پژو پارس موتور زانتیا همون پژو پارس Tu5 هستش؟

از طرف دیگر نمایشگاهداران اعتقاد دارند پارس سفید رنگ TU5 را بهتر میفروشند و بازار بهتر از آن استقبال کرده است و پیشنهاد میشود که این مدل از پژو پارس خریداری شود. فروش ویژه دستگاه دیاگ و تعریف کلید پیشرفته ، ساپورت کلیه برند های خودرویی و موتور سیکلت جهت اطلاع از شرایط و خریداری دستگاه با ما در ارتباط باشید. اما لوازم یدکی ریحان قطعه نمایندگی رسمی فروش و عرضه لوازم جانبی زانتیا، کلیه قطعات موتور و گیربکس Xantia را عرضه مینماید. ما در ریحان قطعه انواع قطعات یدکی اصل و اورجینال Xantia را جمع آوری کرده و با بهترین قیمت به مشتریان عرضه مینماییم. در پارس ELX با موتور جدید XUM روی کاغذ قدرت 5 اسب بخار کم شده و شتاب حدود 2 ثانیه افزایش پیدا کرده است و مصرفش نیز 0.5 لیتر افزایش یافته لذا نمیتوان انتظار داشت ELX جدید روند موفقیتهای مدل قدیمی را ادامه بدهد اما آیا در واقعیت نیز روند عملکرد ELX به همین صورت است؟ حال مجموعه KM77 اقدام به بررسی و بررسی سه مدل سیتروئن زانتیا در تست سخت موس کرده که عملکرد آنها بسیار جالب است. بدلیل هزینه بالای قطعات و سیستم های مرتبط زیاد با این مجموعه لازمست که در عیب یابی و پیدا کردن منشاء خرابی دقت بسیاری مبذول گردد .

با توجه به تعداد زیاد آگهی در ایستگاه، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید. این خودرو طبق اظهارات نمایندگی و واردکننده آن در ردیف کم مصرف ها قرار دارد، امّا عملاً در هر صد کیلومتر 9.5 تا 10 لیتر بنزین می سوزاند که این مقدار با یک باک 50 لیتری پر برای 4 ساعت رانندگی مداوم در جاده و شهر کافی است. زیبایی بدنه خودرو یکی از ملاکهای ظاهری هر خودرویی میباشد و زانتیا نیز از این امر مستثنی نمیباشد. به تازگی عملکرد سیتروئن زانتیا در تست موس به نمایش گذاشته شده است. اگر فیلم را مشاهده کنید، سیتروئن زانتیا سبز رنگ در نسخه VSX و مدل 1993 است که می تواند حداکثر 155 اسب بخار را تولید کند. سوناتا از یک موتور ۴سیلندر 4/2 لیتری بهره میبرد که البته جای نمونه ۶سیلندر مدل فیس لیفت شده درایران احساس میشود.این موتور4/2 لیتری توانایی تولید ۱۷4 اسب بخار را دارد که با جعبه دنده ۵ سرعته تیپ ترونیک، بازدهی بالایاین پیشرانه بیشتر خود را نشان میدهد. سفیرو نسل سوم برخلاف نسل پیشین خود حالا از چراغهایی بهره میبرد که الزاما با خطوط بدنه هماهنگ و ادغام شده نبود. با بهره گیری از یک موتور قدرتمند ۲٫۳ لیتری این بنزها همین امروز هم توانایی درگیری با مدلهای روز در ایران را دارند، اما نبود مکانیک آشنا، خرابیهای متعدد سیستم فرمان، گران بودن قطعات یدکی، به خصوص قطعات تزیینی، از این بنز فقط یک شکست و البته دورنمای قشنگ ساخت.

زانتیا یکی از قدیمیترین خودروهای شرکت سیتروئن فرانسه میباشد که از سال 1380 تا 1389 با چهار مدل و فیس لیفت متفاوت در ایران مونتاژ میشد. زانتیا دارای موتور چهار سیلندری و یک مدل 6 سیلندری میباشد که قطعات آن به علت مشکلات تحریم و کمبود تقاضا برای آن ارزشمند و اندکی نایاب میباشند. تفاوت پارس elx با tu5 بهترین کلاس پژو پارس tu5 تفاوت ظاهری پارس سال و lx معایب پژو پارس سال تفاوت موتور زانتیا با پارس elx مشکلات پژو موتور زانتیا پارس tu5. این خودرو که در سگمنت D قرار می گیرد، زمانی توسط سایپا به بازار ایران نیز عرضه شد و در نهایت به دلیل مشکلات امنیتی، از خط تولید سیتروئن حذف شد. امّا با تمام این اوصاف، مصرف پایین محصولات ایران خودرو (پژو)، گاهی رقابت را برای پیشرانه 2 لیتری زانتیا که در هر صد کیلومتر 10 تا 11 لیتر بنزین از باک 60 لیتری مطالبه می کرد، سخت می نمود. در مقایسه با پارس، امکانات اضافی پارسELX شامل صفحهٔ ادوات هوشمند با امکانات مختلف از جمله سنجش مصرف سوخت لحظهای و کلی، تلمتیکس فارسی چند منظوره، دزدگیر، حسگرهای کمک به پارک، صندلیهای برقی ورزشی ریکارو به همراه گرمکن و سردکن، داشبورد طرح چوب، آفتابگیر چراغدار سرنشین، پیشرانهٔ پر قدرتتر ۱۶ سوپاپه، ترمزهای دیسکی در هر ۴ چرخ به همراه ایبیاس و ئیبیدی و بالاخره رینگهای آلومینیومی است.حرف ئی (به انگلیسی: E) در ابتدای نام ELX اشاره به گروه خودروهای تجملی مدیران (به انگلیسی: executive sedans) دارد.

تمامی موتورهای XU5 به صورت SOHC طراحی شده اند که به ازای هر سیلندر دو پیستون دارند. بوش پیستون بارینگ زانتیا 1800 یکی از مهم ترین قطعات موتوری خودرو می باشد . •هیچگاه پای خود را بی جهت برای مدت طولانی روی پدال کلاچ نگه ندارید زیرا بلبرینگ کلاچ درگیری بیشتری پیدا می کند و عمر آن کم می شود. برای خرید آنلاین قطعات Xantia به دستهبندی مربوطه سایت ریحان قطعه مراجعه کرده و با اطمینان و خیالی آسوده خرید خود را ثبت نمایید. با شروع مونتاژ آن توسط سایپا خیلی زود شاهد حضور سراتو به عنوان یک سرباز وظیفه قابل اطمینان در خدمت بودیم. تویوتا کرولا محصول سال 1994 ژاپن که در ایران بیشتر به عنوان خودروی کرایه جاده استفاده شده. ارسال تمامی قطعات خودرو به اقصی نقاط ایران. از دیگر معایب آن میتوان به استهلاک بالا، ظاهر ساده و قدیمی، کمیاب و گران بودن قطعات یدکی و ورود سر و صدای موتور و محیط به کابین اشاره کرد. فاز اول در میان سالهای 1993 تا 1997 و فاز دوم از سال 1998 آغاز شد که تغییراتی نظیر فیس لیفت در ظاهر و تغییرات در سامانههای برقی، ایمنی و تجهیزات داخلی و موتور و گیربکسهای قابل انتخاب داشت، جایگزین فاز اول شد و تا سال 2002 ادامه یافت.