشید و اجازه دهید همه به دنبال یکدیگر باشیم.”

Hinshaw می گوید 10 تا 14 روز طول می کشد تا ببینیم آیا اقدامات جدید می تواند به طور موثری تعداد پرونده های COVID-19 را کند کند.

مدیران شهری روز جمعه گفتند که در ادمونتون ، افسران صلح اکنون مجاز به جریمه 1000 دلار به افرادی هستند که دستورالعمل های بهداشت عمومی COVID-19 آلبرتا را نقض می کنند.

موارد فعال در آلبرتا در مناطق مختلف تقسیم می شود:

  • منطقه ادمونتون: 6968 مورد
  • منطقه کلگری: 5446 مورد
  • منطقه مرکزی: 992 مورد
  • منطقه شمالی: 802 مورد
  • منطقه جنوبی: 627 مورد
  • ناشناخته: 96 مورد