پائولا فایندلی از آلبرتا برنده 100K دلار آمریکا در مسابقات سه گانه حرفه ای در فلوریدا است

برای کسب 100000 دلار در روز یکشنبه به پائولا فایندلی 3 ساعت و 24 دقیقه و 55 ثانیه زمان نیاز بود.

مسابقه سه گانه متولد ادمونتون ابتدا در مسابقات قهرمانی حرفه ای ورزش سه گانه (PTO) 2020 در Daytona Beach ، Fla.

این پیروزی پردرآمدترین شغل وی است.

وی روز دوشنبه در مصاحبه با CBC Edmonton گفت: “این برای مسابقات سه گانه طبیعی نیست.” رادیو فعال.

رادیو فعال6:32پل فایندلی در Daytona برنده بزرگ است

پاولا فایندلی ، قهرمان سه گانه ادمونتون امروز پس از گرفتن جایزه برتر 100 هزار دلاری در یک رویداد آخر هفته در فلوریدا ، همه لبخند می زند. 6:32

PTO پس از لغو دو رویداد معتبر دیگر – مسابقات جهانی Ironman 70.3 و مسابقات جهانی مسافت از راه دور ITU – کیف پول جایزه با رکورد بالا را به دلیل همه گیری لغو کرد.

فایندلی ، 31 ساله ، گفت که پول انگیزه ای برای شرکت در مسابقه نیست ، اما پس از گذشت یک سال از فرصت های مسابقه ، باد بسیار خوب “کمک می کند”.

فایندلی و دوست پسرش ، اریک لاگرستروم ، ورزشکار سه گانه ، معمولاً وقت خود را بین ادمونتون ، كانمور و پورتلند ، اوره تقسیم می كردند و آنها سال گذشته را در كانمور گذراندند.

Findlay یکی از علاقه مندان بود که به مسابقه 100 کیلومتری روز یکشنبه می رود.

او احساس سلامتی و تناسب اندام داشت ، اما در مورد چگونگی قرار گرفتن در برابر رقبای خود مطمئن نبود.

لوسی هال از بریتانیا برای اولین بار از آب خارج شد ، اما فایندلی در طول 80 کیلومتر دوچرخه سواری به خوبی سوار شد و چهار دقیقه برتری ایجاد کرد که در طول دویدن 18 کیلومتری فقط یک دقیقه کاهش می یابد.

آن هاگ از آلمان و لورا فیلیپ از انگلیس مقام های دوم و سوم را در مسابقات زنان به دست آوردند.

چگونه او برای پیروزی آموزش دید

به جای چرخه معمول مسابقه ، کاهش سرعت و بهبودی ، فایندلی در تمام سال سطح پایه ای را حفظ کرد و تمرینات خود را برای رسیدن به اوج در فلوریدا افزایش داد. شرایط یخی در آلبرتا او را در ماه های اخیر در خانه نگه داشته است.

وی گفت: “من تقریباً در حد یک سال عادی آموزش ندیدم ، اما فکر می کنم در نهایت این امر به من کمک کرد تا برای این کار آماده باشم.”

شکستگی های استرس و آسیب های دیگر این ورزشکار را در طول سالها آزار داده است.

در بعضی مواقع او حتی تصور می کرد که مسابقه را متوقف کند ، اما در عوض تصمیم گرفت چرخ دنده ها را از مسابقات سه گانه المپیک به مسابقات مسافت بیشتر تغییر دهد.

او در رویدادهای طولانی تر درخشیده است. حدود یک سال پیش ، او در Ironman 70.3 Indian Wells-La Quinta در کالیفرنیا و در مسابقات Challenge Daytona در فلوریدا طلا گرفت.

سوال المپیک

پس از برد این آخر هفته ، مردم از فایندلی می پرسند که آیا او امیدوار است دوباره در المپیک شرکت کند یا خیر ، اما وی گفت که پاسخ این سوال ساده نیست.

وی گفت: “من احتمالاً در حال حاضر سریعترین بانوی سه گانه زن در کشور هستم و اگر همه در صف بایستیم و یک مسابقه انجام دهیم و هر کسی که برنده شود باید راهی مسابقات توکیو شود ، اما سیاست های بیشتری در پشت آن قرار دارد.”

ورزشکاران سه گانه المپیکی کانادا باید به خوبی در مسابقات اتحادیه جهانی سه گانه (ITU) شرکت کنند که فایندلی برای چندین سال در آن شرکت نکرده است.

وی گفت: “این کاری نیست که من آنقدر بد بسوزم که بخواهم جهت خود را کاملاً تغییر دهم.”